ano plynovy pedal na doraz , ono nejde o to jestli jsem mněříl doře já ale asi ano jelikož vysledky se schodovaly z mněřením autorizaku a ja jsem mněřil na dvou mněřácích
zatím si dopisuji za hyunday centralou co dale jak postupovat atd jelikžo servis raly tvrdí ža tlaky 8 atm ne valec jsou zcela v pořádku ! což je kravina tlaky maji být minimum 10.62 atm běžné 12.5 atm má to jako ze servisního manualu tak mi tyhel hodnoty poslala hyunday centrala které přimo dohledala parametry podle win auta
to sagen: najk jsem tvuj příspěvěk přehlédl
takže talky mám potvrzené i centralou hyundai podle win
níže naleznete požadované hodnoty.
Maximální tlak: 12,258 barů
Minimální tlak: 10,787 barů
Rozdíl mezi válci: 0,98 barů
tady máš vycuc ze servisního manualu k motoru 1.6 cvvt 88kw
If the there is lack of power, excessive oil consumption
or poor fuel economy, measure the compression
pressure.
1. Make sure the oil in the crankcase is of the correct
viscosity and at the correct level and that the battery
is correctly charged. Operate the vehicle until the engine
is at normal operating temperature. Turn the ignition
switch to the OFF position.
2. Remove the engine cover(A) and the engine center
cover(B).
A
Check the cylinder compression pressure.
1) Insert a compression gauge into the spark plug
hole.
2) Set the throttle plate in the wide-open position.
3) While cranking the engine, measure the compression
pressure.
NOTE
Always use a fully charged battery to obtain engine
speed of 250rpm or more.
4) Repeat step 1) through 3) for each cylinder.
NOTE
This measurement must be done in as short time as
possible.
Compression pressure
Standard : 1225.83kPa (12.5kg/cm², 177.79psi)
(200~250 rpm)
Minimum : 1078.73kPa (11.0kg/cm², 156.46psi)
Difference between each cylinder :
98kPa (1.0kg/cm², 14psi) or less
5) If the cylinder compression in one or more cylinders
is low, pour a small amount of engine oil into
the cylinder through the spark plug hole and repeat
step 1) through 3) for cylinders with low compression.
• If adding oil helps the compression, it is likely
that the piston rings and/or cylinder bore are
worn or damaged.
• If pressure stays low, a valve may be sticking
or seating is improper, or there may be
leakage past the gasket.
---------------------------------------------------------
lip to nejde bohužel a pokud nejsem debil tak tam o tom aby motor byl zahřáty nic nepišou
ps pokud by někdo chchtěl ten "servisní manual " k motoru 1.6 cvvt 88kw tak ja jsem ho našel na google takže klidně ho mužu poslat nebo někam uložit pokud bude zajem