Trošku jsme odbočili od Tomova auta
Ale když je řeč o těch Superbech, tak moje zkušenost je taková, že já chtěl někdy kolem roku 2010 ojetou jedničku. Pak čas utíkal a koupil jsem dvojku. To bylo v době, kdy byla chvíli předtím představena trojka. Vzhledově se mi ale vždy nejvíc líbila trojka. A to zůstalo i teď po představení čtyřky.
Známý, co má přepravu na letiště, tak najel s dvojkovýma superbama (měl jich v tu dobu 4 nebo 5) během 2,5 roku 700-750tis s každým. prodával je někdy v roce 2014 a některý dodnes jezdí a potkávám je. Po těch 700tis km byly ty auta ve stavu, že kdyby byl hajzlík a stočil je klidně na 200tis, tak by tomu každej vzhledem ke stáří 2,5 roku věřil a stav by tomu odpovídal. Tím, že ty auta jezdily jen dálky, tak sedačky neosezený, interiéry nevybydlený, atd.
Jednou jsem jel s taxikářem trojkovým superbem a tak jsme se bavili a říkal mi, že zlatý dvojkový superby. Že kvalitou šla trojka hodně dolů. A nejradši že dokonce vzpomíná na jedničkové. To samé jsem slyšel od více majitelů, co vyměnili dvojky za trojky a někteří se i vrátili po čase zpět ke dvojkám po faceliftu.
Co se mě týče, tak dvojka byla takovej jezevčík - dlouhá a úzká. Trojka u mě vzhledově jasně vede. Čtyřka se mi nelíbí a to hlavně proto, že na první pohled vždycky nevím, jestli je to passat, superb, insignie... Všechny mi přijdou hodně podobný zboku. A interiéru jsem na chuť taky nepřišel. Možná to chce čas a po nějaké době se to líbit začne. Momentálně bych ale volil S3 s 2.0TSi 200 nebo 206kw
A nebo kdybych byl jó fanda, tak nějakou hezkou dvojkovou 3.6ku po faceliftu