Stránka 2 z 3
Re: i30 CW 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual
Napsal: 04 led 2018, 18:08
od Chasnik
to by mě taky zajímalo. Neslyším to poprvé, ale vidět ten rozdíl může být poučné.
Re: i30 CW 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual
Napsal: 04 led 2018, 20:33
od idam.i
Fotiť mi nedovolili.
No musím povedať,že pohlaď to bol údesný. Dávali to niekam mechanický vyčistiť.Najprv to chceli hodiť na nekvalitné palivo,no zistili,že týpek tankoval prémiu.
Re: i30 CW 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual
Napsal: 04 led 2018, 21:52
od Chasnik
No a kde byl problém? U ventilových sedel, na stěnách válců, na vršku pístu??
Re: i30 CW 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual
Napsal: 04 led 2018, 22:00
od idam.i
Hlavne vršky ventilov,ale aj hlava.Už sa to blížilo dosadacím plochám.Piesty až tak zlé neboli.
Re: i30 CW 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual
Napsal: 05 led 2018, 08:23
od Beerman
Hoši, keď ste tu spomínali to VIF, neviete ako je to s VIF-kom vs prémiový "kvalitnejší" benzín?
Je tento benzín to isté ako klasický benzín s VIF alebo má aj niečo naviac? (predsa len by mal mať viac oktánov)
S prihliadnutím sa aj na cenu samozrejme prilievanie vlastného aditíva je lacnejšie.
A ešte jedna otázka dávate aditívum pri každom tankovaní alebo len pri každom 2,3...
Díky
Re: i30 CW 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual
Napsal: 05 led 2018, 11:32
od Axel.Foley
Ne každý prémiový benzín má víc oktanů (alespoň papírově, rozbor jsem nedělal), viz třeba Natural 95 (obyč) a Drive 95 (prémie) u Globusu / Makra. Oktanové číslo je stejné, prémie má aditiva navíc. Viz třeba
https://www.globus.cz/olomouc/cerpaci-s ... t-drive-95
Do i30 jsem od určité doby bral prémii + VIF při každém tankování. Objevily se hlasy, že k prémi je VIF zbytečný. Za mně to zbytečné není - množství přísad se pohybuje v určitých tolerančních mezích a člověk nikdy neví, jakou várku právě trefil, zda dolní toleranci nebo horní, příp. cokoliv mezi. Vlastní aditivací vím, že mám tolik aditiva, kolik má být.
Aktuálně, jezdíce na naftu, to dělám stejně: prémiová nafta + VIF. Při každém tankování. A k tomu skrácený interval výměny oleje a filtrů.
Re: i30 CW 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual
Napsal: 11 led 2018, 20:04
od jaro-zv
Pozdravujem pánové.
Tak mám za sebou prvých 1000 km. Z vozítkom som nadmieru spokojný po všetkých stránkach. A hlavne spotreba. Jazdím denne ( Zvolen - Donovaly - Ružomberok ).
Spotreba zatiaľ cestou do RK ( od 4,8 do 5,4 l/100 km ). Cestou späť ( od 3,8 - 4,2 l/100km ).
A o to mi išlo. Spokojnosť.
Re: i30 CW 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual
Napsal: 11 led 2018, 20:23
od petzl62
Re: i30 CW 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual
Napsal: 11 led 2018, 20:38
od Martin14
Super Jaro krásna spotreba
Re: i30 CW 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual
Napsal: 12 led 2018, 11:31
od Axel.Foley
jaro-zv:
Re: i30 CW 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual
Napsal: 12 led 2018, 17:47
od Jenda80
To je fotomontáž nebo se ti to podařilo nějak hacknout?
Re: i30 CW 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual
Napsal: 12 led 2018, 17:55
od jaro-zv
Re: i30 CW 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual
Napsal: 12 led 2018, 18:15
od shawt
Hosi, jak vas ta jizda muze bavit, kdyz jezdite krokem na ctvrt plynu
Re: i30 CW 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual
Napsal: 12 led 2018, 18:22
od Vendelín
No ono to na te trase nejde.ZV-BB´=rovinka,BB-Donovaly jedeš pořád do kopce a z Donoval do RK si můžeš odpočinout.Znám tu trasu dobře,protože z toho chotáru pocházím.
Re: i30 CW 1,6 CRDI 100 KW - Family, Engine red, manual
Napsal: 12 led 2018, 20:16
od Chasnik
Jenda80 píše:To je fotomontáž nebo se ti to podařilo nějak hacknout?
Není potřeba, mezi startem a cílem je výškový rozdíl cca 200 m.n.m. Takže cestou zvršku důle to prostě udělá lepčí spotřebu. Ale i tak je hrubý průměr za obě trasy cca 4,5, a i to je pěkné číslo