Stránka 2 z 2

Napsal: 06 led 2007, 14:15
od fastek
No ja bych nejradeji promeril jednotlive okruhy napojene na tu pojistku B/ALARM, ale nevim jak na to, z te pojistkove skrine vedou akorat dva vodice, na jednotlive okruhy se to zrejme deli az nekde dal.

Zkousel nekdo zmerit ten proud, kolik to bere jemu?

Napsal: 06 led 2007, 14:33
od Nepér
200mA je skutečně moc, desítky mA už by měly být v pořádku, mě to odebírá zhruba 20mA (samoblikající LED).

Napsal: 06 led 2007, 16:18
od vlastaFR
cuz kamo. 0.2A je hodne! prides k auta po 14dnech a budes rad ze nastartujes (pokud nemes novou baterku) se musis podivat do nejakkej chytrej knizky co vsechno je napojeny na tu pojistku jak si psal..ale radio a hodiny pust z hlavy to je zanedbatelnej proud..

Napsal: 06 led 2007, 19:31
od MartasZ
Tak sem se dneska odhodlal že to konečně změřim, ale nejdřív sem chtěl vyměnit ty parkovačky... bože, sral sem se s tim asi hodinu a to fakt nekecám.. za boha se mi nepovedlo tu malou žárovičku vyndat z patice, fakt sem nepřišel na způsob.. pak sem zaboha nemoh dát zpátky tu H1 na dálkový, no myslel sem že u toho vykvetu, když sem to tam dal, tak sem byl tak vytočenej, že multimetr sem ani nevytáh z kufru, ale sednul sem, a jel sem trochu probudit město a uklidnit se.. takže sorry, zase nic.. ale jak vidíš, asi by ti to tolik brát nemělo :-(

Napsal: 07 led 2007, 21:07
od fastek
njn tolik by to brat nemelo, ale jak zjistit, kde je problem?:)

Napsal: 08 led 2007, 20:23
od vlastaFR
psals zes odskousel skoro vse. ty hodiny a indikace otevreni dveri to nejspis nebudou..tak nevim "nesek se ti zapalovac" :D :D :D :D

Napsal: 10 led 2007, 11:56
od fastek
hehe:) No ja uz taky fakt nevim. No nic, asi zkusim servis.

Napsal: 02 čer 2007, 16:28
od Alf63
No, 0.2A je opravdu hodně a není normální. Měl jsem něco podobného ale jinde. Po týdnu nejde nastartovat. Tak alespoň schema co je na tu pojistku připojené. Obrázek

Napsal: 12 říj 2007, 15:22
od fastek
No tak jsem se k tomuto memu problemu po nejake dobe vratil a konecne odhalil v cem byl problem:) Kvuli vymene autoradia (z originalu Hyundai na nove LG) mi tam pridavali rele na vysouvani elektricke anteny. No a prave to rele bralo pri stani ten proud, bez nej to bere asi 20 mA.

No tak jsem se na celou elektrickou antenu vykaslal, koupil obycejnou a jsem konecne bez starosti:)

Napsal: 13 říj 2007, 09:53
od Alf63
To montoval "odborník". Zná že se na to přijde až mnohem později po montáži.

Napsal: 14 říj 2007, 10:48
od KMBlendi
Dle norem musí každa jednotka po vypnutí klíčku mít max. 1mA odběr..tudíš podle toho jakou maš vybavu musí být odber max. kolem jednotek až desitek mA.

S tou antenou, asi bych to tomu kdo ti to tak namontoval omlátil o hlavu, protože to jak to udělal je neprofesionální a neodpovídá to normam a nehlede k tomu že relé při sepnutem stavu celkem dost hřeje , muže to být v některých případech i nebezpečné..

Napsal: 09 lis 2007, 14:23
od fastek
njn co se tyce servisu, tak si fakt zacinam rikat, ze co si clovek neudela sam, to je pak na ...