Stránka 2 z 2
Re: Řešení pojistné události v praxi
Napsal: 19 lis 2023, 21:31
od Odjinud
Ad bonus, no to bude plac...
Bonus mam na POV i havarijko 280 mesicu, takze min. na havarijko konci, resp. se snizi. Mival jsem na stare auto top POVko, kde se prvni udalost nepocitala, ale u POV/havarijka na i30 to nemam, to uz mi prislo jako jo luxus, mam vzdy nejakou stredni variantu pojisteni.
Re: Řešení pojistné události v praxi
Napsal: 19 lis 2023, 21:53
od Odjinud
Na druhou stranu jsem rad, ze to jeste dopadlo takhle a auto normalne dojelo domu, v pohode a ne na vleku. Cestou zpet pred Rimavskou Sobotou nula stupnu a snezeni, za ni mlha, pred Blavou se zmenila v dest az do Brna, za Brnem mlha i dest, pak uz mlha; 650 km, 2/3 cesty za tmy. Na treti stranu, u predchozich aut bych sehnal stary reflektor za cca 1000 kč a masku spravil laminatem na kanoe, takze bych se urco dostal i pod spoluucast, a to i v servisu (neautorizaku). Jsem zvedav, na kolik to servis spocita.
Re: Řešení pojistné události v praxi
Napsal: 20 lis 2023, 12:07
od Boryš
Birdr píše: ↑19 lis 2023, 19:14
Ale na to jsem ti odpověděl.
Ne, nezdraží ti ho kvůli pojistné události.
Však odpověděl, já vím...
Re: Řešení pojistné události v praxi
Napsal: 23 lis 2023, 13:45
od Odjinud
Tak je to úspěsně v běhu, nahlášeno on-line (s telefonickou dopomocí) na pojišťovně a v servisu.
Jinak termín do servisu (AutoPalace Butovice) - 8 ledna
Díky všem za vaše rady.
Re: Řešení pojistné události v praxi
Napsal: 08 led 2024, 11:29
od Odjinud
Tak máme 8 ledna, čili jsem s tím byl dnes ráno v autorizáku. Auto převzato do opravy, no co mě zarazilo, že bude zpátky k dispozici tak za cca 10 dní.
Ptal jsem se, co tam s tím chtějí řešit a přijímací technik, co má na starosti opravy přes pojištění, říkal, že je to kvůli uznání výše škody od pojišťovny. Tj. co jim proplatí (slíbí proplatit). Čili i když jsem jim dal plnou moc na vyřízení celé věci s pojišťovnou (Uniqa) + u pojišťovny je založena pojistná událost, neberou to jakože to opraví, mě naúčtujou spoluúčast a zbytek dají na pojišťovnu.
Prostě se čeká, jak to pojišťovna proplatí (přislíbí proplatit) - jestli celé (mínus spoluúčast) a kolik tedy půjde za mnou. No a do té doby tam auto visí jako rukojmí...
Re: Řešení pojistné události v praxi
Napsal: 08 led 2024, 13:42
od motorol
To je klasika a asi se jim nelze divit. Když maji auto, tak maji cim vymáhat. Když jim ty s autem odjedeš a pojišťovna nezaplatí, tak se jdou klouzat. Když to řeknou 10 dni na začátku tak pohoda, Ja měl dříve u minulého auta větší srandu stylem, až to bude hotove, tak zavolame, byly nejake svátky, auto opravené, ale dotyčný v pojišťovně dovcu a za půlden se tam nepovedlo sehnat nikoho. Pak po svátcích teda, ze muzu dorazit a vse je ok. Tam prijedu, opraveno v pohode, ale celní sklo ruple přes celou šířku. Tak rikam, ze takhle to nechci no a sup, další asi dva dny.
Re: Řešení pojistné události v praxi
Napsal: 09 led 2024, 10:19
od KamZehr
Jak již psali kolegové výše, servis čeká na krycí dopis od pojišťovny. Každá pojišťovna to má nastaveno jinak a mají také jiné lhůty. Jak mi říkal technik, pojišťovna má na to prý 30 dní a záleží jaký je vztah pojišťovny a servisu. Já měl škrábnutý nárazník a čekal jsem také 10 dní na potvrzení pojišťovny, že škodu/opravu hradí. Já potom doplatil pouze spoluúčast.
Re: Řešení pojistné události v praxi
Napsal: 09 led 2024, 10:29
od Odjinud
Tak doufám, že to půjde všechno za nimi s výjimkou té mé spoluúčasti.
Pokud ne, tak stejně nezbývá než zaplatit a pak se eventuálně handrkovat s pojišťovnou, ne?
Re: Řešení pojistné události v praxi
Napsal: 09 led 2024, 15:57
od KamZehr
Pokud máš opravu v autorizáku, tak by problém neměl být.