Stránka 2 z 4
Re: Tucson N-Line
Napsal: 06 říj 2019, 21:39
od Axel.Foley
Když budeš mít chuť, čas a náladu, dej vědět a můžeme zajet na kafe a pokec o autech.
Re: Tucson N-Line
Napsal: 29 lis 2019, 22:34
od Walachien
Zdravím místní borce.
Jelikož jsem se po letech s naftovými koncerny rozhodl pro změnu a jsem snad
šťastnej čekatel na nového Tucsona Nline ( shadow grey, 1,6 TGDI ve čtyřkole a v automatu) přicválal jsem tady na nějaké moudra
Dávat při zajíždění na něco vyloženě majzla( přes týden s tím bude rajtovat mangelka)?
Je na škodu při zajíždění teď v zimě dopřát autu i lepší benzín?
Díky za info a pokud se teď v prosinci dočkám tak foto rád nahodím.
P.S: nesdílím názor na to, že nej v N linu je červená!! Shadow Grey best
Re: Tucson N-Line
Napsal: 30 lis 2019, 06:50
od Axel.Foley
Tož ať ti čekání rychle uteče a s autem jsi spokojen. I když se obávám, že si s autem moc nezajezdíš
Už to tady bylo, borec půjčil auto manželce a až mu ho nevrátila, prý je její
K těm radám... jak říkal soudruh Lenin: nepodtáčet, nepodtáčet a nepodtáčet. I když s automatem to bude trochu fuška
A také zbytečně netahat k omezovači. Benzín bych od začátka používal pouze aditivovaný. Taková Verva 100 by motoru mohla chutnat. Svého Tukyho jsem nijak zvlášť nezajížděl, od prvních kilometrů jsem s ním jezdil ve stejném režimu, jak jezdí dodnes (za první měsíc jsem najel tři a půl tisíce kilometrů
)
Re: Tucson N-Line
Napsal: 30 lis 2019, 10:54
od sarin007
Osobně jsem auto taky nijak zvlášť nezajížděl. Co vím, tak se doporučuje samo netočit do červenýho, ale zase naopak zbytečně nepodtáčet. Nechávat auto v běžných otáčkách, ty průběžně střídat (prostě nevjet na dálnici a dát tempomat a jet takhle 200 km). A netahat přívěs. Jinak pokud budeš ze začátku jezdit klidnou jízdou, není co zkazit. S tím podtáčením u AT je to samozřejmě těžší, ale myslim si, že benzín se nebude zase tak dusit s otáčkama nízko jako moje nafta.
Každopádně gratuluji k výběru, N-line je na silnicích rarita a vypadá moc hezky
Re: Tucson N-Line
Napsal: 30 lis 2019, 11:28
od Stringo
Doporučuji následující způsob jízdy s novým autem do cca prvních 5000km:
- jezdit ve středním pásmu otáček, nijak výrazně se neomezovat při předjíždění
- u automatu dát klidně preventivně režim sport aby držela převodovka vyšší otáčky
- netankovat nejlevnější paliva, ale není nutné kupovat 100oktan, ideálně aditivované N95 např.Shell V-power, OMW MaxMotion, Benzina Verva, nebo přidávat aditivum
- i manuál zakazuje prvních 5000km tahat káru
Jako samozřejmost beru zahřívání studeného motoru a nenechávat běžet motor po nastartování na volnoběh a dochlazovat turbo.
Žádné další extra chování k motoru není třeba, dnešní auta jsou uzpůsobena pro okamžité použití za běžných podmínek, není to jako kdysi můj děda zajížděl 1000MB nebo 120ku
Re: Tucson N-Line
Napsal: 30 lis 2019, 12:51
od Walachien
Díky všem za info.
Osobně mě na tom autě mrzela jedna věc a to, že tam zatím nejde namontovat z fabriky tažné(držák na kola). Podle všeho to jde na úkor toho zadního falešného difuzoru. Snad to časem půjde. Podlepení folií pod kliky mě prodejce poradil si nechat u odborníků, aby to bylo 100% ok.
Momentálně už dopředu zvažuju aplikaci nějaké nano kůry na lak.
Re: Tucson N-Line
Napsal: 30 lis 2019, 13:08
od Stringo
Fólie pod kliky si kup na Aliexpressu a nalep sám. Každá folie když ji časem poškrábeš se bude muset vyměnit. Stojí pár korun, mám ji doma, jen jsem to ještě nenalepil.
Re: Tucson N-Line
Napsal: 30 lis 2019, 13:09
od Axel.Foley
Stringo: Pokud vím, Verva i MaxxMotion jsou 100-oktan benzíny.
Re: Tucson N-Line
Napsal: 30 lis 2019, 13:14
od Stringo
jsi si jistý? Abych řekl pravdu, tak OMW netankuju (nemám kde) a Benzina u nás má Vervu 98oktanu což beru spíš jako aditivovanou 95ku jediný 100oktan co občas vezmu (plnou nádrž každých 5000km) je Shell V-power racing
Re: Tucson N-Line
Napsal: 30 lis 2019, 13:15
od Axel.Foley
Jistý si člověk nemůže být ničím
Píšu jen to, co jsem vyčetl na příslušných web stránkách.
Re: Tucson N-Line
Napsal: 30 lis 2019, 13:19
od Stringo
No v tomto směru si nejsem jistý, je možné že jsou to 100oktany. Důležité je to, že není nutné tankovat 100oktan kvůli zajíždění, je důležité tankovat kvalitní palivo a to platí po celou dobu provozu
Re: Tucson N-Line
Napsal: 01 pro 2019, 07:18
od Axel.Foley
Chápu, co chceš říct. Souhlasím s tebou.
Re: Tucson N-Line
Napsal: 01 pro 2019, 09:14
od Honzatul
Zdravím,
Osobně jsem zaznamenal občasné cukáni při studenem motoru, ale teď po tankování vervy 100 se to eliminovalo. Mám Tucson 1,6 tgdi najeto 9000km. H.
Re: Tucson N-Line
Napsal: 02 pro 2019, 06:17
od Minko
Maxxmotion by mal byť 100 oktánový... aspoň ho tak prezentujú. Keď som svojho času jazdil hasičské súťaže sme tento tankovali do súťažného stroja. Vraj je 100 oktán a úpravca motora nám poradil tankovať iba ten lebo ho na ňom ladil
Re: Tucson N-Line
Napsal: 02 pro 2019, 06:45
od Stringo
Jo je to možné, já tím že nemám moc možnost tankovat tyhle benzíny, tak to nemám nastudované. V podstatě u nás samé No Name pumpy a v Plzni buď Shell nebo když si budu chtít zajet mimo trasu tak ta Benzina a byl by i ten OMW ale jestli jsem tam 2x rozčně, tak je to moc
Jinak já když natankuju V-Power Racing, tak nějaké změny ve výkonu, zrychlení ani spotřebě nepozoruji, tak nevím. Dělám to spíš pro pocit toho občasného vyžištění palivové soustavy. A teď jsem si objednal toto:
https://www.eshop-car.cz/cz-detail-4949 ... stemu.html
jestli to něco čistí netuším, ani to asi nikdy nezjistím, ale spíš pro dobrý pocit, že dopřeju něco motoru. Recenze jsou na to dobré oproti přípravkům od Sheronu apod. Tak snad to k něčemu bude. Budu to dávat společně s výměnou oleje, tedy teď poprvé ve 20000km a potom každých 15000km, není to zase nějak vysoká cena.