Re: 1.6 CRDi MHEV druhá výměna motoru
Napsal: 30 čer 2022, 10:16
AKTUALIZACE
Vozidlo bylo přitaženo do mého plzeňského servisu, ačkoliv to zabralo asi 100 telefonátů s asistenční službou...kdyby nebyli blbci a odtáhli mě o těch 20 km dál rovnou do Plzně, nemuselo se to vůbec řešit. Auto jsem převzal, najel jsem s ním cca 200 km a znovu slyším zvuk z motoru, jako když pustíte stěrače na sucho a dáte volume x100. Tak jsem to obratem odvezl do servisu, kde museli vyměnit...světe div se... napínací ústrojí hnacího řemene, což je přesně ten napínák, o kterém na tři roky starých fórech KIA píšou, že je to konstrukční vada těch 1.6 CRDi MHEV. 2x to zničilo motor a teď se to stihlo vyměnit ještě před destrukcí celého motoru. Takže celkové skóre u 13 měsíců starého auta jsou 2 výměny motoru, které dohromady trvaly přes 2 měsíce a jedna dvoutýdenní výměna napínáku.
Protože se s autem bojím už jet dál než 20 km, slušně jsem požádal Hyundai Louda (dříve Hyundai centrum Praha) o vrácení peněz, na což mi nabídli, že vozidlo prohlédnou a pobaví se se mnou o odkupu, ale jen na protiúčet. Neboli že jim to prodám cca o 50 tis. levněji, než jsem koupil a koupím něco o 50 tis. dráž než minulý rok...takže vlastně že jim zaplatím 100 tis. Kč rok po koupi nového auta za to, že můžu dál jezdit.
Ani nepočítám tu spoustu času, co mě to stálo, který jsem mohl věnovat rodině nebo práci. Musím parkovat 10 min od bytu, protože tu mám zóny a nemám svojí SPZ, několikrát jsem musel platit dálniční známku na půjčované auto, každou chvíli vracet půjčené auto a vyměnovat ho buď za jiné, nebo za svoje, které jsem tam zas za chvíli přivezl zpět.
Protože si nemyslím, že je správné platit 100 tis. Kč za to, že jsem si od nich koupil nefunkční kus šrotu, řeší to za mě už advokátka...zatím předžalobní výzvou a uvidím, jak se to dál vyvine a aktualizuji.
Takže za mě Hyundai už nikdy, jsem ještě zvědavý, jak to půjde dál a dám vědět. Píšu sem také proto, aby tenhle problém nezanikl, až to nějaký šťastný majitel 1.6 CRDi Mild hybridu bude v budoucnu řešit.
Vozidlo bylo přitaženo do mého plzeňského servisu, ačkoliv to zabralo asi 100 telefonátů s asistenční službou...kdyby nebyli blbci a odtáhli mě o těch 20 km dál rovnou do Plzně, nemuselo se to vůbec řešit. Auto jsem převzal, najel jsem s ním cca 200 km a znovu slyším zvuk z motoru, jako když pustíte stěrače na sucho a dáte volume x100. Tak jsem to obratem odvezl do servisu, kde museli vyměnit...světe div se... napínací ústrojí hnacího řemene, což je přesně ten napínák, o kterém na tři roky starých fórech KIA píšou, že je to konstrukční vada těch 1.6 CRDi MHEV. 2x to zničilo motor a teď se to stihlo vyměnit ještě před destrukcí celého motoru. Takže celkové skóre u 13 měsíců starého auta jsou 2 výměny motoru, které dohromady trvaly přes 2 měsíce a jedna dvoutýdenní výměna napínáku.
Protože se s autem bojím už jet dál než 20 km, slušně jsem požádal Hyundai Louda (dříve Hyundai centrum Praha) o vrácení peněz, na což mi nabídli, že vozidlo prohlédnou a pobaví se se mnou o odkupu, ale jen na protiúčet. Neboli že jim to prodám cca o 50 tis. levněji, než jsem koupil a koupím něco o 50 tis. dráž než minulý rok...takže vlastně že jim zaplatím 100 tis. Kč rok po koupi nového auta za to, že můžu dál jezdit.
Ani nepočítám tu spoustu času, co mě to stálo, který jsem mohl věnovat rodině nebo práci. Musím parkovat 10 min od bytu, protože tu mám zóny a nemám svojí SPZ, několikrát jsem musel platit dálniční známku na půjčované auto, každou chvíli vracet půjčené auto a vyměnovat ho buď za jiné, nebo za svoje, které jsem tam zas za chvíli přivezl zpět.
Protože si nemyslím, že je správné platit 100 tis. Kč za to, že jsem si od nich koupil nefunkční kus šrotu, řeší to za mě už advokátka...zatím předžalobní výzvou a uvidím, jak se to dál vyvine a aktualizuji.
Takže za mě Hyundai už nikdy, jsem ještě zvědavý, jak to půjde dál a dám vědět. Píšu sem také proto, aby tenhle problém nezanikl, až to nějaký šťastný majitel 1.6 CRDi Mild hybridu bude v budoucnu řešit.