Stránka 2 z 2
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Napsal: 24 říj 2020, 10:49
od lumix
Jal se s autem jezdilo? Jako s dieslem v nízkých otáčkách? Pochopil jsem to tak z popisu, ze nedostává pod ocas. Já se auta a to i diesly nebojím posílat až na hranici omezovace, někdy i před. benziny tedy častěji.
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Napsal: 24 říj 2020, 20:27
od blackmarlin
Ještě jednou díky za tipy a odpovědi. Chápu, že na dálku se nedá s určitostí nic říct a vše odhalí servis při diagnostice, případně rozborce motoru. Pokusím se shrnout odpovědi na vaše otázky do jedné reakce. S autem najezdím cca 12-13 000 km/rok, takže interval výměny oleje není větší než 15000. Svíčky mají nyní nájezd cca 1000 km a nekontroloval jsem je. S autem jezdím v rozmezí 2.5 - 3 tis. otáček. Hlavně okresky, sem tam s károu, jednou za čas dálnice, tam jdu samozřejmě přes 3 tis. a více tisíc otáček. V současné době auto odstavené, nejezdím s tím. Nechci nadělat ještě víc škody.
Příští týden, pátek, rozhodne, určitě dám vědět, co zařvalo a jestli potom nezařvu já
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Napsal: 24 říj 2020, 20:44
od idam.i
V každom prípade držím palce nech to dobre dopadne a určite daj vedieť.
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Napsal: 25 říj 2020, 11:32
od Gunmaker
Nemožou to byt rozvody přeskočené?
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Napsal: 25 říj 2020, 13:53
od robil
Kontroloval jsi drážkový (klínový) řemen? Podobně mi zněl natržený řemen na cliu. Při stojícím motoru se zdál v pořádku za běhu klapal.
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Napsal: 01 lis 2020, 14:03
od blackmarlin
Zdravím, takže kdo jste tipoval, že je motor na odchodu do věčných lovišť, vyhráváte Zlatýho Bludišťáka. Vylágrovaná klika a ojnice na 1. válci.
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Napsal: 01 lis 2020, 14:27
od Chasnik
Hmm, vykloktaná kliky ve 100 tisících, to teda čumim. Já dával GDi do prodeje v 98 tisících, tak doufám, že nový majitel mého cedníka nedopadl stejně
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Napsal: 01 lis 2020, 14:54
od idam.i
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Napsal: 06 lis 2020, 09:08
od 69pavel
pri dnesnich odbornicich v servisech tak tipuji ze sami nevedi proc se tak stalo, nicmene proc k tomuto dochazi je zanaseni motoru karbonem(zaneseny saci kos-snizeny pruchod oleje-nedostatecne mazani) a potom stav kdy pribyva olej v motoru diky pronikani paliva a dochazi k redeni oleje palivem, takze obecne receno kratke trasy a mestsky provoz,caste razeni atd., toto vse v kombinaci s dlouhym intervalem vymeny oleje a nestesti je na svete.
ono jaksi v prirucce ja psano kdy a jak se maji menit provozni kapaliny,vetsina se ridi intervaly rok nebo kilometraz ale malokdo si uvedomuje ze tam jsou taky napsane vymeny za ztizenych podminek a nikdo se tim neridi.mozna par vyjimek se najde. navic motory kdy je dnes mensi olejova napln v motoru jsou na toto nachylnejsi oproti starsim motorum
blackmarlin jestli ti muzu poradit tak do opravy bych nesel, bude to raketa za opravu a dily, zkus sehnat druhy motor bud u nas jestli neni nekde havarka na vrakovistich,je jich tu dost v republice anebo v polsku podle kodu sveho motoru, byva to tam o nekolik hodne tisicovek levnejsi nez u nas a vyplati se proto zajet.
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Napsal: 06 lis 2020, 09:44
od 69pavel
tyto motory se montovaly i do jinych modelu HYU takze kod motoru je rozhodujici,mel bys mit tusim G4FD, blok je stejny a ostani jde premontovat
Re: Klepání v motoru 1.6 GDI
Napsal: 06 lis 2020, 10:08
od 69pavel
motory G4FD se montuji
HYU Modelové řady
i30 (GD)
i40 (VF)
i30 kombi (GD)
i40 CW (VF)
i30 kupé
TUCSON (TL, TLE)
ix35 (LM, EL, ELH)
VELOSTER (FS)
KIA Modelové řady
CARENS IV
SOUL (AM)
CEE'D (JD)
SOUL II (PS)
CEE'D Sportswagon (JD)
SPORTAGE (SL)
PRO CEE'D (JD)
SPORTAGE (QL, QLE)
tak snad ti to pomuze v hledani a sehnat bouracku neb motor
omlouvam se za nekolik prispevku ale nejak se ztratila moznost upravit