U Leona FR 1.8 TSi jsou také větší (běžná verze vpředu 288 mm, FR verze má 312 mm), ale 17" se tam vejdou, jezdím na nich v zimě. V TP mám zapsané i 16", takže lehce větších kotoučů bych se nebál.
Ještě jedna věc: 18" kola sice vypadají na autě efektně, ale pokud nemáš adekvátní výkon motoru, tak výrazně zhoršují dynamiku a také spotřebu ve srovnání s lehčenými 16" nebo i 17". Záleží tedy na osobních prioritách.
i30 n-line 1.4tgdi
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: i30 n-line 1.4tgdi
Naposledy upravil(a) Tudy dne 15 kvě 2019, 06:52, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
- Reklama
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: i30 n-line 1.4tgdi
Že by v N-line výbavě se stejným výkonem motoru dali větší brzdy? Na fotkách to poznat není (jestli jsou rozměrově větší), nejsou ani lakované, tak mi to připadá jako ze série, ale možná se mýlím, každopádně na ostrém N-ku jsou viditelně větší bzdy, tam by mohl být problém s menšími disky, ale u tebe to určitě problém nebude. Schválně se zkus poptat u dealera na ty brzdy, docela by mě zajímalo jestli jsou jiné, než u klasické 1.4