Re: Špatná zkušenost
Napsal: 16 bře 2021, 19:38
Tyjo a muzes aspon upresnit v ktere lokalite to bylo? Morava, Slezko..Čechy...?!
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Docela maras. Tohle bych určitě řešil právní cestou, nestal bych se s nimi.Lukasekgr píše: ↑11 bře 2021, 22:37 Zdravím všechny jsem tady nový a potřeboval bych poradit.
Koupil jsem si nový Hyundai Tucson r.v. 2018 ,1.6 130kw mám najeto 22000km. Letos 7.1.2021 jsem byl na druhé garanční prohlídce takže klasika výměna oleje,filtry atd. Po ujetí 4000km začla blikat kontrolka oleje si říkám asi nějaká porucha čidla nebo tak něco chvilku blikala pak zas nic po ujetí dalších 10km začla svítit na pořád. Hned zastavuju vylezu z auta jdu si zapálit a koukám pod autem louže oleje. Volám Hyundai assistance říkám co a jak paní v pohodě domluvila mi náhradní vozidlo a čekal jsem na odtahovku.
A teď to přijde. Vracím se po 4 dnech z práce tak se těším domů na děti.Pánové nikdy jsem nic neřešil a radši sklopil uši nejsem žádný prudič ale tohle takhle nechci nechat. Při čekání na odtahovku jsem si všiml že na plastovém spodním krytu motoru leží výpustný šroub. Bylo 18.50 žádná půlnoc na odtahovku jsem čekal asi tři hodiny vyjížděla z města vzdálenost 17km nabízely mi auto vzdálenost asi 60km nebo s toho stejného místa jako byla odtahovka i nejbližší autorizovaný servis Hyundai tak jsem kývl jednalo se o 15 let staré Audi v benzínu zrovna pršelo takže po cestě domů jsem se asi v každé kaluži na cestě posunul o půl metru doprava nebo doleva takže šrot. Na druhý den zhruba v devět volá pán se servisu jak jsem se domníval na garanční prohlídce nedotáhli vypouštěcí šroub říká mi nic s tím nebudem dělat budu volat kde vám to dělali většinou si to chtějí dát do kupy sami říká já jim zavolám a vy jim zavolejte tak za 20minut. Po 20 minutách tam volám pán celkem nevrlý že si auto musí převézt k sobě a zjistit co a jak a za chvilku mi dají vědět.
Po uplynutí asi 3 hodin mi volá znovu že se tím zabývá přímo majitel servisu že se ozve zase za chvilku.
Po dalších 2 hodinách mi volá můžete si zajet pro auto je to hotový do toho servisu kde se odtáhlo a že se omlouvají a že mi nabízí slevu 10% s příští výměny oleje. Jako fakt???!!!
Tak jsem vyrazil pro auto jdu prve vrátit to zapůjčené sídlo někde v poli málem mě tam sežrali psi pak pěšky v -5 nějaké 2 km pán s odtahovkou říkal pár metrů tak jsem nakonec vyzvedl auto a po cestě jsem volal tam kde to zkazily že nesouhlasím s jejich nabídkou a že se jim ozvu. Než nějakou slevu radši bych třeba prodlouzenu záruku na motor nebo tak něco.
Poradí někdo jak se zachovat??? Dík