Napsal: 18 úno 2007, 20:57
Tady mas ten rozmer cece, rovnou vic...
[Standard dimension]
Crankshaft journal O.D . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 mm (1.9685 in.)
Crank pin O.D . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45mm (1.7717 in.)
Crankshaft journal, pin out-of-roundness and taper . . . . . . . . . . . .
0.01 mm (0.0004 in.) or less
Journal oil clearance . . . . . . . . . 0.032-0.056 mm (0.0008-0.0028 in.)
Pin oil clearance . . . . . . . . . . . . . . . 0.026-0.056 mm (0.0010-0.0022 in.)
Crankshaft end play . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.05-0.175 mm (0.002-0.005 in.)
Rozdil tam od turba neni, Block je stejny az na pisty a krouzky, hlava ma rozdil u casovani sacich ventilu protoze ma jiny rozmer u vacky co je ovlada.
Krome te vacky a ventilu, svodu, pistu a saciho traktu tam vic vetsich rozdilu neni. Kdyz nepocitam prevodovku, ale ta by to snad zvladla na ukor nizsi maximalky
Pokud teda nejsem slepej a neco neprehlidl... Ale koukal jsem nato uz hodne casto a i na hyundai-forums se tohle resilo...
Tak hura do toho puste se do me
[Standard dimension]
Crankshaft journal O.D . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 mm (1.9685 in.)
Crank pin O.D . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45mm (1.7717 in.)
Crankshaft journal, pin out-of-roundness and taper . . . . . . . . . . . .
0.01 mm (0.0004 in.) or less
Journal oil clearance . . . . . . . . . 0.032-0.056 mm (0.0008-0.0028 in.)
Pin oil clearance . . . . . . . . . . . . . . . 0.026-0.056 mm (0.0010-0.0022 in.)
Crankshaft end play . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
0.05-0.175 mm (0.002-0.005 in.)
Rozdil tam od turba neni, Block je stejny az na pisty a krouzky, hlava ma rozdil u casovani sacich ventilu protoze ma jiny rozmer u vacky co je ovlada.
Krome te vacky a ventilu, svodu, pistu a saciho traktu tam vic vetsich rozdilu neni. Kdyz nepocitam prevodovku, ale ta by to snad zvladla na ukor nizsi maximalky
Pokud teda nejsem slepej a neco neprehlidl... Ale koukal jsem nato uz hodne casto a i na hyundai-forums se tohle resilo...
Tak hura do toho puste se do me