Stránka 2 z 9
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Napsal: 12 čer 2020, 12:19
od slabostka
Ja by som ti s cistym svedomim doporucil hybridneho aurisa v kombiku, kludne 50000 na tacho, nezderies ho do smrti....
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Napsal: 15 čer 2020, 11:32
od Tommy.Koppy
V dnešním vydání Světa motorů 25/2020 je v rubrice bazar hodnocena 3.generace Hyundai i30 vč. charakteristik jednotlivých motorizací.
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Napsal: 15 čer 2020, 11:45
od Axel.Foley
A jak to dopadlo?
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Napsal: 15 čer 2020, 12:36
od Tommy.Koppy
Bohužel celkem nic moc. Podrobnosti v SZ
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Napsal: 15 čer 2020, 15:04
od motorol
Tam je spis jiná otazka. Když hodnotili 2 gen, tak tam psali tusim u 1,6MPI problém s katalyzátorem a u nafty případně drahy DPF filtr. Pisou u 3 gen neco tak fatalniho jako byl kat u 2?
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Napsal: 15 čer 2020, 15:11
od Mr. HYUNDAI
Já si to koupím a hodím sem info
.
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Napsal: 15 čer 2020, 15:30
od idam.i
Som zvedavý,či tam budú písať sj o 1,6TGDI?
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Napsal: 15 čer 2020, 15:39
od motorol
O tom řeknou, ze se jako ojeté nedá sehnat, tak ho nebudou hodnotit
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Napsal: 16 čer 2020, 11:10
od Odjinud
Vi se uz, kdy bude FL verze i30 mk.III na krame ve smyslu, ze ji nekdo pak zrecenzuje?
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Napsal: 16 čer 2020, 11:16
od Mr. HYUNDAI
Neví, auta se sice vyrábí, ale zatím se z fabriky nehnulo ani kolo
. Podle jistých indicií nejsou ještě úplně dořešené veškeré administrativní úkony související s homologací, a proto auta nepouští z fabriky...
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Napsal: 16 čer 2020, 11:21
od dibarbora
Stará známa vec, nie je to ani prvý a ani posledný krát, čo majú automobilky problém stihnúť všetky úradné výmysly..
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Napsal: 16 čer 2020, 11:53
od Mr. HYUNDAI
Ale otráví to pokaždé stejně
!
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Napsal: 16 čer 2020, 12:17
od dibarbora
Tak to s tebou súhlasím. Aj keď teraz je to ešte v stave, že autá nepustili do distribúcie. Stále lepšie ako zaplatiť, prevziať a odovzdane čakať pár týždňov na technikčák. Popri tom auto môcť len obzerať v garáži/na parkovisku.
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Napsal: 16 čer 2020, 17:27
od Mr. HYUNDAI
Mr. HYUNDAI píše: ↑15 čer 2020, 15:11
Já si to koupím a hodím sem info
.
Tak jsem SM zakoupil, článek přečetl (dokonce dvakrát!) a ani jednou jsem se nerozčílil
. Je to velice objektivní hodnocení, které nic nenatírá ani na černo, ani na růžovo
.
Ze závad zmiňují známé klepání uvolněného šroubu zadní nápravy (včetně fotky který to je
), tmavý pás u LED světel mezi dálkovými a potkávačkami, chybové hlášky AEB před aktualizací SW, chrastění turb u 1,4 T-GDi atp.
Chválí mechanickou odolnost a spolehlivost motorů a DCT převodovky. Varují před budoucí servisní náročností 1,6 CRDi s SCR (na motoru jsou navěšené eko periferie za čtvrt mega!!!).
Suma sumárum dobře odvedená práce
.
Re: i30 III kombi 1.4i CVVT vs. nový 1.5i CVVT
Napsal: 16 čer 2020, 17:39
od Mr. HYUNDAI
motorol píše: ↑15 čer 2020, 15:04
Tam je spis jiná otazka. Když hodnotili 2 gen, tak tam psali tusim u 1,6MPI problém s katalyzátorem a u nafty případně drahy DPF filtr. Pisou u 3 gen neco tak fatalniho jako byl kat u 2?
Ne - dokonce přímo zmiňují, že katalyzátor u 1,4 CVVT se nerozpadá jako u 1,6 MPi u druhé generace
.