Sľúbil som pokračovanie recenzie, tak teda pridávam svoje ďalšie postrehy už po 2 000 km ->
Automatické prepínanie svetiel čo sa mi zdalo že možno nefunguje správne (asi) správne predsa len funguje, akurát keď je pustené len denné svietenie tak neukazuje ikonku na palubovke. Myslel že som ikonka "obrysoviek" znamená že svietia denné, ale znamená to že svietia denné + obrysové. Žiadna ikonka so zapnutým motorom znamená že svietia denné. Takže všetko OK.
Zapínanie vnútorného okruhu klímy pri používaní ostrekovačov sa naozaj nastavuje v infotainmente a nie na palubovke (vďaka za radu). Myslím že to funguje, ale vypína sa to len na veľmi krátky čas a preto ostrekovače v kabíne trochu cítiť. Mne to neva - len nebudem kupovať tie najlacnejšie bez arómy čo zapáchajú.
Brzdy po 10 dňoch nejazdenia "zlenivejú" a prvých pár spomaľovaní bude horších, ale hneď je to OK. (myslím že mierna hrdza, skúšal som to vyčistiť ale trochu soli mi tam určite ostalo). Tiež už nezaberajú tak strašne hore a citlivo, čo je super - auto už brzdí krásne citlivo a plynulo. Auto má celkovo kľudnejší chod a už sa lepšie rozbieha - možno si sadli súčiastky, možno som sa naučil lepšie na tom radiť. Zrejme oboje. Hlavne ale brzdí aj v snehu celkom dobre, aj keď to kriticky nevyzerá, abs som dobre otestoval -
https://youtu.be/ROtQFppvksM Poslušne hlásim, že som sa čestným myslivcom nestal.
Zároveň sem dávam recenziu tej autokamery - je to Mio MiVue 826. Kameru sa mi zatiaľ nepodarilo spárovať s telefónom cez wifi a som si istý že to robím správne. Skúšal som aj update firmwaru. Update šiel v pohode, ale žiadna zmena. Kamera zatiaľ natáča spoľahlivo, obraz je cez deň veľmi pekný a v noci tiež slušný (viď video hore). Škoda je že keď má kamera "vypnutý monitor" pri jazde a potom stlačíte tlačítko akčného nahrávania, nenahráva. Len sa zobudí monitor a musíte to stlačiť znovu, čo je škoda lebo som mal pár fakt zaujímavých situácii a nevedel som že to treba stlačiť dvakrát. Kamera upozorní (pekne a včas) na viaceré blokové merania rýchlosti, ale nie na všetky. V každom prípade dobrý pomocník. Kameru mi nainštalovali asi za 2000 kč pred prevzatím auta a kábel dali priamo hore cez stredové kabínové svetlo. Kabeláž práca pekná, ale kameru mi dali moc blízko k tomu stredu kde je prichytené stredové spätné zrkadlo. Kamera má široký uhol záberu, tak asi 25 % záberu z ľava je čierna plocha. Na tom videu to moc vidno nie je lebo je tam tma, ale je to tak. Rozmýšľam teraz či si kúpim 3M lepku a prelepím si tú kameru inde alebo či ju nechám tak... na jednej strane ma štve že práve tá ľavá strana je najmenej viditeľná a najviac dôležitá, na druhej strane tú cestu vidno predsa len ešte dosť dobre a hlavne sa mi nechce leštiť sklo od lepu...
Android auto wireless tam niekde ako možnosť je, ale zatiaľ sa mi to nepodarilo to rozbehnúť a spojiť wireless s mobilom. Či je to tým že tam reálne to wireless AA nie je, alebo či je to tým že môj mobil za 150 € na to nemá ťažko povedať. Zatiaľ som s tým až tak veľa nešpekuloval, pretože káblový android auto funguje veľmi dobre. Hlasové povely v angličtine sú tiež fajn, ale majú problém s výslovnosťou českých a slovenských mien pri telefonovaní (najpoužívanejšie kontakty skúsim do poznámky foneticky prepísať do angličtiny keď si nájdem chvíľu času a uvidím či to pomôže). Keď som skúšal "navigate to nearest benzina" poslalo ma to 200 km do Prahy, tak bacha na dojazd keď pôjdete tankovať podľa AA

Na to AA som si v každom prípade kúpil tento kábel
https://www.czc.cz/premiumcord-kabel-us ... 61/produkt a funguje zatiaľ bezproblémovo. Pôvodne som hľadal 20 cm variantu, ale nakoniec 50 cm neľutujem - aspoň sa s tým mobilom dá lepšie manipulovať a extra kábel sa ľahko zatočí a vôbec nezavadzia. Hlavne že má zahnutú koncovku do pravého uhla.(Dávam sem priamy link, dúfam že to admin nezmaže ako reklamu. Link nie je referral, dávam to sem preto lebo polovica káblov podľa recenzií na nete aj tu proste nefunguje pre AA, možno to niekomu pomôže).
Komfort auta sa tiež s kilometrami ešte zlepšil. Podvozok ako keby trošku zmäkol, lepšie to filtruje a pritom sa nerozhúpava. Naozaj som z toho nadšený. Ako veľmi je ale auto komfortné je ťažko popísať. Spravil som teda (čo by som pre vás neurobil

) "kritický záťažový test komfortosti odpruženia v podmienkach extrémnych nárokov užívateľa". Auto dopadlo v tomto mojom teste na jedničku s hviezdičkou. Metodika testu bola ísť na chirurgiu a nechať si dať 10 stehov na zadok a potom šoférovať domov s čerstvým šitím obchádzkou cez rozbitú cestu 35 km v dopravnej špičke a na záver asi 400 metrov po kočičích hlavách. A druhý deň rovnakou cestou na kontrolu a späť. Stehy sa mi vôbec neotvorili, rany sa krásne bez komplikácii zahojili a komfort sedenia počas jazdy bol vynikajúci (v rámci možností), výrazný diskomfort som cítil len v kruháčoch keď som sa zabudol a šiel som normálne. Takže komfort paráda, v tej cenovej triede neuveriteľné. Ak niekto rozporuje výsledky testu, tak kľudne ráčte zopakovať, ja mám už dosť
Čomu pri aute nerozumiem je spotreba. Ja naozaj nejazdím pomaly. Je pravda že cez zimu, s autom na ktoré nie som zvyknutý a hlavne ktoré má nový motor nejazdím športovo ani dynamicky, ale stále obieham a stále idem relatívne rýchlo. Takže surový motor, zima, zimné pneu, vyhrievanie volantu a sedadla pustené, svetlá zapnuté a žiadne blokovanie premávky a keď prídem domov, pozriem sa na palubovku a vidím toto, tak hneď mám lepšiu náladu

- spotreba1.jpg (18.66 KiB) Zobrazeno 983 x
Priemernú spotrebu mám tuším okolo 5,5. Schválne či mi vydrží keď začínam pomaly jazdiť na režime šport

Jo a aby som nezabudol - pardon že s tým meškám, ale predsa len -> Svišť aj ja vám všetkým prajeme km 2022. Teda PF 2022.

- PF2022.jpg (32.81 KiB) Zobrazeno 983 x
*Za jazdy som to samozrejme nefotil - fotila manželka, to poznáte podľa toho že je to rozmazané

. Ja som šoféroval.