Stránka 2 z 2

Re: Špatný start motoru 1,5 DPi

Napsal: 04 črc 2024, 17:33
od Václav i30
Děkuji za rady taky sem uvažoval na tom silikonu ale počkám zajedu ještě do jednoho servisu a porovnám jejich verdikt zdá se to hloupé ale furt nemužu skousnout že tak malé dirky jako od jehel můžou zapřičinit mezeru na pl.pedálu a špatnou akceleraci při rozjezdu na křižovatkách,,přijiždim k okružáku dám 2 a při pomalé jizdě chci vjed do mezery a přidám tak nic zabere tak skoro ve 3/4 .To předtim nedělalo.Ktomu ten špatný start .Jo ata hadice má takové výstupy a ta páska moc nepomuže skrátka není hladká a je varhánková pro lepší kontrolu filtru přidal bych foto ale nevím jsk to sem přidat nahoře je nějaké JPG tlačitko ale nedostanu sedo fotek nevím jak.

Re: Špatný start motoru 1,5 DPi

Napsal: 25 srp 2024, 14:31
od Lubo91
Takze dneska sa problem opakoval. Rano som nastartoval v pohode s autom som sa len podal o cca 3 metre a motor vypol. Dalsi start za cca 3 hodiny a natocilo ho az na 5ty pokus. Auto cely cas stalo v tieni. Takze zrejme, ako uz pisal kolega vyssie sa to tym prvym startom jednoducho prechlasta a nedokaze nastartovat. A na 100% to nebolo v ziadnej nestlacenej spojke. Samozrejme z vyfuku poriadny zapach benzinu.

Re: Špatný start motoru 1,5 DPi

Napsal: 24 říj 2024, 08:13
od Václav i30
Omlouvam se za pozdní reakci naprosto souhlasím.Ještě k té mezeře při akceleraci zjistil sem že při teplotě okolo 28°C a 35°C je tam ta prodleva na akceleraci zřejmě váha horkého vzduchu.Jak je teplota do těch 23°C vše je vpohodě odborníci nedokáží objasnit tento jev.Skrátka motor 1,5 DPI nemá rád velká horka.

Re: Špatný start motoru 1,5 DPi

Napsal: 24 říj 2024, 17:09
od dibarbora
Tak to extra odborníci nie sú.. keď si nevedia vysvetliť základnú fyziku... t.j. čím je vzduch teplejší, tým menej kyslíka do jednotky objemu "vmestí"... základný dôvod prečo majú turbomotory medzichladič stlačeného vzduchu..
z toho plynie analogicky aj menej paliva, aby sa dodržal optimálny pomer... menej výkonu..

Re: Špatný start motoru 1,5 DPi

Napsal: 24 říj 2024, 21:20
od Václav i30
Dobrý večer ,Tak já to takhle chápu zřejmě je to tak natavené výrobou ale jde to nějak opravit. Jen tenhle motor nemá turbo a je to nepříjemné na křižovatce potřebujete rychle odjet a ono při sešlápnutí cca 2/3 vteřiny nic a pak zabere ale jen při těch nadprůměrných teplotách jinak jede za plynem moc dobře. Ptám se zda má někdo taky takovej poznatek nebo je to jen u našeho auta. Jinak nám to auto stačí nejsem žádný závodník auto je celkem hezké proto není třeba letět jako blesk jen ať si ho každý prohlédne.