Stránka 2 z 3
Re: Tucson ve verzi N
Napsal: 23 úno 2019, 11:12
od milan74ma
No neviem, po tom ako sa predviedla nova Cupra Ateca ...
Ta Cupra je dobra ako na ceste, tak aj v terene a aj na snehu ci dazdi, v neposlednom rade aj dobra cena.
sa bude musiet fakt dobre snazit aby zaujemca o takyto typ auta kupil Tucson N pred Cuprou Atecou.
Re: Tucson ve verzi N
Napsal: 24 úno 2019, 08:15
od Axel.Foley
Myslím, že Cupra Ateca již stojí rozebraná v dílnách
Re: Tucson ve verzi N
Napsal: 24 úno 2019, 11:21
od sarin007
Myslim si, že po úspěchu i30N, bude mít Tucson snažší cestu k zákazníkům. Záleží na ceně. Za mě bych si radši koupil Tucsona než Atecu, ta mi osobně jako značka nic neříká (stejně jako Seat).
Re: Tucson ve verzi N
Napsal: 24 úno 2019, 22:12
od milan74ma
@all: ja tiez nie som fanda SEAT-u, ale ta Cupra ma oslovila po tomto videu
https://www.youtube.com/watch?v=NI-MCwB5CUY
Plus ten novy model od nich vyzera tiez pekne.
Co som videl niekde nejaky nakres ako by mal vraj vyzerat Tucson N - tak bol znizeny a ten zadok mal brutalne skaredy.
Dufam ze sa mylim.
Ak je pravda co sa hovori v kuloaroch a kedze buduci rok uplynie 5-rocny cyklus ako
obmiena auta, tak uvidime co prinesie.
Ja by som si Tucson N aj kupil, ale musel by davat v "terene" aspon to co doteraz. Nechame sa prekvapit.
Re: Tucson ve verzi N
Napsal: 25 úno 2019, 07:52
od TheCory
Já tady asi nesklidím moc chvály, ale k čemu "hot SUV"? V čem vidíte přidanou hodnotu, vy byste to chtěli? Jak jsem se "smál" Kodiaq RS (ano, víme, že u Škodovky je RS RádobySport), tak ty samé pocity mám z Tucson N.
Osobně bych raději uvítal tu i20 N, kde to může být opravdu malý hot hatch a vsadil bych boty, že řidičský zážitek bude úplně jinde, než v "SUV".
Re: Tucson ve verzi N
Napsal: 25 úno 2019, 09:42
od sarin007
Tak já osobně v tom taky nevidím nic potřebného, sám mám v Tucsonu 185k a 400 Nm a musím říct, že na běžné ježdění je tento motor už tak předimenzovaný a je v těm těžké dodržovat předpisy
Ale zajímá mě to spíš s pohledu automobilového fanouška
Určitě bude cenově někde, kde bych sáhnul spíš po SantaFe, ale trh si podobná auta asi žádá a jestli chce
držet krok s ostatními, musí asi zabrousit i do této "zvláštní" kategorie
Re: Tucson ve verzi N
Napsal: 25 úno 2019, 10:39
od milan74ma
@all: No ja zase z mojho auta 185HP/400Nm a jeho sviznosti nadseny moc nie som. Brzda premavky to sice nie je, ale zeby to bolo svizne nemozem povedat. Za svizne povazujem nieco kolo 7sec/100 a pruzne zrychlenie 80/140 4sec. To je svizne a taky vykon by mi stacil. Momentalny Tucson je fajn ked jazdim sam, akonahle ideme viaceri a batozina tak na dialnici a hlavne v kopcoch sa to sviznostou vyrovna obycajnemu priemernu autu, nic viac. Clovek musi vobec rozmyslat ci moze predbiehat alebo nie.
Ja momentalne poskulujem prave po niecom takom. Cupra Ateca asi nie - priestor je na mna maly. Idealne bolo Subaru Forester XT, avsak tento momentalny model je uz "stary" a nevie sa ci vobec koli EU nova verzia XT bude. Kedysi davno som XT mal a bolo to idealne auto.
Hybridov sa bojim ako cert svatenej vody. Ked si auto necham 5 rokov, tazko sa bude potom predavat - baterky. Aj ked napr. nova Rav4 dava na baterie pri dorzani servisnych intervalov a podmienok 10 rokov. Ale myslim ze to aj tak bude tazko predajne. Aj ked mozno sa najdu ludia co to kupia, tazko povedat.
Re: Tucson ve verzi N
Napsal: 25 úno 2019, 13:21
od sarin007
Tak to je divné, oba máme stejné motory i převodovku a osobně s tím co popisuješ problém nemám
Na dálnici i ve více lidech a naloženým kufru jsem vůbec nepocítil nějaký rozdíl a při předjíždění většinou před sebou tlačím ostatní auta
Samozřejmě rozjezdy při předjíždění jsou vlažnější, ale to je holt nafta. Za mě, při jízdě dle předpisů využívám výkon tak na 50% a to se motor převaluje někde kolem 1500-1700 otáček, pří předjíždění tak 2000.
Re: Tucson ve verzi N
Napsal: 25 úno 2019, 19:18
od milan74ma
ale ano, ono nie je to lemra, len pre mna je svizne nieco ine
Re: Tucson ve verzi N
Napsal: 21 bře 2019, 06:29
od Mr. HYUNDAI
Re: Tucson ve verzi N
Napsal: 21 bře 2019, 06:45
od Axel.Foley
Tahle kombinace červené a černé s absencí chromu se mi líbí
Škoda jen, že motorům nepřidali nějakého toho koně navíc.
Re: Tucson ve verzi N
Napsal: 31 bře 2019, 18:15
od Axel.Foley
Tucson N-Line je už k dispozici v ČR od Kč 699.990,-, k dispozici s motory 1,6 T-GDI 130 kW a 2,0 CRDI 136 kW.
https://www.hyundai.cz/akcni-nabidky/tucson-n-line
Zde i konfigurátor
https://www.hyundai.cz/konfigurator/tuc ... -0-0-0-0-0
Re: Tucson ve verzi N
Napsal: 31 bře 2019, 19:43
od sarin007
To je moc slušná nabídka, za těch 699 tisíc už má vlastně vše, co člověk potřebuje
V běžný verzi je při stejné výbavě cena 749 tisíc. a to má N-Line ještě 19" kola oproti 18" v běžné verzi. V plný výbavě je cenový rozdíl ještě větší, sice N-Line nenabízí kožený sedačky, ale vzhledem k nižší ceně dobrých 80 tis. bych to asi neřešil. Otázka je, jak moc je onen podvozek tvrdší, mě vyhovuje nastavení podvozku běžnýho Tusíku. Jen škoda, že uvnitř vypadá sportovněji, zvenku taky a přitom v motorech žádná změna, aspoň 20 koníků navíc by to vylepšilo
Ale je fakt, že pokud bych kupoval Tusíka dnes, asi by to byla jasná volba, už vzhledem k lepší ceně.
Re: Tucson ve verzi N
Napsal: 31 bře 2019, 19:53
od Axel.Foley
Nastavení podvozku by mně taky zajímalo. Chtělo by to svézt se a vyzkoušet
Re: Tucson ve verzi N
Napsal: 03 dub 2019, 16:28
od sarin007
Aha, tak beru zpět, někdo se pohrabal v konfigurátoru a ty ceny u nejvyšší verze už tak skvělý nejsou. Mě pořád vrtalo hlavou, v čem je rozdíl mezi N Line Made in Czech a N Line. Takže podle konfigurátoru nejen v rozdílný startovací ceně (dobře ta nižší je limitovaná), ale k verzi N Line Made in Czech si nelze dokoupit (alespoň v nastavení), paket Premium. Pokud tedy použiju nejvyšší možnou alternativu (bez mild hybridu), je cena o 20 tisíc vyšší než běžná verze, což je 972 000,- Takže jsem rád za svou verzi, do této bych nakonec nešel