Stránka 2 z 2

Re: Škubání motoru v nižších otáčkách.

Napsal: 02 kvě 2022, 06:27
od slabostka
inversi píše: 01 kvě 2022, 20:02
slabostka píše: 01 kvě 2022, 12:14 chce to diagnostiku - nie vyčítanie chýb ale napojenie na počítač a sledovanie dát aj za jazdy a následne analýzu - čiže hľadať v okolí servis ktorý sa na diagnostiku zameriava... určite sa vyhnúť výmenám dielov naslepo a po rôznych garážach lebo z toho sa potom nevysomári ani sv.Peter...
Ahoj, diagnostika za jazdy nic neukazala a teda po jazde mi tlmocili, ze vlastne ani nevedia co hladat kedze sa im mnoi popisovany stav neudial. Dostal som odpoved, ze moze zopnut klimatizacia

Ak sa dopatram k niekomu co ma diagnostiku skusim, osobne zial nepoznam.
- odkial si... na vychode nieco mame

Re: Škubání motoru v nižších otáčkách.

Napsal: 02 kvě 2022, 07:36
od inversi
@slabostka
KE ale dlhodobo žijem v ČR-Hodonín. Kde na východe prosím ťa, možno to mám po ceste keď raz za čas idem za rodinou.

K škubaniu motora: včera som si v rámci pravidelného servisu vymenil filtre a olej, auto sa zase raz po roku "nadýchlo". Som zvedavý kedy a či sa prejaví stav, ktorý som už pred tým popisoval. Budem informovať.

Re: Škubání motoru v nižších otáčkách.

Napsal: 02 kvě 2022, 10:19
od sarin007
Mě škubne auto když je studené tak kolem 1500 otáček, když přidávám plyn pomalu a převodovka dává z trojky čtyřku. Někdy to škubne tak, že by spolujezdec vylil kafe. Už jsem naučenej, že jak má dojít k řazení, musím přidat více plynu. Když bylo auto nový, v létě to dělalo v obci, když jsem jel ustálenou 50tkou, jako by auto nevědělo, jestli má přidat nebo ubrat, tak začalo cukat. Teď už se s tím skoro nesetkávám, jen někdy po ránu. Otec má stený motor jen manuál, v zimě pohoda, jak se oteplí tak nad 10 stupňů, při rozjezdu nebo kolem 1500 otáčkách mu auto začne cukat. Diagnostiky nikdy nic nenašly.

Re: Škubání motoru v nižších otáčkách.

Napsal: 23 kvě 2022, 10:27
od inversi
sarin007 píše: 02 kvě 2022, 10:19 Mě škubne auto když je studené tak kolem 1500 otáček, když přidávám plyn pomalu a převodovka dává z trojky čtyřku. Někdy to škubne tak, že by spolujezdec vylil kafe. Už jsem naučenej, že jak má dojít k řazení, musím přidat více plynu. Když bylo auto nový, v létě to dělalo v obci, když jsem jel ustálenou 50tkou, jako by auto nevědělo, jestli má přidat nebo ubrat, tak začalo cukat. Teď už se s tím skoro nesetkávám, jen někdy po ránu. Otec má stený motor jen manuál, v zimě pohoda, jak se oteplí tak nad 10 stupňů, při rozjezdu nebo kolem 1500 otáčkách mu auto začne cukat. Diagnostiky nikdy nic nenašly.
Celkovo mám pocit, že motory Hyundai proste potrebujú viac otáčok. To napríklad Škody Scala (služobné auto kolegov) kolegovia dusia v takých nízkych otáčkach, že aj hluchý Beethoven by sa chytal za uši a auto nič, akoby sa ani nechumelilo.