Stránka 2 z 3

Re: dokiho vytúžená

Napsal: 12 dub 2021, 13:48
od Soptik74
Teda barva.. Krasne auto. At ti dobre a dlouho slouzi a statsne kilometry....

Re: dokiho vytúžená

Napsal: 29 dub 2021, 11:56
od dokidoki
Dnes prvá porucha na mesačnom aute. Včera po práci, som cúvaním zaparkoval a do rána nechal zaradenú spiatočku. Ráno po naštartovaní som nevedel zaradiť rýchlosť pre pohyb vpred. Zo spiatočky sa radiaca páka dala posunúť do stredovej polohy /akože neutrál/, ale bola neustále vychýlená do ľava k šoférovi. Nemala kolmú polohu. Zaradiť som vedel znova len spiatočku.Skúšali sme to traja chlapi. Kolega a chlapík na odťahovke. Keď spustili v servise auto z odťahovky, servisák v pohode radil rýchlosti. Zaujímavé, možno ťažko uveriteľné. Bonbónik, v servise nemali pre mňa náhradné vozidlo.

Re: dokiho vytúžená

Napsal: 29 dub 2021, 12:19
od kolomaz
řešil jsem toto nedávno - mladý kolega měl jet na 1. služebku a volá z garáže, že nemůže řadit. Neměl zapnuté zapalování - i30 1,4 T-GDi - ale netvrdím, že jsi to měl stejně. Problémy s řazením má hyundai celkem častěji jak jiní.

Re: dokiho vytúžená

Napsal: 29 dub 2021, 12:36
od dokidoki
Ja som mal auto naštartované. Áno môžem potvrdiť čo píšeš, na služobnej Kii ceed, to občas urobí aj mne, že pred naštartovaním neviem z spiatočky dať neutrál, ale v tom prípade je radiaca páka akoby uzamknutá, na fest, nedá sa ňou vôbec hnúť. Až po naštartovaní funguje radenie rýchlostí. Kdežto teraz radiaca páka umožňovala veľmi obmedzený pohyb. A spojkový pedál som vyšlapol niekoľko krát, pre istotu.

Re: Dokiho vytúžená i30 III HB 1.5 DPI amazon grey

Napsal: 29 dub 2021, 13:27
od willy50
To je opravdu nepříjemné. Doufám, že se to vyřeší ke Tvé spokojenosti.
Ještě doplňující dotaz: měl jsi zataženou ručku, nebo to viselo na převodovce?
*
U mého auta je řazení zpátečky někdy trochu problematické, musím ťuknout do jiné rychlosti nebo několikrát vymáčknout spojku.
Ale naštěstí nic fatálního.

Re: Dokiho vytúžená i30 III HB 1.5 DPI amazon grey

Napsal: 29 dub 2021, 13:57
od dokidoki
willy50 píše: 29 dub 2021, 13:27 Ještě doplňující dotaz: měl jsi zataženou ručku, nebo to viselo na převodovce?
parkujem aj aj, ale väčšinou zľahka zatiahnem ručnú, keďže parkujem v miernom kopčeku, a čo keď rýchlosť vyskočí a auto skončí do rána zaparkované v polovici cesty, no tentoraz netuším, z rána trošku z problému stres, takže ma vyresetovalo :lol:

Re: Dokiho vytúžená i30 III HB 1.5 DPI amazon grey

Napsal: 29 dub 2021, 15:39
od WalterB
No a takže jsi zas normálně odjel, nebo si to v servisu nechali "na pozorování"?

Re: Dokiho vytúžená i30 III HB 1.5 DPI amazon grey

Napsal: 29 dub 2021, 16:26
od dokidoki
auto si nechali, volal mi technik, že po konzultácii s výrobcom idú vymeniť "radič" medzikus medzi motorom a prevedovkou, ak som to správne pochopil, moje vyjadrenie berte s rezervou, nie som v tom odborník a telefonát bol veľmi krátky, viac budem vedieť asi až zajtra

Re: Dokiho vytúžená i30 III HB 1.5 DPI amazon grey

Napsal: 29 dub 2021, 17:12
od sud
to uz mate iMT?

Re: Dokiho vytúžená i30 III HB 1.5 DPI amazon grey

Napsal: 29 dub 2021, 18:39
od dibarbora
V DPi určite nie.....

Re: Dokiho vytúžená i30 III HB 1.5 DPI amazon grey

Napsal: 29 dub 2021, 18:59
od marian85
Ja by som teda na zaradenej rýchlosti nestál, vždy neutrál a ručka. Že to nerobí dobre stáť so zaradenou rýchlosť/spiatočkou.

Re: Dokiho vytúžená i30 III HB 1.5 DPI amazon grey

Napsal: 29 dub 2021, 21:43
od willy50
Proto jsem se ptal. Odjakživa nás učili že se nemá stát se zařazenou rychlostí, notabene bez ručky.
Ale nejsem odborník, snad to někdo zdůvodní nebo naopak vyvrátí.
*
Velmi mne prekvapilo, ze takto parkují auta v jednom nejmenovaném servisu/salónu. :shock:

Re: Dokiho vytúžená i30 III HB 1.5 DPI amazon grey

Napsal: 29 dub 2021, 22:21
od MIKIM69
Odparkovať auto iba na rýchlosti ano na rovine alebo miernom svahu...Inak vždy + ručná...Na to tam tá ručná je...Namáhať ozubenie len tak sa mi nezdá moc vhodné...Pri dnešných technológiách by som tomu ozubeniu ani neveril... :D

Re: Dokiho vytúžená i30 III HB 1.5 DPI amazon grey

Napsal: 30 dub 2021, 06:18
od Maras
Na rovině stačí zařadit jen jednička. V mírném a větším svahu se přidává ruční brzda. Důležitý postup je zastavit, stát na brzdě, zařadit 1 a pak dát ručku a povolit nožní brzdu a to z toho důvodu, že se tím zamezí vytahání rozvodového řetězu. Jinak to je dokonalá cesta , jak si ho časem zničit. No a samozřejmě se i zamezí samovolnému rozjetí auta. Omlouvám se těm, kteří to vědí a již i praktikují, nechci tady poučovat.

Re: Dokiho vytúžená i30 III HB 1.5 DPI amazon grey

Napsal: 30 dub 2021, 06:46
od Axel.Foley
Maras: Víc než vhodná poznámka =D>