Stránka 2 z 3
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Napsal: 18 pro 2017, 14:09
od asd111
Hlavně ať jsou ty motory v cajku
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Napsal: 18 pro 2017, 17:24
od Ranndy
Já si myslím, že dobře zajetý motor 1.4 t-gdi bude v pohodě mít 150PS. Ten 1.0 ve Světě motorů měl 126PS místo 120 a megane místo papírových 130PS 144PS!!!!. Bez Vervy100. Možná právě proto, že se s tím redaktoři SM nesrali. Ty články se nechají vyhledat v archívu SM.
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Napsal: 18 pro 2017, 17:35
od Ranndy
Jěště co se týká spolehlivosti, tak by oba motory měly být spolehlivější než 1.0 tsi 85kw, protože ten má nastavovací jak sací, tak výfukový ventily plus dvouhmoťák. Sice je tišší a pružnější, ale bez výjimky každýho čeká za tyhle legrácky 50 000Kč za výměnu. Kdo je ale hundaiák, tak ví, že spolehlivý motor spolehlivě likvidovali rozpadajícím se katalyzátorem co to pouštěl do motoru a byla konečná. Skoro všem blbly čidla otáček klikovky a vlastně spolehlivost pohbily kraviny, tak doufám a jěště chvilku počkám. Holt moje první Sonata V6 s motorem mitsubishi sigma to už nikdy nebude. Tam se km nepočítaly. Proč.
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Napsal: 18 pro 2017, 17:41
od shawt
Jen pro info v Nemecku nepotrbuji Vervu 100, protoze benzin a nafta je tam kvalitnejsi, nez u nas.
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Napsal: 19 pro 2017, 09:51
od Ranndy
Tak o kvalitě benzínu v Německu žádná. I na LPG z Německa najel SM o 100km na jednu nádrž více než na naše. Ojebávají nás jak otroky. Tenhle motor 1.0 t-gdi ze Světa m. ale jezdil po celý Evropě takže ten výkon 126PS a 211Nm těch pár výletů nemohlo ovlivnit. Drtivá většina byla nejatá u nás.
Re: i30 2017 1.0 GDI - automatické vypínání motoru
Napsal: 27 bře 2018, 07:58
od acrossik
Zdravím, ještě bych se ráda zeptala na to automatické vypínání motoru (a sepnutí ři sešlápnutí spojky) - k čemu to vlastně je? Šetří se benzín nebo to je jen kvůli menším množství výparů z výfuku?
Já to prozatím vždy vypínám.....nebo to mám nechat, ať se motor vypíná ?
Děkuji P.
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Napsal: 27 bře 2018, 08:00
od hafush
Ano je to jen kvůli emisím ale díky neustálému vypínání a zapínání se ničí určité části auta a rozhodně ti všichni poradí tuto blbost vypnout.
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Napsal: 27 bře 2018, 12:44
od acrossik
To jsem si myslela, děkuji
(to je na pytel,ze to nejde nastavit natrvalo)
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Napsal: 27 bře 2018, 12:51
od Mr. HYUNDAI
Údajně existuje relátko, kterým se dá funkce toho tlačítka "obrátit", tedy trvale vypnuto a stiskem se zapne. Ale zatím jsem na něj nenarazil, abych ho vyzkoušel.
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Napsal: 27 bře 2018, 13:19
od Skuhro
tak určite daj potom vedieť to by som uvítal
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Napsal: 29 bře 2018, 17:54
od Chasnik
To relátko se prodávalo na bazoši, stálo kolem pětikila. Inzerát už je ale smazán. Na netu jsem teď nic dalšího podobného nenašel.
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Napsal: 06 čer 2018, 07:23
od acrossik
Můžu mít ještě dotaz
teď máme najeto něco přes 12.tis km. Přítel řadí dle mého moc brzy.....
kdy je nejoptimálnější řadit, při jakých otáčkách? Vím, že je to pro někoho hloupý dotaz, ale já bych ráda "používala" autíčko, tak jak se má.
A pak, když sklopíme zadní sedačky - kvůli přespání v autě, jdou vůbec
vyndat ty zadní sedačky (na kterých se sedí)? jelikož ta plocha není úplně rovná...u starého golfa to šlo a pak byl sice malý, ale rovný prostor
Děkuji P.
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Napsal: 09 čer 2018, 20:54
od copper5252
to řazení zaleží jak chceš jet ! jestli pomalu nebo rychle podle toho řadím osobně tenhle motor držím při jizdě dicky nad 2000 ot pod 2000 ot jezdím vyjímečně
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Napsal: 09 čer 2018, 21:27
od hafush
Jj. Jak tu bylo 1000x řečeno, tak motor jede pokud zabírá turbo, pod tyto otáčky se trápí a nejede. Ta hranice je cca 1800 ot. Z tohoto je ideální držet motor nad 2000 ot, ať máš jistotu. Horní hranice je dle stylu jízdy. Při klidné ekonomické jízdě ti stačí 3000ot, aby ti po přeřazení otáčky zůstaly nad 2000ot. Při svižné jízdě se točí okolo 4000 ot. . Vyšší otáčky nemám v běžném používání potřebu využívat.
Re: i30 2017 1.0 GDI zajetí nového motoru
Napsal: 03 črc 2018, 13:47
od acrossik
Děkuji
Jen bych se ještě ráda zeptala i jiných uživatelů....přijde mi, že ty letní pneu jsou nějaký hlučný....vím, že u zimních to tak bývá, ale myslela jsem si, že ty letní budou tišší.....Jak to máte vy ?