Stránka 2 z 2
Napsal: 17 úno 2007, 14:47
od Rasty
Jestli je vyteklej tak vyměnit a neriskovat. Posílal jsem sem odkaz na kompletní sadu včetně pružin a za dobrý kačky
Napsal: 18 úno 2007, 23:11
od ivan
Napsal: 23 úno 2007, 17:58
od torm
čau, taky mam podezření na zadní levej tlumič, chová se to tak že pokud jedu pravotočivou zatačku a je tam nějaka nerovnost auto jakoby zaplavalo je to fakt nepřijemny pocit ... bude to tlumič?
Napsal: 24 úno 2007, 23:31
od ivan
torm píše:čau, taky mam podezření na zadní levej tlumič, chová se to tak že pokud jedu pravotočivou zatačku a je tam nějaka nerovnost auto jakoby zaplavalo je to fakt nepřijemny pocit ... bude to tlumič?
Zadek pohupuje ze strany na stranu nebo to skáče až pudelka skáče v sedačce(nakopávačka)
Tak to jsou zadní tlumiče!!
Napsal: 26 úno 2007, 21:54
od torm
Prostě se ti zavlní zadek jako by chtěl do smyku...
no je to v kundě ti povím kde na to vezmu jako student?
žebych obštastnoval starší damy?
Re: Tlumice
Napsal: 01 bře 2007, 14:37
od autopb
Blizzard píše:Zdravim vsechny.
Byl sem u znameho se zavadou bouchani na zadnim kole.... A ten me rekl ze je v prd... zadni tlumic a proto se chci zeptat jeslti nekdo nevi na kolik prijde sada tlumicu na zadek... protoze ja nasel jediny plynokapalinovy a to za prijemnych 4420 za kus.... Nevyplati s euz pak koupit snizeny podvozek od nejake firmy za vicemene podobnou cenu?? dik..
3582,- kyb
1900,- hyundai
Tlumiče
Napsal: 17 srp 2008, 10:53
od Coupe 102
Tak jak se tak koukám na ceny tlumičů tak to sou rance.Scháním tlumiče na Coupe 99. 2.0 FX za rozumnou cenu.Víte někdo o něčem.A nebo jeden použitej na pravou přední stranu!!!Nemáte někdo jeden navíc:) Jo musí se dělat i uložení nebo se dá nějak zjistit jak na tom je.
Re: Tlumiče
Napsal: 17 srp 2008, 10:58
od Limitz
Coupe 102 píše:Tak jak se tak koukám na ceny tlumičů tak to sou rance.Scháním tlumiče na Coupe 99. 2.0 FX za rozumnou cenu.Víte někdo o něčem.A nebo jeden použitej na pravou přední stranu!!!Nemáte někdo jeden navíc:) Jo musí se dělat i uložení nebo se dá nějak zjistit jak na tom je.
měnit jenom jeden tlumič je blbost, věci jako tlumiče, brzdy, ložiska a pružiny se mění po páru
Napsal: 17 srp 2008, 11:23
od Coupe 102
měnit jenom jeden tlumič je blbost, věci jako tlumiče, brzdy, ložiska a pružiny se mění po páru
Copak o to to vím taky,ale peněženka to neví....Ten jeden bych měnil proto že je nejhorší!!A časem všechny proto scháním použitej.Když jedu a např.na hrbolech na praví straně silnice začnu brzdit tak se ozve rána jak ten tlumič de na doraz.Pokud bych stím jezdil dál co odejde jako první věc?
Napsal: 17 srp 2008, 11:55
od Jerry159
se nediv že ti to bouchá.....tlumič vyteklej a netumí narazi...pero je tam jenom proto aby zabranilo rozkminání tlumiče....takže je vadný tlumič!
Napsal: 17 srp 2008, 12:19
od Coupe 102
Jerry159 píše:se nediv že ti to bouchá.....tlumič vyteklej a netumí narazi...pero je tam jenom proto aby zabranilo rozkminání tlumiče....takže je vadný tlumič!
Tak tohle jsem věděl taky,ale otázka zněla jinak....
Napsal: 17 srp 2008, 12:21
od mirpie
trochu to poopravim.. Je to naopak. Jak říkají názvy obou komponent, pružina pruží a tlumič tlumí. Pro přejezd nerovností ti stačí pružina. Najedeš na nerovnost, pružina absorbuje změnu zdvihu a díku tomu si neurazíš celej závěs. Ovšem zde funkce pružiny končí. Pokud tlumič není v ok stavu, nebo není vůbec, pružina svou energii vydá zpět a kolo začne odskakovat nahoru a dolu jako pominutý do doby, než se veškerá energie utlumí sama těmi cykly.. Takže brzdný schopnosti daného kola mizern, když kolo není na asfaltu, ale ve vzduchu... Od toho je tu tlumič. Ten nefiltruje nerovnosti, ale jeho úkolem je co nejrychleji dostat kolo zpět na vozovku a tam ho taky nechat..