Stránka 2 z 2

Re: Konečne pravda o 3 valcoch ?

Napsal: 10 říj 2018, 21:36
od kyrmon
No... Však se jednu chvíli prodaval s tím samým motorem i superb, tak co víc si přát :twisted:

Re: Konečne pravda o 3 valcoch ?

Napsal: 10 říj 2018, 21:51
od shawt
pockejte, az se od roku 2030 zacnou delat 2 valcove auta :-k :shock: :roll:

Re: Konečne pravda o 3 valcoch ?

Napsal: 10 říj 2018, 21:59
od Tudy
Tak daleko to nedojde, protože do té doby se spalovací motor (alespoň v Evropě) nejspíš přestane vyrábět úplně :-k

Re: Konečne pravda o 3 valcoch ?

Napsal: 10 říj 2018, 22:36
od shawt
Pravda, nechtel jsem to psat takto na rovinu, aby nekteri nespachali harakiri. :mrgreen:

Btw. Tudy, muj sef Leon FR taky tento silny TSI motor. V servise s nefunkcnosti sklapeni zrcate ka dovirani oken pri zamceni vozu. Prehrali mu FW a rekli, ze to neni na zaruku a musi to zaplatit ](*,)

Re: Konečne pravda o 3 valcoch ?

Napsal: 10 říj 2018, 22:37
od ulthar
no, kdo vi jak to bude se spalovacima motorama za 20let.

Jedna vec je, ze automobilky delaji docela velke pokroky ve zvysovani ucinnosti spalovacich motoru, kdy nejnovejsi vyvijene modely jsou casto pres 50% ucinnosti - SkyActive-X od Mazdy ma myslim 54%, coz by bylo uspornejsi a ekologictejsi nez soucasne elektromobily. Ekologictejsi v tom slova smyslu, ze se bere v potaz z ceho se elektina vyrabi (dle cez-u celosvetove se tepelne elektrarny podili skoro 59%)

Druha vec je, ze politici (hlavne teda v EU) zacinaji celkem brutalne tlacit elektrifikaci.

Sam bych to odhadoval, ze pravda bude nekde uprostred - tj. bude nam tu jezdit hromada hybridu.

Re: Konečne pravda o 3 valcoch ?

Napsal: 10 říj 2018, 22:54
od Tudy
shawt píše:... Prehrali mu FW a rekli, ze to neni na zaruku a musi to zaplatit ](*,)
:shock: ](*,) no udělal bych tam virvál a pokud by to nepomohlo, zajel bych jinam a určitě bych si oficiálně stěžoval přímo u importéra, tohle je jasná věc na záruku.
Jinak mě zatím za půl roku provozu auto spadlo 1x do nouzáku (dle diagnostiky chyba přestavovače vačkového hřídele), to bylo hned zjara, od té doby se to neopakovalo. Ještě mi blblo okénko u řidiče -po vyjetí až nahoru opět samo sjelo a zůstalo pootevřené a také se mi občas nechtěla automaticky uvolnit elektronická ruční brzda. Už jsem byl připraven zajet do servisu, ale nejdřív jsem provedl restart na tovární nastavení a ono to pomohlo u obou chybek, nikam jsem jezdit nemusel. Najeto 14 tis. km. Nejsme už trochu OT ? :mrgreen:

Re: Konečne pravda o 3 valcoch ?

Napsal: 11 říj 2018, 06:24
od Axel.Foley
Chasnik píše:
sarin007 píše:Přesně jak píšeš, lidi musí mít taky trochu rozumu...
Trošku tě opravím - ti, co pouštějí motory na trh, musí mít taky trochu rozumu. Nabídka se omezuje a když si chce člověk vybírat podle rozumu, tak se mu nabídka dost zužuje - právě proto že ti, co ty nabídky staví, zřejmě o rozum přišli.
Nehledě na to, že motoristická veřejnost je bombardována články typu, jak je v pohodě jezdit táhnout s Rapidem 1.0 TSI karavan na kouli do Chorvatska ](*,)
Jj, to jsem četl, celkem vtipný článek - nejdřív v Budějicích odešla spojka, takže návrat domů a pokus č. 2. Prý má řidič poslouchat rádce řazení a nevšímat si hučení a klepání motoru, na tah má prý motor síly dost i v nízkých otáčkách. Obecně vzato, celkem slušná tendenčně zaměřená masáž mozku ](*,)

Re: Konečne pravda o 3 valcoch ?

Napsal: 11 říj 2018, 06:57
od lumix
Tak ten motor výkon ma, jen je evidentně problém se zprevodovsnim převodovky, kde trpí spojka. Repita 1,0 tsi jsem teď měl a je to tak.

Re: Konečne pravda o 3 valcoch ?

Napsal: 11 říj 2018, 14:13
od Axel.Foley
Úpřímně, nenapadlo by mně kupovat si tříválec na tahání přívěsu [-X