Stránka 2 z 2
Napsal: 28 úno 2007, 09:05
od zdenek76
MartasZ píše:Nejde o ten software, ale právě o tu brzdu.. kvalitní chiptuning totiž nespočívá v tom, nahrát tam nějakej software, ale v tom, si s tim motorem pohrát, pěkně ho poladit a to tak, že auto bude na brzdě a bude se zkoušet, aby byl co nejlepší průběh krouťáku atd...každej motor je jinej, i na stejným autě, proto i veškerý ty mapy musej bejt taky jiný, sice třeba jen nepatrně, ale i ta nepatrná odchylka bejvá někdy znát.. takže i když někdo řekne že software na Hyundaie má, pořád je to tak na 50%
Divil bych se, kdyby Bitpower nebo obdobné firmy ladily na brzdě způsobem jakým píšeš. Pochybuji, že tihle ladiči vidí do konkrétního motoru natolik, aby mohli svědomitě modifikovat mapy a přitom něco neposrali. To by ten chiptuning nestál 15 ale třeba 60. Takže to vidím jako zaludnikrs, všichni mají víceméně stejný soft (někdo legál, někdo kradenej), ten tam naperou a sbohém tvá Máňa.
Napsal: 28 úno 2007, 16:00
od MartasZ
Nebudu se hádat, páč to nevim stejně jako ty
Jsou to jen naše domněnky, ale nikdo si to v reálu nevyzkoušel.. tak bude lepší tuhle debatu ukončit, protože s domněnkama se nikam nedostanem
Napsal: 28 úno 2007, 19:33
od zaludnikrs
martasz:ne jako vis jak,nejde o to se tady hadat ale dobadat se k nejakymu konci,jako nevim silne pochybuju ze jakakoliv firma by ti auto zkousela na brzde a pak tam zase neco zmenily a zase to ozkouseli to by je to pristlo hodne draho a ten motor kdyz je na brzde tak dostane tak pokourit jak nikdy za to co jezdi
a kdyby ho tam daly 10x po sobe,no nevim
nerikam ze by to nevydrzel ale vis jak no
proste si fakt myslim ze jen nahrajou software a kdyz je hodne hodne solidni firma tak ti to zmerej pred a po ale to podle me dela tak 1% firem co se tim zabyvaji,nevim chce to nekde zjistit od nekoho kdo to zna vic nez my "hloupi lidi "
16v
Napsal: 18 bře 2007, 07:50
od kopir
Dokážem vybaviť zľavu pre všetkých členov klubu, ktorý majú záujem o chiptuning svojho vozidla, čím nás bude viac tým by to bolo lacnejšie, ale samozrejme majú tiež hranicu do ktorej sa musia vtesnat. Funguje to u nich tak, že vyberú z auta chip, ak ide preprogramovať, preprogramujú ho, ak nejde, naprogramujú nový autenticky rovnaký chip, ktorý majú na akýkoľvek typ auta. Stiahnu údaje z vašeho chipu, pošlú to do Košic, programátor to v priebehu pol hodiny preprogramuje presne podľa parametrov a nechá vždy asi 10% rezervu, aby motor nešiel na maximum, čím by sa mohol zničiť, samozrejme aj podľa spôsobu jazdy. Pošle to naspäť a ten moj známy to nahraje do chipu, ktorý potom vloží do riadiacej jednotky. Ak naštartujete vozidlo, je to v pohode, ak nie, tak vám to bezplatne vymenia za novú jednotku. Takže záruku Vám dá na riadiacu jednotku a na samotný soft, na nič iné, pretože iné veci ako napr. prevodovka, motor, elektrika môžu odísť kedykoľvek, ťo nemá nič spoločné s chipovaním, tam sa len menia hodnoty a chip. V cene je započítané: demontáž, montáž, chip, soft, certifikát. Ak zoberem v úvahu, že platíte v kurze za chipovanie, tak je to pre vás ešte lacnejšie. Lacné je to, lebo to robia iba dvaja chalani a nemusia platiť žiadnych ludí, platia iba za chipy, soft a investovali do diagnostických a nahrávacích prístrojov okolo 150 tis. aj s certifikátmi, lebo na čierno sa to neoplatí robiť. Na záver som sa pýtal, či sa dá urobiť jeden soft a nahrať ho do všetkých hyundaiov naraz. Nie, každé auto má svoj chip z výr. číslom, takže každý je originál a oni podľa toho čísla zistia priamo od soft hyundai presné hodnoty, ktoré porovnajú z načítanými údajmi, takže je to 2 x prekontrolované a prepočítané, pokial sa nahraje nový ideálne nastavený soft, samozrejme s vyššími parametrami
Napsal: 18 bře 2007, 08:03
od kopir
A ešte k vašej debate : Ladenie krútiaceho momentu, alebo jak tu píšete na brzdu. Chip vám ovláda celú sústavu riadiacej jednotky, ktorá vysiela údaje . Chip je taký mozok v srdci jednotky a samotný motor, prevodovka, orgány. Takže ak máte auto v akomkoľvek stave až po chipovaní, alebo pred tým, je dobré doštelovať a nastaviť iba manuálne niektoré veci, ako je došponovanie remeňov, nastavenie podľa rysiek, či ide o kladky, vačkovú reťaz, kontrola poistiek, bŕzd.....o ostatné sa stará jednotka a tam my nič nenastavíme, aj keby sme chceli......
Napsal: 20 bře 2007, 16:31
od zaludnikrs
je to vsechno krasny,levny a lakavi ale zarazila me tahle ta veta :
Ak naštartujete vozidlo, je to v pohode, ak nie, tak vám to bezplatne vymenia za novú jednotku.??
nevim jak to mam jako chapat ale zni to teda hrozne
16v
Napsal: 20 bře 2007, 17:36
od pener_jack
Petr HC píše:MartasZ píše:Nejde o ten software, ale právě o tu brzdu.. kvalitní chiptuning totiž nespočívá v tom, nahrát tam nějakej software, ale v tom, si s tim motorem pohrát, pěkně ho poladit a to tak, že auto bude na brzdě a bude se zkoušet, aby byl co nejlepší průběh krouťáku atd...každej motor je jinej, i na stejným autě, proto i veškerý ty mapy musej bejt taky jiný, sice třeba jen nepatrně, ale i ta nepatrná odchylka bejvá někdy znát.. takže i když někdo řekne že software na Hyundaie má, pořád je to tak na 50%
Přesně tak!
Zaludnikrs: No právě že ten budík stojí docela kotel...ono ho samozřejmě seženeš i levněji, ale to pak je jen na okrasu jako všechny levný budíky...sice to něco ukazuje, ale s reálnejma hodnotama to má pramálo společnýho.
Nemyslim si ze by levnejsi budik byl o hodne horsi a ukazoval totalne zkreslene hodnoty {pokud ho koupis od vietnamcu tak asi jo}. Uvnitr je vetsinou jen nejaka civka co prevadi elektromagnetickou silu na hridelku s rucickou a podle napeti se bud toci jednim nebo druhym smerem. -strucne receno.
Stejne tak muzes rict ze kdyz si nekdo postavi zesilovac doma a levne tak bude kdycky horsi nez nejaky znackovy. to je blbost. V elek. soucastech by ty odchylky nemeli byt moc znatelne...
Napsal: 20 bře 2007, 21:16
od Petr HC
pener_jack píše:
Nemyslim si ze by levnejsi budik byl o hodne horsi a ukazoval totalne zkreslene hodnoty {pokud ho koupis od vietnamcu tak asi jo}. Uvnitr je vetsinou jen nejaka civka co prevadi elektromagnetickou silu na hridelku s rucickou a podle napeti se bud toci jednim nebo druhym smerem. -strucne receno.
Stejne tak muzes rict ze kdyz si nekdo postavi zesilovac doma a levne tak bude kdycky horsi nez nejaky znackovy. to je blbost. V elek. soucastech by ty odchylky nemeli byt moc znatelne...
Ano, názor je to pěknej, snad i logickej, ale praxe je taková, že šméčkový budíky prostě ukazujou "něco" co ti stačí, pokud "tuníš" auto a chceš aby ti uvnitř něco blikalo. Pokud chceš něco opravdu měřit, pak to chce něco o hodně kvalitnějšího.
Napsal: 20 bře 2007, 21:30
od pener_jack
Nikdo to nemluvi snad o blikackach...
Napsal: 21 bře 2007, 19:06
od kopir
zaludnikrs píše:je to vsechno krasny,levny a lakavi ale zarazila me tahle ta veta :
Ak naštartujete vozidlo, je to v pohode, ak nie, tak vám to bezplatne vymenia za novú jednotku.??
nevim jak to mam jako chapat ale zni to teda hrozne
16v
Na to ti jednoducho odpoviem, žiadna fi. ktorá robí chip tuning ti toto nepovie, ale všetci do jedného vedia, že sa to môže stať jednému vozidlu zo sto.