Stránka 2 z 2

Re: Pátá garančka

Napsal: 02 led 2018, 12:20
od PanHouska
Nj, to už bych chtěl asi moc :D Kterou tu Tesa pásku konkrétně na to používáš?

Re: Pátá garančka

Napsal: 02 led 2018, 12:24
od Hardcam
Tutok

Re: Pátá garančka

Napsal: 21 úno 2018, 08:21
od karelmrak
Diskuze původně byla o 5. garančce a mě skutečně zajímá, jestli ji doporučuješ nebo ne, z těch odpovědí mám trochu guláš, myslím, že hlavně bude problém updatovat zdarma tu navigaci, ty návody k update už nějak ochably v důsledku toho, že to H. poskytuje v rámci garančky zdarma, ovšem když zaplatím 5. garančku, tak to taky zdarma není... :) Ćeká mě to sice až za rok, ale nějak bych v tom chtěl mít jasno.

Re: Pátá garančka

Napsal: 21 úno 2018, 08:55
od Hardcam
Pokud je to odpoved na me, tak jsem odpovedel zcela jasne, ze jsi to neprelouskal, za to nemuzu.

Behem zaruky autorizak rozhodne ano, ale jasne hlidat ukony. Po zaruce treba jen na olejovy servis (aby se auto aspon dostalo do systemu, aktualizoval se FW, pripadne odhalila svolavacka) a zbytek treba resit jinde nebo s vlastnim materialem. Snad uz takhle budes spokojen.

Re: Pátá garančka

Napsal: 21 úno 2018, 18:51
od karelmrak
Hardcam píše:Pokud je to odpoved na me, tak jsem odpovedel zcela jasne, ze jsi to neprelouskal, za to nemuzu.

Behem zaruky autorizak rozhodne ano, ale jasne hlidat ukony. Po zaruce treba jen na olejovy servis (aby se auto aspon dostalo do systemu, aktualizoval se FW, pripadne odhalila svolavacka) a zbytek treba resit jinde nebo s vlastnim materialem. Snad uz takhle budes spokojen.
Dík, samozřejmě jsem to přelouskal, právě proto jsem měl protichůdné pocity, protože tvá první odpověď byla něco jako "za mě je to nesmysl..." Teď jsem to ve své tuposti pochopil... spokojen? :D

Re: Pátá garančka

Napsal: 23 úno 2018, 12:21
od Hardcam
Ano za me je nesmysl platit 30 tisic za garancku, obzvlast pokud nekdo rekne cenu od stolu, aniz by auto videl. Na zaruce je pro nejdulezitejsi pohonne ustroji, proto kdyz se ve 40tkm ohlasily brzdy, resil jsem je jinde, nikdo s tim problem nemel. Na bezny servis opet autorizak.

Re: Pátá garančka

Napsal: 26 úno 2018, 09:47
od karelmrak
Hardcam píše:Ano za me je nesmysl platit 30 tisic za garancku, obzvlast pokud nekdo rekne cenu od stolu, aniz by auto videl. Na zaruce je pro nejdulezitejsi pohonne ustroji, proto kdyz se ve 40tkm ohlasily brzdy, resil jsem je jinde, nikdo s tim problem nemel. Na bezny servis opet autorizak.
Mě těch 5 let čeká za rok v červnu a tak jsem proto zauvažoval: já chtěl auto po ukončení záruky prodat a koupit další, ale teď tu vedle čtu o novém faceliftu (na ten bych dosáhl) a o nové i40 v roce 20, tak jsem nahlodán, jestli nemám s tím prodejem počkat. Myslíš, že bude nějaké podstatné vylepšení, tedy mimo zvýšení ceny?

Re: Pátá garančka

Napsal: 26 úno 2018, 13:39
od Hardcam
Karel: soukrome odvozuju dle Tucsonu: designove spis k horsimu a predpokladam vetsi podil downsizingu. i40 vychazi motory z roku 2011, kdy downsizing byl v plenkach a Hyundai se jim nezabyval, nyni maji moznost osadit 1.4T a 1.6 CRDi minimalne do prichodu II gen na zkousku. Zlepseni ocekavam v kabine, i40 by se mohla zbavit svych neduhu v podobe klavirovyho laku na pristrojove desce a celkove mene kvalitnich materialu a ocekavam posun v infotainmentu - vetsi navi, interaktivni PP.

Re: Pátá garančka

Napsal: 26 úno 2018, 14:07
od karelmrak
Hardcam píše:Karel: soukrome odvozuju dle Tucsonu: designove spis k horsimu a predpokladam vetsi podil downsizingu. i40 vychazi motory z roku 2011, kdy downsizing byl v plenkach a Hyundai se jim nezabyval, nyni maji moznost osadit 1.4T a 1.6 CRDi minimalne do prichodu II gen na zkousku. Zlepseni ocekavam v kabine, i40 by se mohla zbavit svych neduhu v podobe klavirovyho laku na pristrojove desce a celkove mene kvalitnich materialu a ocekavam posun v infotainmentu - vetsi navi, interaktivni PP.
No to jsi mne moc nepřesvědčil, mám ale ještě rok na přemýšlení... :(

Re: Pátá garančka

Napsal: 26 úno 2018, 14:17
od Hardcam
Pro zajemce o naftu si myslim, ze to nebude zasadni rozdil, spis se ted zmeny deji ohledne benzinu a hybridu. Hybrid v i40 bych videl od II gen jako hotovou vec, do soucasnyho karoserie ho imho cpat nebudou.