No, za svůj "handicap" se nestydím.. Nerad bych se tu rozepisoval o událostech, není to k věci.. Po tolika letech docela náročné práce plné nočních směn a pravidelného dojíždění za příbuznými do 4-5ti krajů (vždy min. 140km tam a zpět, někdy až 300km tam a zpět) často i v noci se to holt na zraku projevilo... A znáte to - ženy/matky neřidičky, ty absolutně nezajímá, jak je spolu s dětmi dostanete do cíle, jen to musí být bezpečně a ne úplně pomalu, aby bylo s dětmi ještě k vydržení... Taky proto teď občas používám otcovu větší i30 PDE kombi.
U té zmíněné nehody u Klatov to byla pro tak trochu "klasika". V 7:30hod. ráno za šera (skoro ještě tma), paradoxně při cestě do servisu, kde jsem si měl ten den nechat namontovat couvací senzory, po cestě, kterou znám za těch 30-40let už nazpaměť.....
Srna v koloně x aut přede mnou vyskočila z pangejtu až před mým autem, rychle, nečekaně, probila svými růžky (kopyty ?!) boční pravý plech, zničila kapotu i nárazník vepředu, řadu plastových lemů, poškodila pravé spolujezdcovo dveře, komplet rozšvihala chlazení a pravé světlo, ventilátor chladiče motoru ko, odlétlá SPZ i s úchyty, pár čidel v háji, dokonce trochu promáčklý boční sloupek střechy... I když jsem si při příjezdu do servisu připadal jak v komediálním filmu (s kouřem od motoru, urvanými pláty, tekoucí kapalinou a teplotou motoru na hranici červeného pole teploměru), byl jsem rád, že jsem tam dorazil a nemusel navíc volat odtah.. Servis byl pak samozřejmě proplacením faktury za opravu nadmíru potěšen...
A navíc po opravě mně tam sice dali náhradní originální hauptnu (kterou ještě museli přelakovat), ale už bez odhlučňovacích fólií...
Kdybych svítil jak Praga / Tatrovky na Dakaru nebo i20 WRC, asi bych ji stihl zaregistrovat dřív
Řešení lehkého tuningu předních podnárazníkových světel vzácně nalezené na některých fórech mně tak připadalo nejoptimálnější, no
Držím každopádně palce, ať se vám bouračky se zvěří dějí co nejmíň!