Stránka 2 z 2

Re: Za jízdy škube, za tepla nestartuje, nejdou brzdová svět

Napsal: 17 led 2019, 13:20
od PuceK
Richard555 píše:Ty gumičky ti těsní vstřik v hlavě, když začne trochu propouštět máš kolem něj takovou mapu jako od oleje. Jinak nic moc neovlivní. Vstřik pracuje s tlaky (od 200 do - odhadem nevím jak u teracanu 1000 barů) a to ti těsnící kroužek nezatěsní ani omylem...... Navíc to těsnění je dost daleko od spalovacího prostoru a špička vstřiku je ve vyvrtané díře do spalovacího vložena bez těsnění, stejně jako žhavící svíčka
https://www.motora.cz/upload/66/DCRI105760_118804.jpg a ta část co je ponořena do díry do spalovacího prostoru je ta část s malými číslíčky vpravo

Nevím odkud jsi - bývá zvykem dát do podpisu bydliště - snadněji se radí ev. posílá do servisů......
No nic nechám je někde vyzkoušet a uvidíme...

Re: Za jízdy škube, za tepla nestartuje, nejdou brzdová svět

Napsal: 18 led 2019, 12:31
od PuceK
Zdravíčko... tak jsem ještě něco zkusil a chci znát váš nazor na naftu... https://uloz.to/!wuIJtE4phlsC/nafa-png
vlevo je čerstvá a vpravo je co je v autě... co ta barva? nemuže byt jen špatná nafta?

další můj dotaz směřuje k budíkům. teplota nevyjde na víc než na 1/4 tam bych to odhadoval na termostat a další věc, po vypnutí motoru, vytažení klíčku rafička nafty nepadne... stále ukazuje kolik tam je paliva. je to normální?

Re: Za jízdy škube, za tepla nestartuje, nejdou brzdová svět

Napsal: 22 úno 2019, 17:49
od PuceK
Ahoj. Auto už běží ale má špatný chod. Vyměnil jsem regulaci tlaku v čerpadle. Pořídil jsem si diagnostiku a teď to vypisuje 4 chyby

0340- signál vačkového hřídele- není signál
0190- signál tlaku rozdělovací lišty - parametr v horní mezi
1120- řídící ventil IMV tlaku palivové rozdělovací lišty - parametr ve spodní mezi
0340- signál vačkového hřídele- nekohorentni hodnota

Doufám že k tomu by jste mi mohli poradit více. Zkusím kouknout po kabelech jestli se nějaký neproklepal . Zatím díky na názory