Stránka 2 z 2
Re: TUCSON 2021
Napsal: 27 bře 2021, 22:09
od Libor71
JJ, ta 1,5 bude asi nej ale doufam ze mi ji nechaji nekde vyzkouset, vsude jen 1,0 ,
Re: TUCSON 2021
Napsal: 29 bře 2021, 12:39
od Libor71
Dekuji vsem za rady, dostal sem nabidku od KIA , KIA Sportage 1,6 benzin, vybava TOP model 2021 za 549 K sleva 100 K a rovnou ji zamluvil.
Re: TUCSON 2021
Napsal: 29 bře 2021, 13:21
od idam.i
1,6 TGDi či niečo iné?
Re: TUCSON 2021
Napsal: 29 bře 2021, 13:23
od Mr. HYUNDAI
I tento motor, tedy 1,6 GDi, je přímovstřikový, takže věnuj pozornost kvalitě paliva a po pár letech by stála za úvahu profesionální dekarbonizace
. Ale rozhodně je to volba s menšími potencionálními riziky problémů než Tucson s motory 1,6 T-GDi
.
Re: TUCSON 2021
Napsal: 29 bře 2021, 21:15
od Martinsp
Na 3,5 km do práce není potřeba kupovat ani kolo. Že jsem líný jak prase, ale tuhle trasu bych každý den ještě rád použil jako zdravotní procházku popřípadě při nedostatku času to kolo. Tady opravdu odepíšeš brzy každý přímovstřikový motor. Je to smůla v dnešní době moderních motorů.
Re: TUCSON 2021
Napsal: 03 dub 2021, 14:37
od kremilek10
Kupoval nekdo, pripadne ma nekdo tucsona ve Start edici ?
Zajimala by me napriklad zda auto startuje na tlacitko, nebo se strka klasicky klic do zapalovani ?
Dostali jste na auto nejakou slevu ?
Re: TUCSON 2021
Napsal: 03 dub 2021, 14:41
od Maras
Re: TUCSON 2021
Napsal: 09 dub 2021, 09:15
od kozakm
Stačí si na sauto seřadit nové Tucsony podle ceny, Start verzí je tam plno včetně fotek interiéru:
https://www.sauto.cz/osobni/hledani#!ca ... model=1465
Re: TUCSON 2021
Napsal: 09 dub 2021, 09:25
od kremilek10
jj jsou tam klice, diky
ja jsem narazil na videa kde bylo "tlacitko" a palubovka byla stejna jako u Startu. To ale byla zahranicni videa a tam to je viditelne jinak ...
Re: TUCSON 2021
Napsal: 08 kvě 2021, 18:57
od zigycz
ja mam hyundai Tucson 4*4,style paket premium plug in hybrid jeden si musi udelat radost ne
?
Re: TUCSON 2021
Napsal: 12 pro 2021, 18:10
od Arty
Zdravím, dříve jste tu zmiňovali, že pro jízdu převážně ve městě byste radši koupili Toyotu RAV4. A co dnes s nabídkou Tucsonu v hybridu? 3 letá RAV4 se 40 - 60 tis km stojí stejně jako hybridní Tucson ve výbavě Smart se slevou i Style. Do čeho jít? Ravka má jednodušší konstrukci a spotřebou je na tom +- stejně. Akorát Toyotu nemusíte se šlapáním na pedál moc hlídat. Tucson je zase komfortnější, tišší, lepší tlumení, mnohem modernější výbava a byl by nový.
Re: TUCSON 2021
Napsal: 28 pro 2021, 18:54
od Pjotr1
docela hezké porovnání Toyota RAV4 vs Hyundai Tucson vs Peugeot 3008 - Plug-in hybrid AWD
https://garaz.tv/channel/LZtOzndF73S5Rq ... dGloRX2Knl
Za mně :
- jsem velmi překvapený co 4 kolky zvládnou, o tom se mi ani ve snu nezdálo
- ve sněhu za mně překvapivě vítězí Pižó, ale nevím jestli to není jezdcem
- RAV má problém s přílišným zásahem asistenčních systémů
- Tucson se rozhodně neztratil a podle mně je lepší než RAV a hlavně výrazně levnější
BTW : před pár dny jsem jezdil RAVkou v plný palbě. Je to nejen pocitově velký auto, větší než Tucson. Na dálnici docela hluk uvnitř. Ten její vysavačovej 2,5 l atmo benzín mi vyloženě vadil - stačí trochu přidat a spalovák vyletí do otáček což je dost rušivý. Při plném plynu to zrychluje, ale véééélmi plynule, pocitově se nic neděje, takže emoce ze zrychlení = 0. Prostě těm CVT nemůžu přijít na chuť (jméno)
Re: TUCSON 2021
Napsal: 07 led 2022, 23:04
od Arty
Pjotr1 píše: ↑28 pro 2021, 18:54
docela hezké porovnání Toyota RAV4 vs Hyundai Tucson vs Peugeot 3008 - Plug-in hybrid AWD
https://garaz.tv/channel/LZtOzndF73S5Rq ... dGloRX2Knl
Za mně :
- jsem velmi překvapený co 4 kolky zvládnou, o tom se mi ani ve snu nezdálo
- ve sněhu za mně překvapivě vítězí Pižó, ale nevím jestli to není jezdcem
- RAV má problém s přílišným zásahem asistenčních systémů
- Tucson se rozhodně neztratil a podle mně je lepší než RAV a hlavně výrazně levnější
BTW : před pár dny jsem jezdil RAVkou v plný palbě. Je to nejen pocitově velký auto, větší než Tucson. Na dálnici docela hluk uvnitř. Ten její vysavačovej 2,5 l atmo benzín mi vyloženě vadil - stačí trochu přidat a spalovák vyletí do otáček což je dost rušivý. Při plném plynu to zrychluje, ale véééélmi plynule, pocitově se nic neděje, takže emoce ze zrychlení = 0. Prostě těm CVT nemůžu přijít na chuť (jméno)
To plynulé zdlouhavé zrychlení je daň za nižší spotřebu. RAVka prostě nepustí ke zběsilé jízdě
V terénu RAVka prohrává všude i nová Sportáge je v terénu hodně dobrá. Horší je jen např. Ford Kuga. Ten hluk mě taky zarazil spolu s tvrdým odpružením. Uvnitř, ale větší není. Tucson vypadá jako malé auto i oproti nové Sportaži která působí robustněji, ale vzadu je víc místa a kufr má taky o něco málo větší než Kia. RAVka má kufr přeci jen větší, ale uvnitř…
Re: TUCSON 2021
Napsal: 08 led 2022, 07:13
od Pjotr1
Ale musím uznat, že ta RAVka jak je velká je fakt úsporná. Nepomuk-Praha jela o skoro litr míň něž s osobákem. Spotřebě je dost věcí podřízeno, např. vyhřívaný volant topí jen na bocích, ale nahoře a dole ne.