Stránka 2 z 7
Napsal: 06 úno 2007, 14:14
od Jirka
Já člověče furt přemýšlím proč tam dáváš menší kola, než mají být. Předtím 185/55R14, Teď tohle.. Proč si nekoupil 195/50 R15? Pak by tam ty kola si myslím padly líp.
Napsal: 07 úno 2007, 18:44
od tomas.holoube
tak chlapy, řezal jste někdo pružiny u accenta??o kolik a postup??dík
Napsal: 07 úno 2007, 18:50
od tomas.holoube
jednoduchá odpověd, 195/50/R15 není pěkná guma a nepůsobí tak pěknými proporcemi, za další tyhle gumy byli k těm kolům , jsou funglový, a protože je to 195 tak jsem si říkal že nebude vadit když to kolo bude mít menši velikost at se to alespon trochu eliminuje, no a na konec je fakt že se mi opravdu ty gumy líbí, ale je pravda že nový je možná už nikdy nekoupim kvůli ceně.

Napsal: 07 úno 2007, 19:22
od weena
nic na tom nejni.. potrebujes stahovak na pruziny, a pak jen rezat rezat a rezat

ja uvidim... jestli budu este zkracovat o otacku nebo tam dam tvrdsi pruziny...

Napsal: 07 úno 2007, 19:54
od Tommas33
Kdyby jste někdo řezali moc tak jednu pružinu na Accenta mám.
Napsal: 07 úno 2007, 20:54
od Petr HC
Doufam, že s tim řezáním pružin si děláte srandu...

Napsal: 07 úno 2007, 21:18
od Hujer
tomas.holoube píše:tak chlapy, řezal jste někdo pružiny u accenta??o kolik a postup??dík
Neni lepci radci koupit tvrdci a nisi pruziny?Napr.Supersport de o 4 cm dolu.Na lantru jsem je platil neco kolem 4000,-.
Napsal: 08 úno 2007, 05:06
od MartasZ
řezání teda v žádnym případě nedoporučuju!!!!!!!!! Budeš to mít jak hopik

Napsal: 08 úno 2007, 18:16
od tomas.holoube
no je pravda že řezat pružiny není dobrý, máme ještě s mou... citroena AX najen tak po městě a je to seříznutý a je to jak koza, to ne s tímhle jezdim i na dálky a nechci mít naklepanou prdel, sportovní podvozek-popřemejšlim, tenhle je v podstatě komletně stejně v háji-je to snad všechno původní.ale sportovní to bude taky dost tvrdý, uvidim,ted se pracuje na zužení tlouštky podložek tak se uvidí jak se to a hlavně o kolik povede

Napsal: 08 úno 2007, 23:33
od Kyrglík
Řezání opravdu raději neeeeee.Když říkáš že už to máš teď v háji,tzn.že je třeba koupit nový podvozek tak si kup sportovní pružiny

Napsal: 09 úno 2007, 09:57
od Petr HC
No nic proti, ale když si koupíš kratší pružiny (s progresivním vynutím) a dáš je na tlumiče co jsou v háji, tak je to stejný jako když uřízneš sériový pružiny....výsledek=cca o 50% horší jízdní vlastnosti a o 90% větší pravděpodobnost, že se příštího dne probudíš na jednotce intenzivní péče (v lepším případě).
Říká se, že do -40mm se dají pružiny dát i na sériové tlumiče, jestli je to pravda nebo ne, netušim, ale co je jistý je to, že ty tlumiče odejdou dřív. Každopádně nejlepší řešení je komplet podvozek (tlumiče i pružiny) od nějakého renomovaného výrobce. Každopádně ale první co bych udělal, kdybych přemejšlel o tuningu podvozku je dal všechno co zůstane sériové do 100%ního stavu. Člověk se občas diví, co udělaj už jen nový tyčky stabilizátorů

Napsal: 11 úno 2007, 11:18
od Hanz
Souhlas s Petrem HC. Co se týká podvozku, raději 100% stav seriového než "tunit" starý a opotřebený..

Napsal: 11 úno 2007, 16:45
od Rasty
No to si děláte snad prdel ne? Řezat pružiny? Hovada raději koupim tužší které mi to sníží než řezat původní

Fuj fuj fuj
Napsal: 11 úno 2007, 19:02
od honzik
Ja jsem od Dračka koupil progresivni pružiny auto si sedlo o 3cm a je to daaaleko lepši než to bylo.Vřele doporučuji.Auto daleko lip sedi i reakce jsou ostřejší.Dnes jsem pěkně tlačil před sebou P 406 2,0L na cestě z Vyprachtic do Vemberka nakonec mě pustil neměl šanci

Neni to tak tvrdy jak si každy mysli.Spokojenost
Napsal: 12 úno 2007, 08:08
od Karlos
A jakou značku mají ty pružiny Honziku? Inter Alloy?