Re: OPEL Astra L 1,2T 130 6MT Elegance / PHEV GS line
Napsal: 23 čer 2022, 07:27
Mr. : Děkuji za hezky sepsaný test.
Srandista: Děkuji za postřehy.
Srandista: Děkuji za postřehy.
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Myslel som to tak, ze ta 1.2T bola tiez v manuale a v Elegance vybave. Samozrejme male rozdiely vo vybave tam byt mohli, Opel predsa len umoznuje vacsiu individualizaciu ako , ale zaklad tam bol rovnaky.Mr. HYUNDAI píše: ↑23 čer 2022, 09:22 Ten manuál bylo fyzicky určitě jiné auto, já měl půjčenou předváděčku přímo dealera.
Jop, uz tomu tak asi bude, v mladosti som podrastol na ~190 cm, coz je ostatne dovod, preco si v drtivej vacsine aut C segmentu za seba nesadnem (este ze za sebou nesedavam ).Mr. HYUNDAI píše: ↑23 čer 2022, 09:22 Podle toho, že si za sebe nesedneš tipuji, že jsi vyrostl víc než já, takže pozici za volantem a vůči řadící páce máš jinou než já.
Rozhodne, oproti starej Corolle to je furt nebe a dudy. Za inych okolnosti bych si toho mozno ani nevsimol, ale skrz nejake problemy s rezervackami, co tam v ten den mali mi to nakoniec vyslo tak, ze v PHEV som siel zaroven s dcerkou, takze sedacku som musel prehadzovat.Mr. HYUNDAI píše: ↑23 čer 2022, 09:22 Ale zipové řešení je pořád tisíckrát lepší než oka na prasáka na volno.
Vzadu bola len dcerka, takze zatazenie zadnej napravy bolo minimalne (+- 25 kg, mala+sedacka), spolujazdec z autosalonu sedel vpredu. Plus este musim spomenut, speci som sa na to dopytaval toho borca zo salonu, auto malo obude priplatkove 18".Mr. HYUNDAI píše: ↑23 čer 2022, 09:22 A teď ta otázka . Jaké bylo obsazení vzadu při Tvé zkušební jízdě? Vyloženě mě zaujal Tvůj postřeh týkající se chování zadní nápravy na příčné nerovnosti . Já totiž měl vzadu přes 150 kg. Pokud Ty jsi měl vzadu výrazně prázdněji, pak by to bylo o míře zatížení zadní nápravy.
Rado sa stalo, rad som svojou troskou prispel do mlynaMr. HYUNDAI píše: ↑23 čer 2022, 09:22 Každopádně, ještě jednou moc díky za Tvoje postřehy!!! Přesně o tomhle má fórum být .