Napsal: 05 bře 2007, 16:05
Cau chlapi, pred par nedelema jsem si zapojoval mlhovky.Samozrejme necekejte zadnou pripravnou kabelaz, proste v kabelovem svazku neni.
Kabely se musi natahat,ja mel spinac origo z jineho auta z bouracky, koupil jsem autorele asi na 40A a kouknul na HMA. Maji to docela vtipne zapojene, rele se ovlada minusovym polem, tzn ze plus je zapojen na stalo.No vlastne je v plusovem bvodu hlavnich svetel, to proto aby vam vyply mlhvky az kdyz vypnete svetla.No takze minusovy pol se spina tlacitkem. No a na kontakt rele privedete + pol a na spinany kontakt privedete obe dve svetla. druha strana svetel bude napevno uzemena, jeden zemnici bod je po prave strane vedle baterky a druhy je po leve strane pod naraznikem.Jinak je sranda natahovat ovladaci kabel pro relatko z palubovky, pokud to chcete udelat presne asi budete muset sundat dvere...ja se na to vykaslal a vytahnul jsem ho izolaci kabeloveho svazku do dveri ridice a dale jsem vymontoval blikac, dlouhym dratem jsem protahl vodic az dopredu. Rele jsem prisrouboval do predni casti blatniku u baterky, byla tam dira tak jsem ji vyuzil.Samozrejme nesmite zapomenout na pojistku, 15A. Okruh mlhovek se zapojuje na ruzovou 30a pojistku myslim 3. v rade to se musite kouknout na HMAservice.Ale HLAVNE nezapomente vse radne zaizolovat aby se vam tam nedostala voda, potom to budete muset prcne rozebirat a izolovat. I kabely i svetla dejte si na to pozor, vim o cem mluvim Jo a pokud budete mit kontrolku jak rika Ivan na mlhovky tak ji muzete zapojit bud k zarovkam na mlhovkach takze to bude spinane s nimi a budete vedet ze vam sviti ale budete potreboval dva vodice tahat ven a nebo si kontrolku zapojite k spinaci a budete vedet jen ze mate zapnute mlhovky ovsem ne to ze vam sviti. Korektni je samozrejme ta prvni moznost, tak to dela vyrobce, ja zvolil druhou kvuli jednoduchosti a kdyz mi mlhovky nesviti tak to poznam i bez kontrolky...
Kabely se musi natahat,ja mel spinac origo z jineho auta z bouracky, koupil jsem autorele asi na 40A a kouknul na HMA. Maji to docela vtipne zapojene, rele se ovlada minusovym polem, tzn ze plus je zapojen na stalo.No vlastne je v plusovem bvodu hlavnich svetel, to proto aby vam vyply mlhvky az kdyz vypnete svetla.No takze minusovy pol se spina tlacitkem. No a na kontakt rele privedete + pol a na spinany kontakt privedete obe dve svetla. druha strana svetel bude napevno uzemena, jeden zemnici bod je po prave strane vedle baterky a druhy je po leve strane pod naraznikem.Jinak je sranda natahovat ovladaci kabel pro relatko z palubovky, pokud to chcete udelat presne asi budete muset sundat dvere...ja se na to vykaslal a vytahnul jsem ho izolaci kabeloveho svazku do dveri ridice a dale jsem vymontoval blikac, dlouhym dratem jsem protahl vodic az dopredu. Rele jsem prisrouboval do predni casti blatniku u baterky, byla tam dira tak jsem ji vyuzil.Samozrejme nesmite zapomenout na pojistku, 15A. Okruh mlhovek se zapojuje na ruzovou 30a pojistku myslim 3. v rade to se musite kouknout na HMAservice.Ale HLAVNE nezapomente vse radne zaizolovat aby se vam tam nedostala voda, potom to budete muset prcne rozebirat a izolovat. I kabely i svetla dejte si na to pozor, vim o cem mluvim Jo a pokud budete mit kontrolku jak rika Ivan na mlhovky tak ji muzete zapojit bud k zarovkam na mlhovkach takze to bude spinane s nimi a budete vedet ze vam sviti ale budete potreboval dva vodice tahat ven a nebo si kontrolku zapojite k spinaci a budete vedet jen ze mate zapnute mlhovky ovsem ne to ze vam sviti. Korektni je samozrejme ta prvni moznost, tak to dela vyrobce, ja zvolil druhou kvuli jednoduchosti a kdyz mi mlhovky nesviti tak to poznam i bez kontrolky...