Stránka 2 z 4
Napsal: 30 pro 2006, 10:17
od MartasZ
No měl sem zrovna smůlu, fakt nikde nebyl
Napsal: 04 led 2007, 13:39
od kokroff
Ahoj, ja ho objednaval mezi svatkama a prisel mi v utery, stal 560kc, origo HYU, rekl bych ze je to on podle romeru i oznaceni CHAIN-TIMING.
urcite jsou tam i nejaka voditka ta jsem vsak nenasel v katalogu tak uvidime v jakem jsou stavu.Jinak jsem retez kupoval u
www.automatejcek.cz
Napsal: 04 led 2007, 23:52
od MartasZ
Taky už si asi začnu všechno objednávat a shánět sám, páč koukám že mě všichni pěkně natahujou
I když je možný že na toho mýho dvoulitra mohl bejt dražší.. já ho na těch stránkách nějak nenašel
Napsal: 05 led 2007, 20:32
od kokroff
Napsal: 05 led 2007, 20:38
od kokroff
Kluci, jeste jedna vec, zajimalo by mne kdyz mluvite o tom napinaku tak kde je, podle nme tam neni uz potreba neco napinat, je to retez ne remen, treba se pletu ale ani z te fotky neni videt ze by tam krome te kvazivodici listy jeste neco bylo...
Napsal: 06 led 2007, 06:45
od MartasZ
Děkuju.. tos mi snad ani neměl ukazovat, když sem psal že já sem za ten řetěz vypláz 1800
Ale v poho, hlavně že jezdíme.. každopádně rád bych ti poradil, ale jak vidím, třeba tam nakonec ani žádnej napínák nejni, to jen já ho platil
Ale ty vodítka tam stopro jsou
Napsal: 06 led 2007, 11:18
od Hujer
MartasZ píše:
Děkuju.. tos mi snad ani neměl ukazovat, když sem psal že já sem za ten řetěz vypláz 1800
Ale v poho, hlavně že jezdíme.. každopádně rád bych ti poradil, ale jak vidím, třeba tam nakonec ani žádnej napínák nejni, to jen já ho platil
Ale ty vodítka tam stopro jsou
Jsou tam mali lizatka.Or. retizek z H cca 800,- a ty 2 lizatka cca 600,-.
Napsal: 10 led 2007, 09:14
od kokroff
Tak jsem kouknul na vsevedouci hmaservice.com a nasel jsem primo odkaz na odstraneni poruchy ktera se jmenuje dosovne "Odstraneni hluku zpusobeneho rozvodovym retezem" je to tam peknde vyfocene i namalovane. Po prihlaseni staci vyhledat "chain" Evidentne se musi vymenit i horni voditko.
Napsal: 12 led 2007, 09:50
od kopir
Tak chuapi už mám vymenenú tú vačkovú reťaz. Fachmani v servise mi to udelali za 4 hodiny práce. Reťaz (origo) ma vyšla na 1100 Sk a robota 1700 Sk motor ide ako šepot kvetin, dokonca mi zistili, že mi prebíjala jedna sviečka a vymenili aj tú. Som veeeeľmi spokojný
A čo sa týka tých lízatek (vodítka) tak tie, že sa nemusia meniť, pokial nie sú zodraté od vybehanej reťaze až po kov, ževraj to tam plní takúto funkciu : ak je reťaz vybehaná, alebo má vôľu, pri behu motora sa opiera o striešky a vydáva hrkotavý zvuk, vtedy ju je treba vymeniť. Ja som ten plast nemal zodratý a mal som v ruke i originál nové vodítko, bolo to isté, šublerou som zmeral hrúbku, moje bolo od reťaze oškrkané len o 0,5 mm a to je úplne v norme. Po výmene retiazky za novú, je úplne napevno a od vodítek je vzdialená asi 1cm. Vôbec sa nedotýka ! Tak ak vám budú chcieť v servise meniť i toto, bude lepšie ak si pozriete pôvodné vodítko, aby na vás nechceli zarobiť.
Napsal: 12 led 2007, 23:29
od kokroff
Parada kolego, to znamena, ze komu to chrasti, mel by to nechat co nejdrive vymenit, potom by mohlo dojit k nejakemu vetsimu opotrebeni ozubenych kol na vackove hrideli. Tudiz, Vzhuru do servisu !
Napsal: 16 led 2007, 13:50
od kokroff
Tak jsem jeste zalovil na strankach jelikoz mam na krabicce od retizku polsky napis a nasel jsem prodejce v PL ktery nabizi ND za uplne stejnou cenu jako auto matejcek, PN je E90501H
http://www.moto.sklep.pl/HYUNDAI/LANTRA ... _rozrzadu/
Napsal: 17 led 2007, 19:10
od kokroff
Tak jsem byl i ja zvedavy co mam pod ventilovym vikem a jak na tom je muj retez, musel jsem konstatovat ze je dost vytahany. Co se tyka predchozi diskuze o ozubenych kolech, jsou myslim si uplne v poradky neni na nich poznat skoro zadne opotrbeni zpusobene vytahanym retezem. Zitra ho jdu dat vymenit, napisu kolik to ve vysledku stalo mne...
Napsal: 17 led 2007, 19:21
od jelensoft
No napiš a taky kde ti to dělali. Taky mě to čeká, už mě nebaví pořád poslouchat to rachtání - ač mi v servisu řekli, že to ničemu nevadí.
Napsal: 18 led 2007, 16:08
od kokroff
Cau tak mi to dneska vymenil retez stal kolem 600 a prace 500. Delal mi to jeden automechanik v Pardubickach, Tomáš Kejklíček. Mel jsem to hotove jeste dneska, rano jsem to tam privezl a auto uz mam doma, netrvalo to dlouho.Takze motor jenom susti, parada tichoucko...
Napsal: 19 led 2007, 22:48
od ivan
MartasZ píše:ivan píše:No ono to tak pravda být nemusí,že by se ty kolečka nadměrně o jížděla,záleží na tom z jakého materiálu,jsou vyrobené!!
Mám dvojsloupovou zviž,která je poháněná elektromotorem(na jednom sloupu) a na ten druhý je řetěz,který po vytahání začne skákat a mlatit a tak!! Každý rok ho měním ,protože občas to přetížím
a řetěz to nevydrží a roztáhne se a když dám nový řetěz,tak zvedák krásně vrní a jezdí potichu,už se nemůžu dočkat až tam bude nový řetízek!!
Jo už by to chtělo.. ten řetěz dělá hroznej bordel.. měl sem strach když si mi zvedal káru
Jinak ten řetěz mezi vačkama se urkitě musí vyměnit a ne že budete něco dávat pryč, že to tam bejt nemusí.. naopak.. nejen řetěz, ale ještě hydraulický napínák a spodní a vrchní vodítko.. to budou zřejmě ty věci co byste chtěli vyhodit.. jen orientačně.. nechal sem to dělat minulý léto na svym Coupe.. motory jsou podobný, takže to stálo..
řetěz: 1870,- napínák: 2566,- a vodítka: 419,- vrchní a 230,- spodní
Dneska jsem ho už konečně namontoval běhá super!!!