Stránka 2 z 2
Re: SANTA FE V MY2024
Napsal: 21 led 2024, 18:12
od Matrix44
Podľa všetkých dostupných info, tak v EÚ môžeme zabudnúť na dieselové motory, a aj 4 valcový 2,5 benzín ktorý bude pre USA. Kam toto tzv. zelené šialenstvo dospeje?
Re: SANTA FE V MY2024
Napsal: 21 led 2024, 20:35
od dibarbora
Kam to dospeje?.... No ak sa nič neočakávané nestane, tak to dospeje k elektromobilite... no ak sa vo vývoji elektromobility nestane nejaký technický a ekonomický zázrak... tak s rozvojom elektromobility a postupným vytláčaním spaľovacích motorov (ich dožívaním + rôznymi legislatívnymi obmedzeniami a daňovými znevýhodneniami) dôjde zároveň aj k postupnému obmedzeniu individuálnej mobility pre väčšinu obyvateľov (čo je už vidieť aj na cenách a zložitosti áut s ICE)... s čím sa aktuálne vládnuca skupina v rámci EU v minulosti ani netajila... ale to som už uletel z témy vlákna...
Re: SANTA FE V MY2024
Napsal: 22 led 2024, 05:37
od Felotron
Nastesti Sorento ma mit stale 2,2 CRDi
Re: SANTA FE V MY2024
Napsal: 25 led 2024, 19:39
od Matrix44
Tak sú vonku ceny pre USA.
Najlacnejší model s 2.5L Turbo FWD (benzín) s 8 stupňovou automatickou prevodovkou stojí 35.345 USD.
Najdrahší model s 1.6L Turbo Hybrid AWD (benzín) s 6 stupňovou automatickou prevodovkou v najvyššej výbave Calligraphy potom vyjde na 50.195 USD.
Podľa dostupných informácii sa ale modely s 2.5L motorom do EÚ dovážať nebudú.
Som zvedavý na ceny pre SK a CZ trh
Re: SANTA FE V MY2024
Napsal: 26 led 2024, 07:07
od Axel.Foley
Evropské verze dostanou tříhrnek 1,0 T-GDI.
Re: SANTA FE V MY2024
Napsal: 26 led 2024, 14:39
od idam.i
Aký optimista.
Re: SANTA FE V MY2024
Napsal: 26 led 2024, 15:39
od Mexican
Nestraste. ostane tam 1,6TGDi.
co mi teda prijde tiez nic moc srdce pre taku stodolu ale budiz. Kilowaty to ma
Re: SANTA FE V MY2024
Napsal: 26 led 2024, 20:46
od idam.i
Taká almara potrebuje aspoň 400Nm.
Zvlášť s tými štuplami vo výfuku.