Stránka 2 z 6
Napsal: 26 úno 2007, 19:21
od Yurii
Muj nazor je takovej: auto se mi zvenku docela libi ale je potreba vzit v uvahu co psal Borek, s timhle autem mam zkusenosti sice minimalni ale i s puvodnim motorem a dvema lidma na palube sem malem udelal hodiny v jedny takovy nenapadny zatacce je to docela nebezpecnej kchar... navíc pamatujete si na
crashtest co udelal svět motorů s Schade 105?
Co se bezpečnosti týče je na tom to auto už tak dost bledě a když se k tomu přidá takovejhle brutální motor tak bych do něj nevlez ani za zlatý prase.
Napsal: 26 úno 2007, 19:26
od weena
Napsal: 26 úno 2007, 19:26
od Hardcam
O bezpecnosti se bohuzel bavit nemuzeme, blizsi Skodovce je nebezpecnost, nicmene ani jeden z nas nevime, jak se ta jeho Schade chova. Co se tyce mych Hema fan, mam uz pomerne dlouho vybrano -
http://www.tuningscene.org/pictures_tsc ... popis.html pro mne je tohle krasnej rapid....
Napsal: 26 úno 2007, 19:35
od weena
Co o to, pěkný to je.. ale vem si kolik v tom je peněz... Ty prachy bych zase já radši dal do svýho auta snů a nebo bych si ho mohl pronajmout a zaplatit si svezení na celou sezonu ve sprintech nebo MMČR..
Napsal: 26 úno 2007, 19:38
od Hardcam
Napsal: 26 úno 2007, 19:40
od Pajk
Koukněte sem
http://www.fanklubskoda.cz/cz/auta-clenu/ ,je to klub u nás ve Vysokém Mýtě.Pár členů znám a jsou to solidní nadšenci....
Napsal: 26 úno 2007, 19:40
od Hardcam
Temhle lidem fandim, rapid VR6...
Napsal: 26 úno 2007, 19:42
od Hardcam
ja rad ten praktickej stajling...takze jedina zatmavena skudka je muj favorit...teda eMBecko:D
Napsal: 26 úno 2007, 19:56
od MartasZ
Hardcam píše:Ja myslim, ze je v mnohem lepsi technickym stavu nez jiny auta co se prohanej po silnicich a mozna i nez naky auta clenu H. clubu.
To si mám brát osobně????
Napsal: 26 úno 2007, 20:57
od Felotron
Souhlasim uplne totalne
Napsal: 26 úno 2007, 21:15
od Borek
Hardcam píše:Jsou lidi (napriklad muj kamarad), ktery maj v rulicce treba 100t a rozhodujou se, co koupit. Kamarad vahal mezi 120kou postavenou od dilu nebo koupit jetou 406ku...vybral Skodovku a nevidim duvod, proc ho v tom nepodporit. Tu TDI Skodovku jsi nevidel, nejel jsi v ni a mas velky soudy. Na silnicich jezdi co ja vim tretim rokem a to zatizeni neni zrovna markantni. Osobne jsem hezci Shade nevidel...
Harde,napíšu ti to něžně a slušně.Ty víš a najezdil jsi s auty,která mají motor v zadu a zadní pohon HO.NO
Proti tomu autu nemám NIC proti.Když si ho pracně poslepoval
.Ale zaráží mě jen to,že tenhle domácí paskvil(že je homologace NEMOŽNÁ,to ví snad každý
),pustil někdo razítkem TK(určitě by tvrdil,že na Tk,když mu dával štempl,že to byla obyč.120
)na silnici.A tomu "tunerovi"sebrat řidičák,protože až se bude chtít předvést
.....A nesnaž se mě namluvit,že to v kůlně naladil lépe než by zvládli ve Š.
Na silnici je to nebezpečný škopek a nepatří tam
Úpravy,čipování,rozumné úpravy(schválenými díly-pružiny,sport.tlumiče-pro daný typ a motor)to je v pořádku.Až jednou přijede na Rychnovsko,tak už mu to místní fízlové vysvětlí.
Jo a promiň
,jestli jsem tě urazil.
Ale pokud tvrdíš,že jízda tvého kámoše s touhle .......(abych neurazil
)po silnici je v pořádku,tak doufej,že ho potkáš jen na parkovišti a budeš ho obdivovat
Možná tě sveze
.Nazdar a nemusíš mě nic psát
,dovedu si odpověď představit
.
Napsal: 26 úno 2007, 22:06
od Hardcam
Hovno nevim, neco jsem najezdil v BMW (cca 10tkm) a priznivec zadokolek ze me nebude. Jako bejvalej zamestnanec odboru dopravy vim, ze se delaj prestavby a stavby aut, kde by za jistejch podminek prosla i tahle Skodovka (bohuzel jeji blizsi specifikace neznam). Btw, muj kamarad to neni, znam ho pouze z jinyho fora. Ten kamarad, o kterem jsem psal (ten se 100t), ma pouze jiny napravy a motor ze 130ky + peti stupnovou prevodovku.
Napsal: 26 úno 2007, 22:36
od Borek
Harde,to snad nepíšeš ty.Čekal jsem něco od podlahy
.Dobře v pohodě.
Jen velký detail-BMW je ÚPLNĚ něco jiného)teď nemyslím luxus)-BMW=motor vpředu,pohon zadku(u Škůdek-Spartak,stará Octavia,Felicie(stará)) x Š.1000,100,120,130,R,Garde,Rapid(a jejich variace)-motor vzadu,pohon zadních kol
BMW je na zadek lehké,Š.má vše
nad zadní hnanou nápravou(motor,převodovka,nádrž....)-proto ten rozdíl třeba v zimě,kde řidič Bawora za 2 mega,jen sedí pod kopcem a sleduje Š.veterány jak před sebou hrnou sníh a peláší do kopce
.A to TDI nikdo neschválí,tak jak je,ani kdyby se ten člověk rozkrájel.
Zástavba motoru,který není pro dané vozidlo schválený a odzkoušený automobilkou-je vyloučena
Napsal: 26 úno 2007, 22:44
od Hardcam
Sam vis, ze obcas jsou motory pro danej model podceneny nebo naopak u malejch aut jako Micra atd. preceneny. Ano, VR6 v Rapidu je na kastli a povahu auta brutalni a zrejme neodzkouseny, ale to je vec toho, kdo to stavi, mne by zajimalo svezeni. Ridil jsem starej skopek E30,1991...chvili jsme meli X5 3.0d a karadka 525i 2005..cim to je novejsi, tim horsi.
Napsal: 26 úno 2007, 22:47
od Hardcam
Jenom, jestli muzu. Kdysi nekdo prisel do kanclu, ze ma Carinu a motor bez cisla, ktery se tam standardne nedaval. Jediny, co mu k legalite stacilo, bylo zajet do toyoty v praze, aby mu dali novy cislo VIN, auto se jelo nafotit atp..a vse probehlo ok.