Stránka 2 z 2
Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku
Napsal: 10 kvě 2021, 21:17
od petzl62
Přesně...
Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku
Napsal: 10 kvě 2021, 21:28
od Pata.87
A o turbu nemluvě jak trpí když se motor podtači. Člověk v domění že autu pomáhá tím. Mu vlastně škodí nevědomky. Motor se musí točit poradně. A nešimrat ho až cele auto rezonuje a duni. A jezdit na spotřebu je blbost úplná.
Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku
Napsal: 10 kvě 2021, 22:14
od dibarbora
petzl62 píše: ↑10 kvě 2021, 21:09
Pokud jsi sehnal celý set za 29 tis. je to relativně v pohodě.
Problém je ta práce a nastavení.
On kompletní set obyčejné spojky a dvouhmoty taky není žádná levná záležitost
A znám lidi co u dieslů měnili komplet v 80tis. km.
Akurát je tam malý rozdiel... set zotrvačníku a spojky (MT6) si pri troche šikovnosti vymeníš sám alebo to dokáže urobiť aj bežný servis pri požadovanej kvalite... DCT už vyžaduje servis vyberať dôkladnejšie
.
Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku
Napsal: 10 kvě 2021, 22:16
od dibarbora
Brio píše: ↑10 kvě 2021, 20:50
Spravne by se to melo brat jako bezna udrzba, ze člověk to vymeni podle potreby ale pri cene 29.000kc jen za dily, me to prijde trochu moc. Peace
Na mestské použitie je holt treba vyberať inú techniku.... meničový automat, HSD od Toyoty...
. Komfort niečo bude vždy stáť...
Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku
Napsal: 10 kvě 2021, 22:40
od Brio
dibarbora píše: ↑10 kvě 2021, 22:16
Brio píše: ↑10 kvě 2021, 20:50
Spravne by se to melo brat jako bezna udrzba, ze člověk to vymeni podle potreby ale pri cene 29.000kc jen za dily, me to prijde trochu moc. Peace
Na mestské použitie je holt treba vyberať inú techniku.... meničový automat, HSD od Toyoty...
. Komfort niečo bude vždy stáť...
Jj souhlas. Akorat, ze jsem v te dobe nevedel do ceho jdu. Urcite je lepsi do mesta AT z predfaceliftove i40 s klasickym hydromenicem. Ale urcite je to, ze nelituji. Auto mam rad vic nez svou přítelkyní
Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku
Napsal: 09 črc 2021, 15:13
od Brio
Takze, spojky + setrvacnik vymeneny. Vubec nevim kolik casu jim to zabralo, protoze auto sem tam nechal nez jel na dovolenou. Tipuju jeden den.
Auto uz jezdi konecne normalne a pri rozjezdech uz necuka. Hlavne motor se strasne moc ztisil. Opravdu neuveritelnej rozdil. Urcite za to muze setrvačník. Na cenu se me neptejte
Je to trochu slozitejsi...
p.s. mel jsem kolem 1700 otacek pri jizde vetsinou do kopce cukani jako by zavahani prevodovky, nez tam skocil dalsi kvalt a to bohuzel zustalo. Tajne jsem doufal, ze tohle to po vymene se taky vyresi ale bohuzel. Samozrejme je tam milion veci, ktera by na to mohla mit vliv ale nejvetsi podezreni mam na turbo. Kdo vi, treba casem na to prijdu