Re: Nástřik podvozku
Napsal: 23 lis 2021, 00:02
až si to zistil možno si mal poslať fotky celkom hore a odstúpiť od zmluvy. Je veľmi otázne čo z toho ešte vyjde na povrch - myslím čo sa tým malo zakryť. V tom aute bude nejaká zrada.
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Záruka na prorezivění je 12 let.Pjotr1 píše: ↑22 lis 2021, 18:17 jo, souhlas. Oni se zaštitují 5 let zárukou, ale to je na prorezavění a do 5ti let se díra neudělá. Takže každý se musí rozhodnout jak dlouho chce auto držet. Prostě auta jsou sice drahý ale spotřební věci. A taky je mi proti srsti něco dodělávat na novým autě, ale když vidím jak jdou ceny nahoru a jak jsou nový auta omezený EU regulací, tak stáhnu ocas a nechám dát nástřik, jsem měkkota.
Vracení není tak jednoduché, na aute už jsou naneseny ochranné fólie za 40k, to by samozřejmě někdo musel zaplatit atd.
Tzn. je to na plechové díly, ale musí to být díra skrz na skrz.12letá záruka na prorezavění karosérie.
Kromě naší standardní 5leté záruky bez omezení počtu ujetých kilometrů chráníme zvláštní zárukou proti prorezavění také plechové díly karosérie každého nového modelu Hyundai.
Pátrám po tom už nějakou chvíli a zatím jsem žádnou oficiální odpověď nedostal. Každopádně, jak nějakou informaci dostanu, tak ji budu šířit. Už jsem v kontaktu jak s lidmi z výroby, tak dealerem, stejně tak video doputovalo k vedení Hyundai ČR, tak snad někdo poví, co se kde stalo.
Nedokážu posoudit, jestli je to z výroby nebo ne, ale někde před předáním zákazníkovi k tomu došlo. Je celkem jedno, jestli to udělala přímo výroba, Adampol či někdo jiný. Dealera z toho můžu fakt vyloučit, protože na tom videu bylo vidět, jak je ten nástřik zaházen bahnem a to stejné bahno jsem viděl při okukování auta na odstavném parkovišti dealera, tzn. to bylo stříknuto před přivezením k němu.
Z venku bylo opravdu auto umyto, ale zespodu prahů to nikdo neumyl (ve videu je to vidět kolem 3. minuty v podběhu). Já jsem po pravdě moc to auto mýt nechtěl, protože jelo rovnou na lepení ochranných fólií a to poslední, co jsem chtěl bylo, aby mi to protáhli myčkou a doškrabali lak (lepič si zajišťoval vlastní umytí). Dokonce jsem s autem odmítal jezdit za mokra, aby se ten podvozek nezašpinil, tak jsem čekal na suché dny, abych s tím přejel mezi servisy. Jinak auto na odstavném parkovišti dealera (které bylo štěrkové) mělo bahno naházené až do 1/2 předních dveří, po pravdě by fakt zajímalo, kde se tam vzalo a co s tím autem před naložením prováděli...remkren píše: ↑23 lis 2021, 22:01 Dealer ti předal zabahněné auto? No to snad ne. Mě dealer předal auto perfektně umyté (i zespodu) a naleštěné uvnitř salonu. Samozřejmě ostatní auta byla i venku na odstavném parkovišti, ale bylo mi řečeno, že před předáním auto projde kompletním umytím i podvozku a naleštěním. Takže je mi dost divné, že by ti dealer předal zablácené auto. Navíc pochybuju, že by se auto zablátilo po vyložení z kamionu a po pár metrech zaparkování na odstavné ploše.
A proč by to nemohlo být odvezeno k dealerovi, projeto a dealerem nastrikano?jirinsv píše: ↑23 lis 2021, 21:23Nedokážu posoudit, jestli je to z výroby nebo ne, ale někde před předáním zákazníkovi k tomu došlo. Je celkem jedno, jestli to udělala přímo výroba, Adampol či někdo jiný. Dealera z toho můžu fakt vyloučit, protože na tom videu bylo vidět, jak je ten nástřik zaházen bahnem a to stejné bahno jsem viděl při okukování auta na odstavném parkovišti dealera, tzn. to bylo stříknuto před přivezením k němu.
Viz. výše, to odstavné parkoviště je v mém případě od dealerství poměrně vzdálené a auto nemělo homologaci, tj. reálně nemohlo na silnici a netuším, jestli by si to někdo lajznul převážet. Jinak při převzetí mělo auto najeto 11 km, netuším, jestli je to hodně nebo málo.