Re: Vypadávající levý blinkr
Napsal: 24 říj 2024, 16:16
Naprosto stejné symptomy, jako v OP, včera potkaly i mě:
- celá levá strana směrovek je náhle z ničeho nic mrtvá, pokud jde pokyn k blikání z páčky pod volantem jejím stlačením dolů (k tomu žádná signalizace na palubní desce)
- celá levá strana směrovek funguje naprosto normálně, pokud se auto zamyká nebo se zapínají výstražná světla
- celá pravá strana směrovek funguje naprosto normálně za všech okolností
- mrtvolnost levé strany přichází náhodně (různé klepání do páčky, kvedlání, pokusy o rozhýbání či přitlačování v krajních polohách bez efektu)
- návrat do života probíhá podobně náhodně a pak vše funguje "spolehlivě", a stačí jemné ťuknutí pro aktivaci, tj. jako kdyby někde byl "master switch" na levou stranu - žádné poblikávání nebo částečná aktivace při pokusech - buďto to 100% funguje, nebo naopak 100% nefunguje, nic mezi tím.
Původně jsem si myslel, že to je mechanická závada, ale moc mi to chování na to nesedí a když to tak čtu, tak dnešní servisy jsou na tom po odborné stránce podobně, jako uživatelé.
1) Máte někdo znalost o tom, co je po cestě mezi páčkou a žárovkou směrovky/blinkru?
2) Používá Hyundai i30 (PDE) stále dráty napájející blinkry přímo od páčky anebo jednotka pod volantem řekne jednotce, která obsluhuje (taky) blinkry, aby s nimi začala blikat?
3) Demontoval někdo páčky sám (a je z toho nějaká "dokumentace")?
Děkuji za případné info.
Jezdit s autem, které v nejnevhodnější okamžik neumí dát vědět o změně směru jízdy vlevo je extrémní pruda a mávání rukou z okna za blikání všech 4 blinkrů mě taky moc nebavilo
- celá levá strana směrovek je náhle z ničeho nic mrtvá, pokud jde pokyn k blikání z páčky pod volantem jejím stlačením dolů (k tomu žádná signalizace na palubní desce)
- celá levá strana směrovek funguje naprosto normálně, pokud se auto zamyká nebo se zapínají výstražná světla
- celá pravá strana směrovek funguje naprosto normálně za všech okolností
- mrtvolnost levé strany přichází náhodně (různé klepání do páčky, kvedlání, pokusy o rozhýbání či přitlačování v krajních polohách bez efektu)
- návrat do života probíhá podobně náhodně a pak vše funguje "spolehlivě", a stačí jemné ťuknutí pro aktivaci, tj. jako kdyby někde byl "master switch" na levou stranu - žádné poblikávání nebo částečná aktivace při pokusech - buďto to 100% funguje, nebo naopak 100% nefunguje, nic mezi tím.
Původně jsem si myslel, že to je mechanická závada, ale moc mi to chování na to nesedí a když to tak čtu, tak dnešní servisy jsou na tom po odborné stránce podobně, jako uživatelé.
1) Máte někdo znalost o tom, co je po cestě mezi páčkou a žárovkou směrovky/blinkru?
2) Používá Hyundai i30 (PDE) stále dráty napájející blinkry přímo od páčky anebo jednotka pod volantem řekne jednotce, která obsluhuje (taky) blinkry, aby s nimi začala blikat?
3) Demontoval někdo páčky sám (a je z toho nějaká "dokumentace")?
Děkuji za případné info.
Jezdit s autem, které v nejnevhodnější okamžik neumí dát vědět o změně směru jízdy vlevo je extrémní pruda a mávání rukou z okna za blikání všech 4 blinkrů mě taky moc nebavilo