Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
Na nalévání používám lahvičku od vzorku alkoholu, takové ty jednorazovky na propagaci. Má dlouhé hrdlo, což je právě nutné k nalití dovnitř nádrže a nic neunikne kolem. Nebo kamarád koupil to malé balení VIF co je na fotce a používá opakovaně.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
Dělával jsem to úplně stejně, z plechovky si vždy odlil potřebné množství do malé lahvičky a z té pak nalil aditivum do nádrže.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Re: Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
Roky jsem to dělával taky všelijak, menší lahvička, nálevka z plechovky...
Cca před 3.lety jsem zakoupil dvě balení Millers aditiva a od té doby nedám dopustit na jejich systém a po použití plním VIFem a není žádný problém. Jednu plnicí dózu používám, druhou si příležitostně naplním-trošku pracně, ale jde to- a pohoda, čisto a klid.
Cca před 3.lety jsem zakoupil dvě balení Millers aditiva a od té doby nedám dopustit na jejich systém a po použití plním VIFem a není žádný problém. Jednu plnicí dózu používám, druhou si příležitostně naplním-trošku pracně, ale jde to- a pohoda, čisto a klid.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
Ako VIF plníš do Millersu?
i30 HB 1.5 DPI - Comfort + CP - Amazon Grey, 2021-
Fabia Sedan I, 1.4 MPI 50 kw, 2001-2021
Fabia Sedan I, 1.4 MPI 50 kw, 2001-2021
Re: Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
Chce to trochu cviku, vědět kdy flašku zmáčknout a kdy a jak naklonit, pak to aditivum dostaneš dovnitř, prostě ho nasaješ. Já používal velkou, tzv. Janette stříkačku a cca 30 cm silikonové hadičky.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
Proč tak složitě proboha ? stačí koupit stříkačku 60 ml za 23 kč.
Re: Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
Jo, i tak to jde, pokud po natankování nezpomeneš stříkačku opětovně naplnit a zajistíš píst proti nežádoucímu stisku v kufru. Řešení s flaškou od Millerse je na více natankování, takže nemusím po každém tankování myslet na doplnění aditiva. A protože jsem použival Millers aditivum i na předchozím autě, tak jsem spotřeboval několik balení a musím říct, že ta flaška je pořád čistá, a to i u víčka.
To je rozdíl oproti plechovkám VIFu, které se vždy po čase u závitu upatlalo a pak to v kufru (a následně v autě) smrdělo...
To je rozdíl oproti plechovkám VIFu, které se vždy po čase u závitu upatlalo a pak to v kufru (a následně v autě) smrdělo...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
VIF používám dost dlouho. Původně byl tmavě žlutý (500ml balení) , potom světle žlutý (500ml) a teď jsem koupil 5l balení v Liberci a je tmavě modrý . Jak to máte vy?
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- stefanpilat
- **
- Příspěvky: 494
- Registrován: 11 úno 2020, 11:26
Re: Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
Též modrý.
Hyundai i30 Fastback 1.4 T-GDI WhiteSand Style+Nav (2020-)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
Kia Rio II Hatchback 1.4 16V (2008-2020)
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
tiez modry. Lejem to do moto. Jednovalec v BMW sa znacne upokojil (ubudli vibracie a zlepsil sa priebeh vykonu vo vyssich otackach, u karburatorovej yamahy to rozpustilo bordel ktory nasledne upchal jednu trysku. Po vycisteni ale znova vsetko v cajku.
k teme - u DPi by som premiove plaivo neriesil, skor z casu na cas dopriat vyssie otacky a sem tam nejake to aditivum (Vif / ekolube / STP)
k teme - u DPi by som premiove plaivo neriesil, skor z casu na cas dopriat vyssie otacky a sem tam nejake to aditivum (Vif / ekolube / STP)
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4506
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
Díky.
Zaskočila mě ta modrá barva VIFu. Tak jsem si říkal, jestli jsem nekoupil nějaký padělek.
Zaskočila mě ta modrá barva VIFu. Tak jsem si říkal, jestli jsem nekoupil nějaký padělek.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
Je to v pořádku, jedná se od roku 2019 o "inovovaný" VIF. Jedná se pouze o benzinový VIF.
Odpovědi výrobce na časté dotazy:
-Používáte náš Super Benzin Aditiv? Někteří z vás si stěžovali na změnu barvy v průběhu skladování. Z počáteční čiré se přísada pozvolna zbarvila až do červenohnědé. Detergenty jsou na totiž bázi aminů, což jsou organické sloučeniny obsahující dusík. Je zcela normální, že vlivem tepla a světla ztmavnou.
Úbytek aktivní látky těmito změnami je zcela zanedbatelný a nemá žádný vliv na schopnost produktu čistit spalovací prostory, ventily a vstřikovače motorů. Přesto chápeme uživatele, které rozdílné barvy přípravků v regálech prodejen zneklidňovaly. Nově proto jsou jednorázové 125 ml lahvičky neprůsvitné zelené. Oblíbené 500 ml plechovky zůstávají beze změny. A při dávkování do nádrže si možné všimnete další věci.
Uznali jsme, že čirá, žlutá či hnědá a různé jejich variace nejsou nic estetického. Nyní tak Super Benzin Aditiv barvíme modře.
-V krátkosti se pokusím podat úplnou informaci. SBA jsme v souladu s požadavky moderních motorů inovovali. Původní složení velmi dobře fungovalo v motorech s nepřímým vstřikováním, kde rychle odstraňovalo i staré úsady. U motorů s přímým vstřikem zabraňovalo vzniku úsad, staré však odstraňovalo pomaleji. Změnou složení detergentních / čistících /složek jsme dosáhli při úplném zachování původních vlastností další výrazné zlepšení u motorů s přímým vstřikováním. Jsou zcela odstraňovány i úsady na vstřiku. Jsme tak jediná společnost, která zveřejnila dosažené výsledky získané při zkouškách na zkušebně SGS.
Inovované aditivum má nižší viskozitu / je „řidší“ /. Čichově se projevuje výrazněji a může připomínat čpavek. Je to však typická „ vůně „ aminů, které jsou podstatou detergentních složek. Pro aminy je charakteristické, že vlivem světla tmavnou. Též jednotlivé složky průmyslově vyráběné se mohou barevně lišit. Proto jsme začali používat neprůhledné stříbrné kanystry a pro jednorázové balení 125 ml v PET obalech jsme tyto obaly obarvili na zeleno. Bezprostředně s tím souvisí i modré zbarvení vlastního aditiva.
Ještě jednou se omlouvám za nedostatečnou informovanost.
Budete-li mít další dotazy, laskavě mě kontaktujte.
S pozdravem a přáním mnoha bezpečných kilometrů v roce 2019.
Odpovědi výrobce na časté dotazy:
-Používáte náš Super Benzin Aditiv? Někteří z vás si stěžovali na změnu barvy v průběhu skladování. Z počáteční čiré se přísada pozvolna zbarvila až do červenohnědé. Detergenty jsou na totiž bázi aminů, což jsou organické sloučeniny obsahující dusík. Je zcela normální, že vlivem tepla a světla ztmavnou.
Úbytek aktivní látky těmito změnami je zcela zanedbatelný a nemá žádný vliv na schopnost produktu čistit spalovací prostory, ventily a vstřikovače motorů. Přesto chápeme uživatele, které rozdílné barvy přípravků v regálech prodejen zneklidňovaly. Nově proto jsou jednorázové 125 ml lahvičky neprůsvitné zelené. Oblíbené 500 ml plechovky zůstávají beze změny. A při dávkování do nádrže si možné všimnete další věci.
Uznali jsme, že čirá, žlutá či hnědá a různé jejich variace nejsou nic estetického. Nyní tak Super Benzin Aditiv barvíme modře.
-V krátkosti se pokusím podat úplnou informaci. SBA jsme v souladu s požadavky moderních motorů inovovali. Původní složení velmi dobře fungovalo v motorech s nepřímým vstřikováním, kde rychle odstraňovalo i staré úsady. U motorů s přímým vstřikem zabraňovalo vzniku úsad, staré však odstraňovalo pomaleji. Změnou složení detergentních / čistících /složek jsme dosáhli při úplném zachování původních vlastností další výrazné zlepšení u motorů s přímým vstřikováním. Jsou zcela odstraňovány i úsady na vstřiku. Jsme tak jediná společnost, která zveřejnila dosažené výsledky získané při zkouškách na zkušebně SGS.
Inovované aditivum má nižší viskozitu / je „řidší“ /. Čichově se projevuje výrazněji a může připomínat čpavek. Je to však typická „ vůně „ aminů, které jsou podstatou detergentních složek. Pro aminy je charakteristické, že vlivem světla tmavnou. Též jednotlivé složky průmyslově vyráběné se mohou barevně lišit. Proto jsme začali používat neprůhledné stříbrné kanystry a pro jednorázové balení 125 ml v PET obalech jsme tyto obaly obarvili na zeleno. Bezprostředně s tím souvisí i modré zbarvení vlastního aditiva.
Ještě jednou se omlouvám za nedostatečnou informovanost.
Budete-li mít další dotazy, laskavě mě kontaktujte.
S pozdravem a přáním mnoha bezpečných kilometrů v roce 2019.
KIA XCeed 1,5T-GDi 118kW 7°DCT - GT line
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Dlouhodobá spotřeba od 8/9/2023 - 6,65 l/100km-dle tankování. Dle PP 6,1l/100km
Aktuálně 59700 km
Olej: Ravenol EFS 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Re: Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
Chasník:
Koupil jsem dvě balení VIFu 125 ml / á 63.-
Po vyprázdnění jsem tím jsem získal 2 "dávkovače"
Vždycky naplním a uložím v autě pro příští použití.
Funguje to perfektně, i žena si libuje že jí nesmrdí prsty po aplikaci
( akorát nesmím moc brutálně utáhnout víčko. Jo a reklamuje když zapomenu doplnit - dávkuje to poctivě )
Koupil jsem dvě balení VIFu 125 ml / á 63.-
Po vyprázdnění jsem tím jsem získal 2 "dávkovače"
Vždycky naplním a uložím v autě pro příští použití.
Funguje to perfektně, i žena si libuje že jí nesmrdí prsty po aplikaci
( akorát nesmím moc brutálně utáhnout víčko. Jo a reklamuje když zapomenu doplnit - dávkuje to poctivě )
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8134
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
u Accenta (dieslu) to mam tiez tak - raz za ro alebo tak si kupim to 125ml balenie, na dlhe cesty to mam napr v 3-5 pod podlahou kufra nadavkovane
5 nadrzi (plus jedna z domu) znamena radius asi 5000km, co je vacsina nasich ciest. V extremnych pripadoch som proste zobral plechovku a pocas dlhych letnych vecerov niekde v campingu prelieval z plechovky do 2-3 125ml baleni
ma to vyhodu, ze to nesmrdi v kufri, pac z tej plechovky sa mi to snad za 10 rokov co VIF pouzivam nepodarilo naliat tak aby som nieco nepocakal
5 nadrzi (plus jedna z domu) znamena radius asi 5000km, co je vacsina nasich ciest. V extremnych pripadoch som proste zobral plechovku a pocas dlhych letnych vecerov niekde v campingu prelieval z plechovky do 2-3 125ml baleni
ma to vyhodu, ze to nesmrdi v kufri, pac z tej plechovky sa mi to snad za 10 rokov co VIF pouzivam nepodarilo naliat tak aby som nieco nepocakal
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Re: Prémiové palivo pro motor 1.5DPi - má smysl?
"Přečerpávám" to stříkačkou 20 ml.
P.S.
Na motoru 1,4 který měl před tím natočeno 65 000 to bylo opravdu poznat.
P.S.
Na motoru 1,4 který měl před tím natočeno 65 000 to bylo opravdu poznat.
Kona 1.0 T-GDI Best Of Style, Pulse Red (11/2018)
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.
+
IX 20 1,4 Trikolor, Creamy White (09/2013)
...................................
ex.
Citroen Xsara Break 1,6/16 Exclusive, GRIS ALUMINIUM (06/2002)
Felicia,2xUno,Š.Forman Silver Line,Š.105,Š.1000MB.