Stránka 2 z 2

Napsal: 18 úno 2007, 20:57
od pener_jack
Tady mas ten rozmer cece, rovnou vic...
[Standard dimension]
Crankshaft journal O.D . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 mm (1.9685 in.)
Crank pin O.D . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45mm (1.7717 in.)
Crankshaft journal, pin out-of-roundness and taper . . . . . . . . . . . .
0.01 mm (0.0004 in.) or less
Journal oil clearance . . . . . . . . . 0.032-0.056 mm (0.0008-0.0028 in.)
Pin oil clearance . . . . . . . . . . . . . . . 0.026-0.056 mm (0.0010-0.0022 in.)
Crankshaft end play . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.05-0.175 mm (0.002-0.005 in.)

Rozdil tam od turba neni, Block je stejny az na pisty a krouzky, hlava ma rozdil u casovani sacich ventilu protoze ma jiny rozmer u vacky co je ovlada.
Krome te vacky a ventilu, svodu, pistu a saciho traktu tam vic vetsich rozdilu neni. Kdyz nepocitam prevodovku, ale ta by to snad zvladla na ukor nizsi maximalky

Pokud teda nejsem slepej a neco neprehlidl... Ale koukal jsem nato uz hodne casto a i na hyundai-forums se tohle resilo...
Tak hura do toho puste se do me :D

Napsal: 18 úno 2007, 20:58
od black_sheep
co se ti zase nelibi arnie? :lol:

Napsal: 19 úno 2007, 06:15
od Petr HC
pener_jack píše:Tady mas ten rozmer cece, rovnou vic...
[Standard dimension]
Crankshaft journal O.D . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 mm (1.9685 in.)
Crank pin O.D . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45mm (1.7717 in.)
Crankshaft journal, pin out-of-roundness and taper . . . . . . . . . . . .
0.01 mm (0.0004 in.) or less
Journal oil clearance . . . . . . . . . 0.032-0.056 mm (0.0008-0.0028 in.)
Pin oil clearance . . . . . . . . . . . . . . . 0.026-0.056 mm (0.0010-0.0022 in.)
Crankshaft end play . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.05-0.175 mm (0.002-0.005 in.)

Rozdil tam od turba neni, Block je stejny az na pisty a krouzky, hlava ma rozdil u casovani sacich ventilu protoze ma jiny rozmer u vacky co je ovlada.
Krome te vacky a ventilu, svodu, pistu a saciho traktu tam vic vetsich rozdilu neni. Kdyz nepocitam prevodovku, ale ta by to snad zvladla na ukor nizsi maximalky

Pokud teda nejsem slepej a neco neprehlidl... Ale koukal jsem nato uz hodne casto a i na hyundai-forums se tohle resilo...
Tak hura do toho puste se do me :D
Yurii: To co je tu zvírazněno je to co jsem myslel "ostřejší vačkou"

Napsal: 19 úno 2007, 06:23
od Petr HC
Poslední dobou tady nabývám dojmu, že bych se měl přihlásit někam na fórum zabývající se jadernou fyzikou a rozdávat tam "cenné" rady :roll:
Standardní postup tady je asi následující: Někdo se tu zeptá na něco čemu nerozumí (což je samosebou správně, od toho tady tohle fórum je, že jo) a nejzuřivěji mu na to začne odpovídat a vysvětlovat mu to někdo, kdo o tom nemá ani nejelemtárnější znalosti, popřípadě má na danný problém "svůj názor"....občas je to stejný jako kdybych řekl, že muj názor je, že max. povolená rychlost na našich dálnicích je 100 km/h a nenechám si to vymluvit, protože je to muj názor a já žiju ve svobodné zemi a na svuj názor mám prostě právo :evil:

Napsal: 26 úno 2007, 10:53
od maxik
:D :D :D :D :D chlapi no tak nehadejte se a radsi ,ja uz mam sehnanej motor ale muze bejt vas protoze ja uvazuju o koupi scoupe gt od arnyho tteda jestli ho jeste nestřelil. vim o vrakovisti kde scopecek maj asi 10 ls i gt a i samotny motory. takze netlachejte a neco delejte. a hlavne lidový ceny

Napsal: 26 úno 2007, 13:29
od Romcis
maxik píše::D :D :D :D :D chlapi no tak nehadejte se a radsi ,ja uz mam sehnanej motor ale muze bejt vas protoze ja uvazuju o koupi scoupe gt od arnyho tteda jestli ho jeste nestřelil. vim o vrakovisti kde scopecek maj asi 10 ls i gt a i samotny motory. takze netlachejte a neco delejte. a hlavne lidový ceny

Kde je ten vrakac?

Napsal: 26 úno 2007, 15:48
od Yurii
Kde, kde, kde? :shock:

..

Napsal: 27 úno 2007, 22:36
od lubin1281
hele arny ma pravdu na turbo motoru je silenjch veci navic a taky jinejch resite to tady porad dokola
kdyz das turbo na atmosferak muzes tomu dat jen urcitej tlak nebo dat sylnejsi tesneni pod hlavu a ubrat pisty pac komprese je rozdilna musis navest mazani k turbu chlazeni dat vanu s turba pro odvod oleje s turba nebo tam vyvrtat diru a navarit trubku upravit rid jednotku atd...
a to ten motor pak vydrzi podstatne mín nez origo turbo

a kdyz mas delat tady ty praseciny vsechny tak to uz je jednodussi predelat elektriku a motor