Máš prosím tebe někde spočítáno, kolik jsi do toho auta už nasypal???
Máš představu o ceně origo EGRu a DPF???
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 40000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Jasne, ze nemam. To nedelam nikdy, jinak bych auta musel házet ze skaly
EGR vypada na trojecku. Myslim si ze se pral statecne celých 270.000km. DPF necham vycistit a pokud z nejakyho důvodu to nepujde, tak ze skaly skacu i ja.
Když máš motor D4FD, EGR je včetně chladiče, nejde rozebrat. Cena je cca 24 000,-. Ale můžu se mýlit. Když najdeš za lepší cenu, prosím info.
PS: Poslední příspěvěk prosím necitovat
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Ja mam auto po faceliftu a tam chladic je zvlast - 284162A780 a pak samotny EGR 284102A600. Jiz delsi dobu planuju cisteni usazenin kolem sani atd, tak snad vsechno klapne
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Takze, EGR vymenen. Auto jede jako nikdy drive a to jsem ho kupoval s najezdem 26.000km, takze temer novy. Celou dobu jsem bojoval s cukanim kolem 1800rpm a po tyhle vymene mam konecne usmev na rtu. Chladic pry jen profoukli ale urcite by ho chtelo poradne vycistit...
Pred tydnem me zacal blbnout ventilator topení. Jednou jel, pak zase 2x nejel. Nekdy pomohlo bouchnout dole pod prihradku spolujezdce. V servisu jsem nebyl, takze jsem zacal vylucovaci metodou a zacal tim nejlevnějším - rezistorem vetraku. Cislo dilu 97179-2j000 Bral jsem uplne ten nejlevnejsi Maxgear 57-0366, protoze jsem si byl temer jist, ze problem bude v samotnym vetraku. Po 3 dnech od vymeny ani jednou me to neudelalo, takže doufam, ze bude klid. Jinak jsem zjistil ze vetrak od firmy NRF 34401, ze bude zrejme uplne stejnej jako original v a to znamena Doowon, coz je podle mne prvovyroba. Vychazi na zhruba 1.500kc na netu, takze brat origo je zbytecny!
Přílohy
IMG_20221111_153456_copy_422x750.jpg (50.14 KiB) Zobrazeno 1476 x
Vsiml jsem si, ze v Koreji maji uplne jiny origo koberecky na i40, takze jsem je proste musel mit Nebyly nejlevnější ale kvalita je opravdu skvela. Zespodu jsou poguovany s protiskluzovou úpravou. Samotnej koberec je vysokej a zaroven hodne mekej. Nejlepší na tom je to, ze zadni jsou podelne delší a v kombinaci s prostrednim, pokryjou krasne celou plochu. Na vyber jsou bud cerny nebo hnedy. Cisla dilu
843103Z000RY řidič
43203Z000RY spolujezdec
843303Z000RY zadni levy
843403Z000RY zadni pravy
843503Z000RY stredovej tunel
Přílohy
IMG_20220831_155017_copy_351x625.jpg (73.65 KiB) Zobrazeno 1433 x
IMG_20220831_155148_copy_343x611.jpg (83.29 KiB) Zobrazeno 1433 x
IMG_20220831_155857_copy_356x632.jpg (74.5 KiB) Zobrazeno 1433 x
IMG_20220831_160428_copy_365x649.jpg (76.17 KiB) Zobrazeno 1433 x
IMG_20220831_161120_copy_366x652.jpg (72.78 KiB) Zobrazeno 1433 x
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 40000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.