I30 1.5 hybrid převodovka a řazení
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 20 dub 2022, 16:55
Re: I30 1.5 hybrid převodovka a řazení
Zkusím někoho sehnat se stejným autem a pokud to bude stejné tak budu litovat, že jsem šetřil a nekoupil si automat který je špičkový.
- Reklama
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 20 dub 2022, 16:55
Re: I30 1.5 hybrid převodovka a řazení
Má někdo na ústecku moje auto abych se projel pár metrů? Chci dobře spát a tohle mi nedá nikdo s dealerů nemá v okolí toto auto skladem.
Re: I30 1.5 hybrid převodovka a řazení
Tak ono u tohoto motoru i u litru turba je automat úplně nej. Ten projev je nesrovnatelně lepší, než manuál. Proto vždy každému říkám, ať zváží nákup. Ještě nedávno byl automat za akčních 25k příplatek, teď už je za 50, bohužel. Stačí si pročíst postřehy od kluků co ho mají,nebo testovali. Jinak opravdu zkus nechat přehrát SW jednotky a mělo by to být lepší.
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81 Kw Smart
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Hyundai i30 HB 1.5 DPi 81kw Comfort
Hyundai i30 GDW 1.6 MPI 88 kW Ambassador
HONDA Jazz 1.4 73kW
Ford Focus II Combi 1.6 74kW
Š.120,Favorit,Fabia...
Re: I30 1.5 hybrid převodovka a řazení
Ako je písané vyššie, ak je update SE RJ tak určite absolvovať, prípadne vyskúšať iné auto a skúsiť reklamovať. Na druhú stranu čakať užívateľský pocit 100% rovnaký a ako pri spojke ovládanej priamou hydraulicko mechanickou väzbou je asi nereálne. Nerád by som bol zlým prorokom ale s týmto čudom si strelil do vlastného kolena a v budúscnoti to môže byť ešte dosť výrazná peha na servise inak celkom vydarených áut. Mám z toho dojem ako s robotizovaných prevodoviek .... niečo umelo vytvorené bez rozumného užívateľského základu....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Re: I30 1.5 hybrid převodovka a řazení
Tak zrovna Fabie (jedničková) řadí pocitově jak plastová hračka - měl jsem z toho vždycky dojem, že si to při akceleraci samo vyřadí . Tak je to třeba jen pocit. U našeho Focusu se s tím zas člověk nesmí bát to tam pořádně sázet, nějaký cvrnkání prstem pak často skončí potupným zadrnčenim zubů
i30 kombi MY2022 1.0 T-GDI, Engine Red, Family Smart (od 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Focus Mk.2 kombi MY2007 1.8, Rudá metalíza!, Ghia (16.3.2016 - 16.3.2022)
Re: I30 1.5 hybrid převodovka a řazení
Ahoj,
Taky mám 1.5 tgdi v Nlinu a s převodovkou taky nejsem úplně spokojen. Mám výrobu 10/21 a při razeni to někdy zvláštně zadrhava. To ze je tužší razeni mi upřímně nevadí, ale při klidne jízdě tam při přechodu mezi neutrál/libovolná rychlost se to někdy zadrhne a člověk musí pritlacit. Paradoxně při ostřejší jízdě ten problém nemam protože rovnou za tu páku beru silněji a pak to z neutrálu na rychlost projedu bez problému. Zvláštní kategorie je 5 která je proste divná a někdy musim dat páku v draze 5tky jakoby blíže 4 ať úplně zapadne. Mám teď najeto 5.5k a někdy mam pocit ze se to lepší. V servisu jsem hlásil a na podruhé uznali ze to trochu možná drhne, ale druhy Nline na svezení nemají a možná je u Nline normalni-prý jiné díly razeni než normal I30-mohl by někdo z Nošovic potvrdit? Zatím tedy sleduji a pokud se bude horšit tak to budu hlásit na roční prohlídce, nebo dřív.
Co se týká IMT. Upřímně cekal jsem to horsi a překvapilo mě ze teď i celkem poznám bod záběru. Jinak prvních par set km sem měl problém s rozjezdem na eco a normal tak jak popisuješ se zhoupnutim otáček. Na sport to jede už od malého sešlápnutí plynu solidně a nemam problem. Po přehrání softu se rozjezdu znatelně zlepšily. A obecně s práci IMT jsem spokojen i díky meziplynum ve sportu. Ano někdy si houpne pac poušti spojku pomaleji ale je to v rámci normy a toho co jsem cekal. To me spis štve pomalé padání otáček a lehké vyletnuti při simultánim spojce a nohy z plynu. To mi jiná auta nedělají.
Když uz jsem se rozepsal. Kolik natankujete to plna když se rozsvítí rezerva? Já jen max 37l do cvaknuti a to se mi zda málo.
Sorry za diakritiku mobil ji dává jak uzná z vhodné a nechce se mi upravovat:)
Taky mám 1.5 tgdi v Nlinu a s převodovkou taky nejsem úplně spokojen. Mám výrobu 10/21 a při razeni to někdy zvláštně zadrhava. To ze je tužší razeni mi upřímně nevadí, ale při klidne jízdě tam při přechodu mezi neutrál/libovolná rychlost se to někdy zadrhne a člověk musí pritlacit. Paradoxně při ostřejší jízdě ten problém nemam protože rovnou za tu páku beru silněji a pak to z neutrálu na rychlost projedu bez problému. Zvláštní kategorie je 5 která je proste divná a někdy musim dat páku v draze 5tky jakoby blíže 4 ať úplně zapadne. Mám teď najeto 5.5k a někdy mam pocit ze se to lepší. V servisu jsem hlásil a na podruhé uznali ze to trochu možná drhne, ale druhy Nline na svezení nemají a možná je u Nline normalni-prý jiné díly razeni než normal I30-mohl by někdo z Nošovic potvrdit? Zatím tedy sleduji a pokud se bude horšit tak to budu hlásit na roční prohlídce, nebo dřív.
Co se týká IMT. Upřímně cekal jsem to horsi a překvapilo mě ze teď i celkem poznám bod záběru. Jinak prvních par set km sem měl problém s rozjezdem na eco a normal tak jak popisuješ se zhoupnutim otáček. Na sport to jede už od malého sešlápnutí plynu solidně a nemam problem. Po přehrání softu se rozjezdu znatelně zlepšily. A obecně s práci IMT jsem spokojen i díky meziplynum ve sportu. Ano někdy si houpne pac poušti spojku pomaleji ale je to v rámci normy a toho co jsem cekal. To me spis štve pomalé padání otáček a lehké vyletnuti při simultánim spojce a nohy z plynu. To mi jiná auta nedělají.
Když uz jsem se rozepsal. Kolik natankujete to plna když se rozsvítí rezerva? Já jen max 37l do cvaknuti a to se mi zda málo.
Sorry za diakritiku mobil ji dává jak uzná z vhodné a nechce se mi upravovat:)
Hyundai I30 1.5 T-gdi kombi N-line Engine Red
Re: I30 1.5 hybrid převodovka a řazení
Teda právě osobně 5tka mi tam jde snad nejlépe. Rychlý řazení mezi z 1 na 2 ce velkých otáčkách je takové tužší, a občas trojka tam padne a někdy takový odpor. Ale vždy mi tam ta rychlost sedne, žádný zadrhávání nebo tak. Když bude dojezd ukazovat - - - tak tam stále prý je 5-7l paliva (cca 100km). Už jsem to tu hledal dřív a je to tohle. Kvůli chlazení čerpadla.
i30 2021 Nline 1.5T-gdi, manual
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20284
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: I30 1.5 hybrid převodovka a řazení
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 20 dub 2022, 16:55
Re: I30 1.5 hybrid převodovka a řazení
Ahoj, je na tebe telefon? Muzeme se potkat...
Zetko píše: ↑23 dub 2022, 19:19 Ahoj,
Taky mám 1.5 tgdi v Nlinu a s převodovkou taky nejsem úplně spokojen. Mám výrobu 10/21 a při razeni to někdy zvláštně zadrhava. To ze je tužší razeni mi upřímně nevadí, ale při klidne jízdě tam při přechodu mezi neutrál/libovolná rychlost se to někdy zadrhne a člověk musí pritlacit. Paradoxně při ostřejší jízdě ten problém nemam protože rovnou za tu páku beru silněji a pak to z neutrálu na rychlost projedu bez problému. Zvláštní kategorie je 5 která je proste divná a někdy musim dat páku v draze 5tky jakoby blíže 4 ať úplně zapadne. Mám teď najeto 5.5k a někdy mam pocit ze se to lepší. V servisu jsem hlásil a na podruhé uznali ze to trochu možná drhne, ale druhy Nline na svezení nemají a možná je u Nline normalni-prý jiné díly razeni než normal I30-mohl by někdo z Nošovic potvrdit? Zatím tedy sleduji a pokud se bude horšit tak to budu hlásit na roční prohlídce, nebo dřív.
Co se týká IMT. Upřímně cekal jsem to horsi a překvapilo mě ze teď i celkem poznám bod záběru. Jinak prvních par set km sem měl problém s rozjezdem na eco a normal tak jak popisuješ se zhoupnutim otáček. Na sport to jede už od malého sešlápnutí plynu solidně a nemam problem. Po přehrání softu se rozjezdu znatelně zlepšily. A obecně s práci IMT jsem spokojen i díky meziplynum ve sportu. Ano někdy si houpne pac poušti spojku pomaleji ale je to v rámci normy a toho co jsem cekal. To me spis štve pomalé padání otáček a lehké vyletnuti při simultánim spojce a nohy z plynu. To mi jiná auta nedělají.
Když uz jsem se rozepsal. Kolik natankujete to plna když se rozsvítí rezerva? Já jen max 37l do cvaknuti a to se mi zda málo.
Sorry za diakritiku mobil ji dává jak uzná z vhodné a nechce se mi upravovat:)
Re: I30 1.5 hybrid převodovka a řazení
Můžeš mu poslat soukromou zprávu když ťukneš na jeho jméno.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný