Re: rosvěcující se TPMS
Napsal: 18 kvě 2023, 08:16
Hodím sem problém co jsem měl s TPMS. Mám i30 GD (druhá generace). Tohle jsem zaslal jako reklamaci TPMS čidel:
"Při poklesu venkovní teploty pod -4 °C systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS) signalizuje problém. Toto se projevuje zhruba minutovým blikáním kontrolky TPMS, ta následně zůstane svítit po dobu, než dojde k zvýšení venkovní teploty nad -4 °C. Tento problém nastal vždy, kdy jsem jel autem za takových teplot. Nejedná se o signalizaci poklesu tlaku v pneumatice (pneumatikách). Tehdy kontrolka nebliká, ale dle návodu k automobilu hned trvale svítí a zároveň se na displeji ŘJ objeví označení kola (kol) na kterých dochází k poklesu tlaku. Toto se nikdy na displeji neukázalo."
Závada u druhé sady se projevovala mírně jinak, ale také byla závislá na teplotě...
2x mně měnili TPMS na reklamaci. Podruhé přímo dodavatel Alcar.
Takže pokud je pokles tlaku tak systém ukáže kolo bez údaje tlaku. Pokud je porucha tak bliká kontrolka ca minutu po zapnutí klíčku a pak svítí bez další signalizace. Nelze poznat zda je to některé čidlo nebo elektronika v autě.
Když je pokles tlaku (pod 2,1 bar), TPMS to signalizuje, tak mně nepomůže dofouknutí na 2,5 bar. Musím dofouknout zhruba na 3 bar a pak se to hned chytne i bez jízdy. No a pak odfouknout.
"Při poklesu venkovní teploty pod -4 °C systém monitorování tlaku v pneumatikách (TPMS) signalizuje problém. Toto se projevuje zhruba minutovým blikáním kontrolky TPMS, ta následně zůstane svítit po dobu, než dojde k zvýšení venkovní teploty nad -4 °C. Tento problém nastal vždy, kdy jsem jel autem za takových teplot. Nejedná se o signalizaci poklesu tlaku v pneumatice (pneumatikách). Tehdy kontrolka nebliká, ale dle návodu k automobilu hned trvale svítí a zároveň se na displeji ŘJ objeví označení kola (kol) na kterých dochází k poklesu tlaku. Toto se nikdy na displeji neukázalo."
Závada u druhé sady se projevovala mírně jinak, ale také byla závislá na teplotě...
2x mně měnili TPMS na reklamaci. Podruhé přímo dodavatel Alcar.
Takže pokud je pokles tlaku tak systém ukáže kolo bez údaje tlaku. Pokud je porucha tak bliká kontrolka ca minutu po zapnutí klíčku a pak svítí bez další signalizace. Nelze poznat zda je to některé čidlo nebo elektronika v autě.
Když je pokles tlaku (pod 2,1 bar), TPMS to signalizuje, tak mně nepomůže dofouknutí na 2,5 bar. Musím dofouknout zhruba na 3 bar a pak se to hned chytne i bez jízdy. No a pak odfouknout.