Re: Zámena projektora H7 Hyundai za Bi-LED NHK 4 Plus
Napsal: 17 srp 2021, 22:11
Nie nezlegalizuješ to asi nikde v EU. Iba to bolo myslene že ak máš na aute niečo nezhodne z homologáciu konkrétneho typu a modelu auta tak by si nemal úspešne prejsť cez STK a zvlášť ak zato platíš neskutočné peniaze a je tam aj kamerový systém. Jednoducho pred to znefunkčníš alebo demontuješ a po STK to dáš do stavu pred STK . Ono ak je to rozumne urobené a berieš ohľad na ostatných a používaš nastavovanie sklonu svetiel podľa zaťaženia tak by to malo biť OK. Ale ak tam dáš xenón alebo šmejd LED a svieti to všade možne tak to riadne serie aj mňa a hlavne to že iba malé percento vodičov reguluje sklon svetiel podľa zaťaženia vozidla a ďalšia skupina ani o takom niečom nevie že to má v aute .Takže aj keď máš originál svetlomety tak nikdy nemáš istotu že ten vodič oproti pri plnom kufri sklopí svetlomety na polohu 1 alebo 2 ak ma manuálne nastavovanie a bude všetkých oproti oslňovať a keď mu blikneš tak iba zdvihne ruku na pozdrav a mysli si že ho všetci oproti poznajú Čim viac aut už je z auto nivelizáciou sklonu svetiel a to je super .
Systém Hella bolo myslené na štandard upevnenia projektora ktorý vymyslela Hella a je možne zameniť akýkoľvek projektor z rovnakým upevnením za Bi-LED ,Xenón ,Halogén . Veľa originál Xenónov od výroby je 4300K ale náhradné už kúpiš 5500,6000,8000K a 6000K u LED je najčastejšie používaná . Je blízka dennému svetlu u Xenónu 6000K je rozdielne ako u LED . Ak máš radšej žltejšie svetlo tak nad 5000K nechoď .Dnes už všetky nove auta majú LED od 5500 do 6500K . Neviem či si pozeral aj moje video z porovnávania svietivosti a je to obe vo 6000K hoc pri LED V2 píšu 6500K a nikde 6000K ale reál je určite 6000K . Nie každému zraku vyhovuje biele svetlo .
Systém Hella bolo myslené na štandard upevnenia projektora ktorý vymyslela Hella a je možne zameniť akýkoľvek projektor z rovnakým upevnením za Bi-LED ,Xenón ,Halogén . Veľa originál Xenónov od výroby je 4300K ale náhradné už kúpiš 5500,6000,8000K a 6000K u LED je najčastejšie používaná . Je blízka dennému svetlu u Xenónu 6000K je rozdielne ako u LED . Ak máš radšej žltejšie svetlo tak nad 5000K nechoď .Dnes už všetky nove auta majú LED od 5500 do 6500K . Neviem či si pozeral aj moje video z porovnávania svietivosti a je to obe vo 6000K hoc pri LED V2 píšu 6500K a nikde 6000K ale reál je určite 6000K . Nie každému zraku vyhovuje biele svetlo .