Stránka 2 z 3
Napsal: 20 pro 2006, 20:57
od Borek
Snad to někomu pomůže ve výběru.
Já mám ještě na výměnu čas,pár tisíc km,ale již se rozhlížím.
Napsal: 21 pro 2006, 20:57
od hlobilp
tak kabely jsou vymeneny... stalo me to pres tri litry
ale povedlo se... uz to je pohode.... chlapik mi jeste zvetsil trysky na plyn a ted to i na LPG jede dost dobre.... slaaaava
To bych nerekl, co dokaze jeden kabel... bylo to znat i predtim na plyn, jenze jsem to prisuzoval jeste nedodelanemu vyladeni.... pri pridani plynu to cukalo.. ted uz to je super
Napsal: 21 pro 2006, 21:20
od Borek
To se ti to jezdí za pár kaček na LPG,co
Napsal: 21 pro 2006, 22:37
od Tomino82
Jaké kabely a kde sis je koupil?
Napsal: 21 pro 2006, 23:40
od honzik
Nepřihlasime Borka do nějake vědomostni soutěže.To je studna vědomosti s vyčerpavajicima odpovědma.Že by zastupoval Hyndaiclub a naslednou vyhru by chom projedli a propili někde na horach.Co ?
Napsal: 22 pro 2006, 00:56
od Borek
Dík.
Člověče,teď se i tady v Orlických horách dá tak leda jíst a pít na chatě-leda,že by někdo uměl lyžovat na blátě a trávě.
Hoteliéři skřípou zubama
-já jsem spokojený
,protože jiné roky jsem měl už značky uložené v depozitu a Tiburon odpočíval v garáži.
Teď mu zatím proháním kolečka a asi ho tento rok ani nebudu odhlašet.
Napsal: 22 pro 2006, 08:19
od hlobilp
Borek: jo to se mi ted jezdi, konecne to LPG je jak ma byt. Jede to uplne stejne jak na benzin... a spotreba taky stejna... akorat litr LPG stoji polovinu
Tomino82: zapalovaci kabely, kupoval jsem je primo v servisu Hyundai. Jinde nebyli k dispozici. Staly 2650.... docela palka, ale uz si zvykam, ze na V6 je to vsechno drazsi. Jeste ze me uklidnili tim se servisni prohlidka ve 105tis km prijde jen na 3tisice ... uf, jsem si oddychl
nové kabely
Napsal: 24 pro 2006, 22:01
od xell
Ahoj, já měl obdobný problém. Dlouho jsem nevěděl co až jednoho dne mi kabel odešel úpně. Koupil jsem nové a jede to super. Jinak ta spotřeba se velice snížila. PS:motor mi cukal co jsem měl auto cca 6 měsíců. Teď to vezme 5 i při 1200 otáčkách bez cuknutí. Mám Sonátu 2.0i 1996
Napsal: 25 pro 2006, 19:25
od Tomino82
Tím cukáním motoru myslíte pánové to, že při změny z neutrálu na rychlost to cuklo nebo jen při zmáčknutí plynu? To totiž dělá mě. Jedu na trojku, pustím plyn, nechám to chvíli ve městě dojet a když chci zas zmáčknout plyn, tak mi to pořádně cukne a pak až zareaguje. Vám se stáválo to samé?
Napsal: 25 pro 2006, 19:32
od hlobilp
Tomino82: ne... me to cukalo vzdycky, kdyz jsem pridaval plyn... nejhorsi to bylo mezi 2-3 tis otacek..... v tom rozmezi sice zrychlovalo, ale s cukanim... to co popisujes mi dela na plyn, kdyz mam studeny motor... ale jen trochu... kdyz pridavam plyn lehce, tak to je v pohode
Napsal: 25 pro 2006, 20:15
od Tommas33
Tomino82 píše:Tím cukáním motoru myslíte pánové to, že při změny z neutrálu na rychlost to cuklo nebo jen při zmáčknutí plynu? To totiž dělá mě. Jedu na trojku, pustím plyn, nechám to chvíli ve městě dojet a když chci zas zmáčknout plyn, tak mi to pořádně cukne a pak až zareaguje. Vám se stáválo to samé?
Něco podobnýho mně to dělalo,když jsem natankoval nekvalitní benzín.Tak jsem tam dal 20l. W-power a bylo to o-k.Nepodtáčíš motor?Konzultoval jsem to z mechanikem a dlouhodobý podtáčení může mít vliv na různý cukání nižší výkon atd.
Napsal: 25 pro 2006, 22:02
od Tomino82
Tommas33 píše:Tomino82 píše:Tím cukáním motoru myslíte pánové to, že při změny z neutrálu na rychlost to cuklo nebo jen při zmáčknutí plynu? To totiž dělá mě. Jedu na trojku, pustím plyn, nechám to chvíli ve městě dojet a když chci zas zmáčknout plyn, tak mi to pořádně cukne a pak až zareaguje. Vám se stáválo to samé?
Něco podobnýho mně to dělalo,když jsem natankoval nekvalitní benzín.Tak jsem tam dal 20l. W-power a bylo to o-k.Nepodtáčíš motor?Konzultoval jsem to z mechanikem a dlouhodobý podtáčení může mít vliv na různý cukání nižší výkon atd.
Hmm, tak benzinem to nebude, dela mi to uz celej rok co to mam. Podtáčením to není, řadit umím a na tohle jsem sám dost citlivej, ono to možná bude tím, že mi pedál plynu reaguje až po centimetru co ho sešlápnu. No, prokonzultuju to s mechanikem, už mam těch problémů v autě dost a v lednu jedu do Butovic, to autorizovanýho na hyuindaie, tak doufam ze mi tam pomuzou s otackama a timhle cukanim
Napsal: 25 pro 2006, 22:12
od hlobilp
Tomino82: dej nam pak vedet, zajima me to takyyy
Napsal: 26 pro 2006, 10:29
od mychak
Osobně po zkušenostech Brisk ne nejlépe NGK nebo Denso pokud chceš dražší jinak špatný kabel dokáže udělat paseku sám sem to zažil ale vím jak poznáš že je švihnutej přišel sem na to náhodou a osvědčilo se to. Večer za tmy nastartuj motor a otevři kapotu musí být tma !! pokud je švihnutej tak to bezpečně poznáš bude jiskřit jak hrom. Na běhu motoru to ani nepoznáš ale auto zlenivý a špatně táhne (hlavně v kopci ) a škube jinak ty kabely si nějak přeplatil dají se koupit od Nipparts asi za 1 500,- podle typu motoru.Jinak osobně proti Briskám nic nemám ale radši používám osvědčený a vyzkoušený značky které používá i výrobce
Napsal: 26 pro 2006, 11:50
od hlobilp
mychak: vis, co jsem koukal, tak Nipparts se prodavaji pres 3tisice... servisy maji 25% slevu.. to uz mam zjisteny. Ale skladem hned nejsou. U me je to trosku slozitejsi, mam V6 a tam bez sundani sani na tri valce neni pristup.... nechal jsem to radeji na servisu, kdyz jsem to videl... tri hodiny prace.