Richard555 V mojom príspevku (Kamikadze) som mal na mysli dennú "hmlu" ešte vhodnú na predbiehanie kde poznáš cestu a sleduješ svetla aut oproti .preto nízko položene hmlovky nemusíš cez mierny horizont zbadať. Niekto jazdi diaľnice alebo mesto kde takáto situácia nehrozí . Ale pokiaľ jazdíš v hornatom kraji tak bis divil koľko krát môže takáto situácia nastať
Ja si myslím že hmlovky treba zapnúť pokiaľ máš z toho osoh ty napr osvietenie krajnice a cesty za hustej hmly .Zapínať za dna za dažďa keď aj stretávacie nevidíš že ti svietia tak akurát ty oproti majú dvojnasobné viac odrazeného svetla od mokrej cesty ale úžitok zo zapnutých predných hmloviek je nulový . Za hmly z tebou súhlasím že to pomôže zviditeľniť lepšie auto pre ostatných .
Tiež som bol proti povinnému svieteniu, ale čim ďalej tým viac podľa toho čo produkujú autoškoly a mentality dnešného národa .Tak som rád za to skoro nočné svietenie denným svietenim ktoré by asi nebolo žiadne svietenie ak by nebolo povinné svietenie .Pokiaľ nemá auto automatické prepínanie tak veľa vodičov by stretavačky zaplo až keby malo čo videlo na cestu viď bežné denne svietenie na skoro nočných cestách
a za dažďa alebo slabšej hmly ani nevravím .Preto si myslím že primitívne automatické prepínanie svetiel ma väčšie IQ ako niektorý vodiči . Ďakujem aspoň za povinné svietenie nie (zvyšný LED pásik spod kuchiňskej linky
) Hoc v lete za slnka je to totálna blbosť svietiť cez deň . Ale podľa čoho prikážeme kedy už je potrebne zapnúť stretávacie svetla . (podľa západu slnká ? každý deň iný čas
) Je pravda že svietením sa zvyšuje spotreba phm aj emisie ale Prečo to neplatí v celej EU to povinné svietenie ak sme si "rovný " keď Nemci .. nemusia
sarin007 Plne z tebou súhlasím motorkári sú všade rovnaký česť výnimkám vo väčšine sú to pohoďaci Coppristi . len keby sa nedržali stredovej čiary keď idú dvaja a viac ale svetiel musia mať ako cirkusanti na každej stúpačke aspoň jedno LED svetlo