Tak ja uz jsem jednu chybu zjistil... Udelal jsem kontrolni jizdu 150 km s prazdnym autem a vysledna spotreba byla 6,17 l/100km ...tedy ma vysoka spotreba je zpusobena kratkyma cestama po Brne :/
Necekal jsem, ze to bude delat pres 2 litry na sto na prumeru
Accent II generace, 1.3 G4EA
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Reklama
Ty rezonance dela plastove sani, ktere je treba pritahnout ke motoru pomoci bonus plechu, ktery je treba uchytit na sroub, co je v tom plastu za skrtici kloapkou a za sroub, co je v liste se vstrikovaci.
i30 PDe fastback 1.5 DCT
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ELANTRA XD 1.6 2006
dříve:
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
Re: Accent II generace, 1.3 G4EA
Ahoj, lidi problém velké spotřeby na 1.3 G4EA je tim že odchází katalizator , lamda za katem detektuje vice CO
problem je v tom že pokud chcete original tak vas bude stat dost penez, řešení:
1: vyrobit nove vyfukove potrubi akoupit kat z filety za 2500Kč
a předelat lamdy do vyfuku
pak to splnuje emise a lamdy jedou jak maji .
spotřeba 5-6 dalkova město do 7
nad 130 km /h 9
2. porušit normy a vyřadit kat a lamu
to nechám už na vás
problemy s drnčením motoru a škubání přestanou
problem je v tom že pokud chcete original tak vas bude stat dost penez, řešení:
1: vyrobit nove vyfukove potrubi akoupit kat z filety za 2500Kč
a předelat lamdy do vyfuku
pak to splnuje emise a lamdy jedou jak maji .
spotřeba 5-6 dalkova město do 7
nad 130 km /h 9
2. porušit normy a vyřadit kat a lamu
to nechám už na vás
problemy s drnčením motoru a škubání přestanou