Axel dnes slaví 5 měsíců, my slavíme prvních 100 kilometrů
.
Pár fotek z převzetí:
- 20170201_133817_800.jpg (132.54 KiB) Zobrazeno 4220 x
- 20170201_133801_800.jpg (120.11 KiB) Zobrazeno 4220 x
Vrrrrr - kousnu
- 20170201_133835_800.jpg (120.23 KiB) Zobrazeno 4220 x
Po první stovce kilometrů vím o třech věcech, které mě naštvaly/štvou.
1) V autě není popelník, ani ona malá "popelnice". Sice už 7 let nekouřím, ale bez popelníku v autě, ve kterém mám žetony do košíků, nějaké ty drobné atp. jsem téměř "bezruký". Naštěstí šéf popelník z auta ihned vyndavá, takže jsem dostal "popelnici" ze SantaFé. I když je tvar držáku nápojů před loketní opěrkou primárně čtvercový, rozměrově odpovídá původním kulatým a zapadl perfektně. Takže vyřešeno.
2) Kapsy v předních dveřích jsou mrňavé. Když do ní dám škrabku s výstražnou vestou a houbičku na otření skla zevnitř, tak "tekutá škrabka" ve spreji se už nevejde. Kapsy prostě mají oproti GDH poloviční délku. Na to si časem zvyknu a umístění věcí po autě změním, ale já změny nerad.
3) Audio!!! Fakt nevím co je to za debilní trend nedávat do aut CD mechaniky. Poněkud naivně jsem si myslel, že slot na SD kartu je oním druhým možným externím vstupem - není, karta je pro navigaci. Takže jediným externím zdrojem je USB (telefon jako další zdroj audio fakt neberu!!!). Považuji za běžné, že když jsem v autě sám, tak poslouchám něco jiného, než co si cestou do školky přeje poslouchat naše dcera. Snadné přepnutí mezi dvěma zdroji (CD/USB) tady ale není možné. Přitom samotný zvuk je velice dobrý a CD mechaniku by to zvládlo. Pokusím se časem vymyslet měnič.
A pak tu máme pár věcí, které jsou ale naprostá pecka:
1) LED světla!!! Mám cestou do práce kus trasy mezi polema, klikatá a rozbitá asfaltka, prostě silnice ne třetí, ale padesáté třídy. Dnešní cesta do práce ovšem byla jak v poledne. Ty LEDky svítí naprosto úchvatně. Zkusil jsem i dálkové, ale díky celkem solidní mlze jsem si vyrobil "bílou tmu". Světla na ix35 byla velice dobrá až výborná, tahle jsou jedním slovem vynikající!!!
2) Odhlučnění. Možná jiné značky umí podvozek odhlučnit ještě líp, ale oproti tomu co předváděla ix35 je to změna o světelné roky, oproti GDH je to posun též výrazný.
3) Jízdní vlastnosti. Krásně pevný a čitelný podvozek, díky lehkému motoru hbité řízení. Už mě zase baví jezdit po klikatých silnicích.
4) Zvuk motoru. Asi jsem divnej, ale mně se ten chraplavý zvuk tříválce pod plynem fakt líbí. Zní to pěkně "naštvaně". A zatím hlásí palubák 6,3 litru, to na prvních 100 kilometrů není vůbec zlý.
5) Zavírání dveří je konečně takové, jaké mělo být vždycky, tlumeně pevné, žádný plechový zvuk. Vyzařuje z toho bytelnost.
Koukám, že klady převažuji
.
A když už jsem se tak rozkecal - včera jsem strávil půl dne s elektrickým IONIQem - dojmy zde, zhruba v polovině -
Karamelka