Re: Vypadávající levý blinkr
Napsal: 24 říj 2024, 16:16
Naprosto stejné symptomy, jako v OP, včera potkaly i mě:
- celá levá strana směrovek je náhle z ničeho nic mrtvá, pokud jde pokyn k blikání z páčky pod volantem jejím stlačením dolů (k tomu žádná signalizace na palubní desce)
- celá levá strana směrovek funguje naprosto normálně, pokud se auto zamyká nebo se zapínají výstražná světla
- celá pravá strana směrovek funguje naprosto normálně za všech okolností
- mrtvolnost levé strany přichází náhodně (různé klepání do páčky, kvedlání, pokusy o rozhýbání či přitlačování v krajních polohách bez efektu)
- návrat do života probíhá podobně náhodně a pak vše funguje "spolehlivě", a stačí jemné ťuknutí pro aktivaci, tj. jako kdyby někde byl "master switch" na levou stranu
- žádné poblikávání nebo částečná aktivace při pokusech - buďto to 100% funguje, nebo naopak 100% nefunguje, nic mezi tím.
Původně jsem si myslel, že to je mechanická závada, ale moc mi to chování na to nesedí a když to tak čtu, tak dnešní servisy jsou na tom po odborné stránce podobně, jako uživatelé.
1) Máte někdo znalost o tom, co je po cestě mezi páčkou a žárovkou směrovky/blinkru?
2) Používá Hyundai i30 (PDE) stále dráty napájející blinkry přímo od páčky anebo jednotka pod volantem řekne jednotce, která obsluhuje (taky) blinkry, aby s nimi začala blikat?
3) Demontoval někdo páčky sám (a je z toho nějaká "dokumentace")?
Děkuji za případné info.
Jezdit s autem, které v nejnevhodnější okamžik neumí dát vědět o změně směru jízdy vlevo je extrémní pruda a mávání rukou z okna za blikání všech 4 blinkrů mě taky moc nebavilo
- celá levá strana směrovek je náhle z ničeho nic mrtvá, pokud jde pokyn k blikání z páčky pod volantem jejím stlačením dolů (k tomu žádná signalizace na palubní desce)
- celá levá strana směrovek funguje naprosto normálně, pokud se auto zamyká nebo se zapínají výstražná světla
- celá pravá strana směrovek funguje naprosto normálně za všech okolností
- mrtvolnost levé strany přichází náhodně (různé klepání do páčky, kvedlání, pokusy o rozhýbání či přitlačování v krajních polohách bez efektu)
- návrat do života probíhá podobně náhodně a pak vše funguje "spolehlivě", a stačí jemné ťuknutí pro aktivaci, tj. jako kdyby někde byl "master switch" na levou stranu

Původně jsem si myslel, že to je mechanická závada, ale moc mi to chování na to nesedí a když to tak čtu, tak dnešní servisy jsou na tom po odborné stránce podobně, jako uživatelé.
1) Máte někdo znalost o tom, co je po cestě mezi páčkou a žárovkou směrovky/blinkru?
2) Používá Hyundai i30 (PDE) stále dráty napájející blinkry přímo od páčky anebo jednotka pod volantem řekne jednotce, která obsluhuje (taky) blinkry, aby s nimi začala blikat?
3) Demontoval někdo páčky sám (a je z toho nějaká "dokumentace")?
Děkuji za případné info.
Jezdit s autem, které v nejnevhodnější okamžik neumí dát vědět o změně směru jízdy vlevo je extrémní pruda a mávání rukou z okna za blikání všech 4 blinkrů mě taky moc nebavilo
