Stránka 2 z 2
Re: automaticka prevodovka v kolone
Napsal: 27 srp 2020, 16:00
od Haberas
JoKo píše: ↑27 pro 2017, 12:52
na dvojspojke mi pri autoholde, alebo pri zaradeni rucnej {paka v polohe D} radi na neutral, vidno to napriklad aj na otackach motora, kedy klesnu oproti staniu na brzde. pocas dna pouzivam autohold, v noci pouzivam el. parkovaciu brzdu, aby som nevypaloval oci vidocovi za mnou...
Jak je to v případě ruční brzdy a DCT? Co dělat,abych v koloně při tom poskakování a stání neoslňoval ty za sebou brzdnými, ale zároveň nemusel kvedlat pákou? Proto mám přece automat, abych na to nemusel pořád šahat.
Re: automaticka prevodovka v kolone
Napsal: 28 srp 2020, 07:46
od slabostka
Tych vzadu neries, brzdove neoslnuju a beztak skoro vset i stoja na brzde ci automat ci manual....
Re: automaticka prevodovka v kolone
Napsal: 28 srp 2020, 08:00
od Minko
brzdové neoslňujú? to nie je tak celkom pravda
Re: automaticka prevodovka v kolone
Napsal: 28 srp 2020, 09:21
od stanKon
A jak to chceš řešit
Ručkou? ? V koloně? To tě brzo poděkuje. To má smysl max na světlech(semaforech), ne když popojíždíš desítky minut přískokem vpřed.
99 ze 100 to stejně neřeší, navíc přes den to opravdu není až takový problém. A pokud se zastaví na delší dobu (neposkakuje) tak tam dáš P a hotovo. U manuálu musíš vyřadit a brzdit... .
Jinou možnost nemáš, ať s automatem nebo bez. Některý lidi si prostě musí ty problémi sami vymýšlet
.
PS: Ještě jeden důležitý dodatek pro DCT zdůrazním... Pokud stojíš na brzdě s Dčkem, opravdu na ní stůj, nešolíchat
Re: automaticka prevodovka v kolone
Napsal: 28 srp 2020, 11:24
od Mgls
Nevím, proč všichni tolik řeší oslnovani řidičů za sebou. Ve dne je to úplně jedno a v noci, pokud to teda někomu tolik vadi, tak nezastavuju až za autem a nechám si větší rozestup v kolone při popojíždění. Já osobně nějaký oslnovani vůbec neřeším a to za tmy jezdím hlavně v zimě prakticky denně
Re: automaticka prevodovka v kolone
Napsal: 28 srp 2020, 12:49
od sarin007
Jak píšou kluci, jiná rozumná možnost než nechat D a stát na brzdě není. Popojíždění v koloně je právě ta disciplína pro automat, kvůli který jsem si ho rád koupil. Z manuálem jsem byl jak na rotopedu, furt něco nohama, rukama (teda pokud bych nechtěl trápit spojku s vyšlápnutým pedálem). Takže pokud kolona běžně popojíždí, nech D a při zastavení brzda. Pokud vidím, že se kolona přestala hýbat na delší dobu, pak P nebo N + ručku. Ale jinak by ses ukvrdlal, a to pak automat postrádá smysl