Stránka 2 z 2

Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin

Napsal: 01 zář 2019, 19:39
od MMi
https://www.youtube.com/watch?v=4iMv_jgzs-g

Je to teda v němčině, ale názorné.

Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin

Napsal: 01 zář 2019, 20:51
od Pampa
mihlit píše:Pampa: Psal jsem to hned v druhém příspěvku :) Není to analog, je to digitální senzor připojený na LIN sběrnici a měří napětí, proud a teplotu.
Aha tak sorry, slabo som cital :-P

Ale aj tak by mozno slo poslat mu nieco aby sa upokojil a neotravoval :-P

Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin

Napsal: 01 zář 2019, 20:59
od Pampa
MMi píše:https://www.youtube.com/watch?v=4iMv_jgzs-g

Je to teda v němčině, ale názorné.
No to je pekne, ale 30E? To by slo urobit doma, a hned by som pridal aj zapnutie ohrevu sedaciek, volantu, sport rezimu, holdu ... vlastne kedy pridu na to ze tam nemaju byt tlacitka ale prepinace? :-P

... yo a tempomat tiez nechapem preco sa vypina a vzdy ho musim zapnut znova a znova :roll: chcelo by sa dostat aj na volantove tlacitka

.. alebo nejaky opensourcovy H i30 :mrgreen: ... trosku by som si posteloval kedy radi automaticka prevodovka nech to netrapim na 1100 otackach do kopceka a pridal tlacitko kedy sa ma zacat regeneracia DPF nech sa mi to nezapne vzdy ked uz pridem pred dom :twisted: (lebo to mam domov do kopceka a jemu sa zazda ze je tak pekne prehriaty, tak preco nezacat vypalovanie, no nie?)

Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin

Napsal: 12 úno 2020, 14:49
od i5oss
Mám lx20 asi půl roku a S/S a inteligentní nabíjení mne s...e. S/S jsem do dneška pravidelně vypínal (sem-tam zapoměl), ale I.N. jsem dnes pořešil rozpojením konektoru na mínus pólu baterie. Napětí baterie před startem bylo jen 11,9 V, po startu pomalu vystoupalo na 14,2 V. Po rozpojení a startu téměř okamžitě vystoupilo na 14,3-4 V. Při jízdě pak asi po 1 km vyletělo na téměŕ 14,8 V, ale, po ujetí po ujetí zhruba 4 km šlo opět dolů na 14,3-4 V. Před dalším startem bylo napětí baterie 12,2 V z čehož vyplývá, že alternátor nabíjel celou dobu chodu motoru. Že baterie byla málo nabíjena svědčilo i to, žepo dojetí domů (asi 8 km) a puštěném rádiu, při čekání na manželku, se řádio vyplo asi po 3 min. s hláškou slabá baterie. Po odpojení I.N. svítí kontrolka S/S jako když ho vypnu tlačítkem. Zatím nevím o žádném negativu této operace.
Někde na fóru bylo blokové schéma zapojení toho obvodu na mínus pólu (nemohu to najít) a také myšlenka ošálit ji snížením napětí na plus přívodu k němu. Prozatím se snažím sehnat kompletní konektor na netu.

Re: Trvalá deaktivace Start&Stop za 5 vteřin

Napsal: 12 úno 2020, 19:27
od pekoz