Stránka 2 z 3
Re: Felotronův "NAFTOMAT"
Napsal: 25 pro 2016, 23:11
od alarm
Neviem, aké máš poistky v aute, ale ak tam najdeš poistku ŠTART, možno v motorovom priestore, tam by malo byť 12V len počas štartovania, a nejakú poistku, na ktorej nestiahne napätie pri štartovaní (u mňa je to poistka "ZAPALOVANIE", tak ti pošlem schému. Jednoduché, bez zásahu do elektriky. Napojíš sa na vypínacie tlačítko a vždy po naštartovaní ti to vypne (akože stlačí tlačítko za teba....zopne kontakty).
Re: Felotronův "NAFTOMAT"
Napsal: 25 pro 2016, 23:16
od Felotron
alarm> kazda rada dobra
dik!
Re: Felotronův "NAFTOMAT"
Napsal: 26 pro 2016, 03:48
od Neo-Mike
Start Stop me taky neustale stve. Jeste kdyz stridam auta, tak na to v posledni dobe zapominam. Kdyby jsi to zkousel, dej vedet jak jsi dopadnul
Re: Felotronův "NAFTOMAT"
Napsal: 26 pro 2016, 13:09
od alarm
To netreba skúšať, to už som urobil a funguje to
Treba najsť vhodné poistky, ale manual k i 30 nemám, a chcelo by to odmerať skúšačkou.
Vymýšľal som to tak, aby to fungovalo na všetkých autách, ktorým sa ten ekoskapínač dá vypnúť stlačením gombika.
Napsal: 31 pro 2016, 10:19
od vorlajz
Sitku jsem k autu taky dostal... Zatim jsem ji nepouzil...
Odesláno z mého SHIELD Tablet K1 pomocí Tapatalk
Re: Felotronův "NAFTOMAT"
Napsal: 04 led 2017, 09:54
od Felotron
Prisel cas na hodnoceni auta po 1500km:
Radio: V noci zari, ale nastesti se to da vypnout. Je to hnusny a podle me predchozi i30 hrala lip. Zatim nevim, jak pouzivat BT HF - hlasove pokyny jsou na ceska jmena k nicemu a nejak sikovne ovladat to nejde. Opet Parrot 3100 v predchozim aute byl lepsi.
Motor+prevodovka: Uz jsem si zvykl. Nejhorsi je brat palivo - 100x musim kontrolovat, co tam leju
Jinak spokojenost. Spotreba na dalku 5,5, s motanim po meste cca 6,1. Zkratka na tu samou nadrz dnes najedu 2x tolik kilometru. Na DCT nedam dopustit, doporucuju kazdemu
Rizeni: Auto mi pripada smerove nestabilni, nepomaha ani jiny rezim posilovace (Normal, Sport, Comfort). Muze to byt bocnim vetrem... Posoudim casem po prezuti na leto atd... Jinak auto hodno tim jako "pro rodinu," predochozi bylo spis pro ridice.
Zavazadlovy prostor: Staci a super je ta pohybliva zarazka. Moc se mi libi - coz bude problem. Potrebuju tam hodit vanu kvuli kocarku. Zatim premyslim, co s tim... mozna to vyresim nejakou "vanickou" pouze na kocar
Re: Felotronův "NAFTOMAT"
Napsal: 04 led 2017, 10:34
od vorlajz
ta přepážka je vážně super, ale s tím kočárkem dohromady moc nejde
Re: Felotronův "NAFTOMAT"
Napsal: 04 led 2017, 12:22
od Axel.Foley
Měl jsem možnost jezdit s i30 druhé generace a potvrzuji, první generace byla víc zaměřena na řidiče, za volantem bylo víc zábavy, tady to bylo víc o komfortu. Audio bylo pro mně taky trochu zklamáním, "stará" i30 hrala jaksi líp. A co se týče paliva - i po 4 měsících pořád 5x kontroluji, co leju do nádrže
Re: Felotronův "NAFTOMAT"
Napsal: 04 led 2017, 18:19
od shawt
Sitka a prepazka pekne schovana, ale mozna bych prepazku mohl vyuzit, az si pojedu pro new TV...
No a drzak na mobil do CD zdirky je super, ja jej mam a nemenil bych.
Napsal: 04 led 2017, 20:41
od vorlajz
taky mam drzak do cd zdirky... Vyuzivam ho jen na navigaci... Jinak jezdi mobil v prihradce...
Odesláno z mého SHIELD Tablet K1 pomocí Tapatalk
Re: Felotronův "NAFTOMAT"
Napsal: 28 úno 2017, 21:44
od Felotron
Tak uz 6000km a s auutickem jsem se uz szil. Neni to uplna laska, ale takovy vztah z rozumu
spotreba se pohybuje vetsinou kolem 6,5 litru, ale dokaze se to courat okreskama za 5. Dalnicni realita je spis 7 - jezdim 130 podle GPS, coz je na budikach temer 140; a kdyz je potreba, tak to zenu 180.
S autem jsem vcelku spokojenej. Ted jen resim nakup stresniho nosice a tazneho zarizeni... Holt je to potreba pristimu majiteli nachystat
Re: Felotronův "NAFTOMAT"
Napsal: 01 bře 2017, 07:17
od vorlajz
Felotrone, ten avatar tam máš z nostalgie...?
střešní nosiče se tu někde řeší... já vždy doporučuji Thule ... cena kolem 5.500,-
Re: Felotronův "NAFTOMAT"
Napsal: 01 bře 2017, 20:43
od Felotron
avatar... no mozna casem udelam jinej, ale moje automobilisticke srdce zatim zustalo u predchoziho stroje
Debatu na tema stresni nosice jsem procetl.. Bud sezenu originaly v bazaru za rozumnou cenu, nebo jdu do thule
Re: Felotronův "NAFTOMAT"
Napsal: 01 bře 2017, 21:45
od vorlajz
kup Thule.. když jednou vyměníš auto, tak si necháš tyče a koupíš jen patky... apod...
Re: Felotronův "NAFTOMAT"
Napsal: 02 říj 2018, 21:44
od Felotron
Zkusenosti po vice nez 45000km:
Auto neni spatne, vybava style je fajn...
Klady (oproti minule i30):
odhlucneni
automaticke parkovani
bezklickovy pristup
couvaci kamera
Co je opravdu na prd:
prechod z benzinu na naftu a problemy resene zde na foru ohledne prilis castych regeneraci
jizdni vlastnosti - HB vs CW
Kapitola sama o sobe je prevodovka DCT - uz mam na zaruku vymenene spojky, protoze na lichych kvaltech prokluzovala. Po vymene OK. Nicmene klasicky automat (s hydrodynamickym menicem) je jina liga v komfortu. Ale i tak nejsem schopen rict, ze bych si manual priste vybral.
Stresni nosice mam nakonec origo z bazaru za cca 2500,-
Tazne zarizeni znacky HOOK nedoporucuji - je kvuli nemu potreba rezat do narazniku