Stránka 2 z 12
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Napsal: 25 zář 2020, 22:33
od Axel.Foley
Nový čenich mi svými tvary evokuje Mustang
Hezká hračka
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Napsal: 25 zář 2020, 23:22
od Odjinud
Nestál jsi s ním dneska na Florenci, u té grafity zdi? Jedno šedý polepený eNko tam dneska bylo.
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Napsal: 25 zář 2020, 23:29
od Mr. HYUNDAI
Nestál. V HCP jsem se stavil až po čtvrté a jel jsem rovnou směr Toušeň.
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Napsal: 26 zář 2020, 17:54
od Pjotr1
Motory (jestli se nepletu benzin = 106kW a elektrika 12kW a 55 N.m) : předpokládám, že to bude oproti 1.4 t-gdi daleko lépe zrychlovat (bude zábavnější) i když je to o 100kg těžší než bez baterek. Je jasné, že v malých rychlostech elektrika pomůže hodně a pocit zrychlení bude výrazný, ale co ve vyšší rychlosti (např zrychlení ve 130km/h ?). Do města je mild hybrid ideál, často se brzdí a tedy dobíjí, ale co na dálnici. Není to nakonec tak, že na dálnici s sebou vezu jen zbytečných 100kg navíc, které mi nijak nepomůžou ? 48V baterie je celkem malá (0,44 kWh), jak rychle se vyčerpá a jaký je pocit z jízdy při prázdné baterii ? Kdybych si chtěl sám jako řidič užít prázdnou okresku, co je zábavnější 1.4 t-gdi nebo 1.5 T-GDi mild mybrid ?
Jo a je legrační jak to má male brzdové kotouče. Jasně brzdí to i elektrikou tak žádný problém, jen mě to praštilo do očí
Moc se těším na vaše zkušenosti, prosím napište i své subjektivní pocity. Dík
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Napsal: 26 zář 2020, 19:27
od Borek
Staré provedení předku se mě rozhodně líbí víc.I ty výdechy klimatizace,nejsou zrovna pecka
.
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Napsal: 26 zář 2020, 19:47
od dibarbora
Pjotr1 píše: ↑26 zář 2020, 17:54
Motory (jestli se nepletu benzin = 106kW a elektrika 12kW a 55 N.m) : předpokládám, že to bude oproti 1.4 t-gdi daleko lépe zrychlovat (bude zábavnější) i když je to o 100kg těžší než bez baterek. Je jasné, že v malých rychlostech elektrika pomůže hodně a pocit zrychlení bude výrazný, ale co ve vyšší rychlosti (např zrychlení ve 130km/h ?). Do města je mild hybrid ideál, často se brzdí a tedy dobíjí, ale co na dálnici. Není to nakonec tak, že na dálnici s sebou vezu jen zbytečných 100kg navíc, které mi nijak nepomůžou ? 48V baterie je celkem malá (0,44 kWh), jak rychle se vyčerpá a jaký je pocit z jízdy při prázdné baterii ? Kdybych si chtěl sám jako řidič užít prázdnou okresku, co je zábavnější 1.4 t-gdi nebo 1.5 T-GDi mild mybrid ?
Jo a je legrační jak to má male brzdové kotouče. Jasně brzdí to i elektrikou tak žádný problém, jen mě to praštilo do očí
Moc se těším na vaše zkušenosti, prosím napište i své subjektivní pocity. Dík
S tými počtami o výkone by som bol opatrný... takto to sa to nedá sčítať ani pri full hybride a nie to ešte pri mild hybride. Tu má 118kw spaľovací motor, celá mild hybridná technika je tam skôr pre účinejší štart stop systém ako nejakú pomoc dynamike vozidla...
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Napsal: 26 zář 2020, 19:54
od idam.i
Aj s tým zrýchlovaním by som bol opatrný.
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Napsal: 26 zář 2020, 20:02
od Pjotr1
ano, souhlas, čísla jsem našel na netu a něco dopočítal. Hlavně nevím jak ty dva motory spolupracují. A je to pocit z jízdy co rozhoduje a ne čísla, který ještě můžou být uškrcený EU teroristy (dříve italský kW se zdály jiný než český). Tak se těším na recenze.
Rád kdyby někdo napsal porovnání s 1.4 t-gdi, protože to je asi přímý předchůdce.
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Napsal: 26 zář 2020, 21:35
od Axel.Foley
Pjotr1 píše: ↑26 zář 2020, 17:54
...prosím napište i své subjektivní pocity...
Pocity jiné než subjektivní nebudou
Na objektivní měření nemám techniku
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Napsal: 27 zář 2020, 01:25
od petzl62
Můžu ti slíbit, že porovnání se pokusím publikovat
Jedno vím jistě. Co mě bude hodně srát.
Nejde vypnout SS, protože MHV a tady funguje z principu primárně jako start generátor
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Napsal: 27 zář 2020, 11:03
od Axel.Foley
?:..x-.§,.: ´??x&#{[đ#
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Napsal: 27 zář 2020, 11:06
od idam.i
Koumáci niečo vymyslia.
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Napsal: 27 zář 2020, 11:12
od Axel.Foley
Odpojí kabel od baterky
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Napsal: 27 zář 2020, 11:19
od stefanpilat
Ve spojení s MHEV by snad ale neměl SS ničemu vadit, takže ho ani nemá smysl vypínat. Klasicky přes startér z autobaterie to má startovat jen při studeném startu, tak už si připojování motoru přebírá MHEV ústrojí. S vypnutým SS by spíš pak MHEV nedával žádný smysl. Aspoň tak jsem se dočetl, že by to mělo fungovat. Doufám, že to tak i v praxi bude. Jsem moc zvědavý na reálné zkušenosti.
Re: i30 PDE kombi N Line 1,5 T-GDi Mild Hybrid iMT
Napsal: 27 zář 2020, 13:27
od petzl62