Stránka 2 z 4

Napsal: 30 pro 2006, 10:17
od MartasZ
No měl sem zrovna smůlu, fakt nikde nebyl :-)

Napsal: 04 led 2007, 13:39
od kokroff
Ahoj, ja ho objednaval mezi svatkama a prisel mi v utery, stal 560kc, origo HYU, rekl bych ze je to on podle romeru i oznaceni CHAIN-TIMING.
urcite jsou tam i nejaka voditka ta jsem vsak nenasel v katalogu tak uvidime v jakem jsou stavu.Jinak jsem retez kupoval u www.automatejcek.cz

Napsal: 04 led 2007, 23:52
od MartasZ
Taky už si asi začnu všechno objednávat a shánět sám, páč koukám že mě všichni pěkně natahujou :-( I když je možný že na toho mýho dvoulitra mohl bejt dražší.. já ho na těch stránkách nějak nenašel :-(

Napsal: 05 led 2007, 20:32
od kokroff

Napsal: 05 led 2007, 20:38
od kokroff
Kluci, jeste jedna vec, zajimalo by mne kdyz mluvite o tom napinaku tak kde je, podle nme tam neni uz potreba neco napinat, je to retez ne remen, treba se pletu ale ani z te fotky neni videt ze by tam krome te kvazivodici listy jeste neco bylo...

Napsal: 06 led 2007, 06:45
od MartasZ
kokroff píše:Ahoj je to tenhle, pro tve auto :wink: :idea:
http://www.automatejcek.cz/eshop.php?es ... id=E90501H
Děkuju.. tos mi snad ani neměl ukazovat, když sem psal že já sem za ten řetěz vypláz 1800 :-( Ale v poho, hlavně že jezdíme.. každopádně rád bych ti poradil, ale jak vidím, třeba tam nakonec ani žádnej napínák nejni, to jen já ho platil :-) Ale ty vodítka tam stopro jsou ;)

Napsal: 06 led 2007, 11:18
od Hujer
MartasZ píše:
kokroff píše:Ahoj je to tenhle, pro tve auto :wink: :idea:
http://www.automatejcek.cz/eshop.php?es ... id=E90501H
Děkuju.. tos mi snad ani neměl ukazovat, když sem psal že já sem za ten řetěz vypláz 1800 :-( Ale v poho, hlavně že jezdíme.. každopádně rád bych ti poradil, ale jak vidím, třeba tam nakonec ani žádnej napínák nejni, to jen já ho platil :-) Ale ty vodítka tam stopro jsou ;)
Jsou tam mali lizatka.Or. retizek z H cca 800,- a ty 2 lizatka cca 600,-.

Napsal: 10 led 2007, 09:14
od kokroff
Tak jsem kouknul na vsevedouci hmaservice.com a nasel jsem primo odkaz na odstraneni poruchy ktera se jmenuje dosovne "Odstraneni hluku zpusobeneho rozvodovym retezem" je to tam peknde vyfocene i namalovane. Po prihlaseni staci vyhledat "chain" Evidentne se musi vymenit i horni voditko.

Napsal: 12 led 2007, 09:50
od kopir
Tak chuapi už mám vymenenú tú vačkovú reťaz. Fachmani v servise mi to udelali za 4 hodiny práce. Reťaz (origo) ma vyšla na 1100 Sk a robota 1700 Sk motor ide ako šepot kvetin, dokonca mi zistili, že mi prebíjala jedna sviečka a vymenili aj tú. Som veeeeľmi spokojný :D
A čo sa týka tých lízatek (vodítka) tak tie, že sa nemusia meniť, pokial nie sú zodraté od vybehanej reťaze až po kov, ževraj to tam plní takúto funkciu : ak je reťaz vybehaná, alebo má vôľu, pri behu motora sa opiera o striešky a vydáva hrkotavý zvuk, vtedy ju je treba vymeniť. Ja som ten plast nemal zodratý a mal som v ruke i originál nové vodítko, bolo to isté, šublerou som zmeral hrúbku, moje bolo od reťaze oškrkané len o 0,5 mm a to je úplne v norme. Po výmene retiazky za novú, je úplne napevno a od vodítek je vzdialená asi 1cm. Vôbec sa nedotýka ! Tak ak vám budú chcieť v servise meniť i toto, bude lepšie ak si pozriete pôvodné vodítko, aby na vás nechceli zarobiť. :wink:

Napsal: 12 led 2007, 23:29
od kokroff
Parada kolego, to znamena, ze komu to chrasti, mel by to nechat co nejdrive vymenit, potom by mohlo dojit k nejakemu vetsimu opotrebeni ozubenych kol na vackove hrideli. Tudiz, Vzhuru do servisu ! :wink:

Napsal: 16 led 2007, 13:50
od kokroff
Tak jsem jeste zalovil na strankach jelikoz mam na krabicce od retizku polsky napis a nasel jsem prodejce v PL ktery nabizi ND za uplne stejnou cenu jako auto matejcek, PN je E90501H
http://www.moto.sklep.pl/HYUNDAI/LANTRA ... _rozrzadu/

Napsal: 17 led 2007, 19:10
od kokroff
Tak jsem byl i ja zvedavy co mam pod ventilovym vikem a jak na tom je muj retez, musel jsem konstatovat ze je dost vytahany. Co se tyka predchozi diskuze o ozubenych kolech, jsou myslim si uplne v poradky neni na nich poznat skoro zadne opotrbeni zpusobene vytahanym retezem. Zitra ho jdu dat vymenit, napisu kolik to ve vysledku stalo mne... Obrázek

Napsal: 17 led 2007, 19:21
od jelensoft
No napiš a taky kde ti to dělali. Taky mě to čeká, už mě nebaví pořád poslouchat to rachtání - ač mi v servisu řekli, že to ničemu nevadí.

Napsal: 18 led 2007, 16:08
od kokroff
Cau tak mi to dneska vymenil retez stal kolem 600 a prace 500. Delal mi to jeden automechanik v Pardubickach, Tomáš Kejklíček. Mel jsem to hotove jeste dneska, rano jsem to tam privezl a auto uz mam doma, netrvalo to dlouho.Takze motor jenom susti, parada tichoucko... :D

Napsal: 19 led 2007, 22:48
od ivan
MartasZ píše:
ivan píše:No ono to tak pravda být nemusí,že by se ty kolečka nadměrně o jížděla,záleží na tom z jakého materiálu,jsou vyrobené!!
Mám dvojsloupovou zviž,která je poháněná elektromotorem(na jednom sloupu) a na ten druhý je řetěz,který po vytahání začne skákat a mlatit a tak!! Každý rok ho měním ,protože občas to přetížím :oops: a řetěz to nevydrží a roztáhne se a když dám nový řetěz,tak zvedák krásně vrní a jezdí potichu,už se nemůžu dočkat až tam bude nový řetízek!! :wink:
Jo už by to chtělo.. ten řetěz dělá hroznej bordel.. měl sem strach když si mi zvedal káru :D

Jinak ten řetěz mezi vačkama se urkitě musí vyměnit a ne že budete něco dávat pryč, že to tam bejt nemusí.. naopak.. nejen řetěz, ale ještě hydraulický napínák a spodní a vrchní vodítko.. to budou zřejmě ty věci co byste chtěli vyhodit.. jen orientačně.. nechal sem to dělat minulý léto na svym Coupe.. motory jsou podobný, takže to stálo..
řetěz: 1870,- napínák: 2566,- a vodítka: 419,- vrchní a 230,- spodní
Dneska jsem ho už konečně namontoval běhá super!!!