Stránka 2 z 3
Cypisek
Napsal: 11 bře 2007, 19:03
od rade622
To je právě ono, co jsem měl na mysli. Být to elektrika, hned by bylo jasno který vodič je který. Tady si na radu někoho udělá škodu ( nemyslím auto! ) a výsledek žádný. Ona totiž Lantra 1,6 žádnou váhu vzduchu nemá, ani poslední model 1,6 ne. Čidlo dát před filtr ať se na něj nalepí co nejvíc bordelu a jde co nejdříve do háje - " su kokot promin to na te prvni fotce je samozrejme vzduchove cidlo ktere musis umistit pred novej filtr" .
Rozmysli si rozmysli jestli ti to stojí zato.
Rade622
Napsal: 11 bře 2007, 19:10
od Kleskojot
[quote="cypisek"]Kleskojot: "takze vaha vzduchu je to co ostatni nazivaji teplotni cidlo nasavaneho vzduchu ......."
vubec si nepochopil nas rozhovor mezi mnou a antekem. ale staci si to znova precist. a pochop ze kazdej ridic nemusi znat kazdou cast svyho auta. a prave proto existuje toto foru abych se ujistil co delam. a zas takova lama nejsem funkci motoru chapu delal jsem g.o. na skodovkach ale abych znal kazdou hadicku a kabilek kdyz mam toto auto par tejdnu a kdyz to vidim poprvy to po me nemuzes chtit. kdyby jsi mi radsi poradil.
Napsal: 11 bře 2007, 19:14
od Kleskojot
Kleskojot: No s nekvalitním filtrem se toho dá pokazit víc než si myslíš, radši si našetři o trochu víc peněz a kup K&N, tyhle levný filtry pustěj kdejakej bordel do sání...a to opravdu neni dobrý
Jinak ty hadice bych tam dal, ale hlavně nezapomeň na pořádný teplotní odstínění, jinak jediný co se změní po namontování toho filtru, bude snížení výkonu a to asi neni to, co si od toho slibuješ, že jo?
[/quote]
jasny jenze jsem nenasel jinej filtr kterej by byl uzavrenej aby to nesalo mezi potrubim. jinak jeste jsem nic neobednal tak diks za radu budu hledat kdyby jsi o necem vedil tak to sem pls dej.
Napsal: 11 bře 2007, 19:39
od Borek
Já jsem vyměnil papírový filtr,za bavlněný-pouze vložku
Box,čidla...zůstaly a mám dojem
,že auto jde lépe do otáček(samozřejmě ať nikdo nečeká citelný nárust
).Ve výměně filtru,bych viděl větší přínos pro motor(snadnějším nasáváním většího množství vzduchu),než nejistým výsledkem montáže přím.sání.
O vlivu teploty nasávaného vzduchu(umístění filtru),délce trubky mezi filtrem a motorem...netřeba psát.Jak píše Petr HC-abys nebyl ve výsledku zklamán.
Tím tě nechci odvádět od instalace,jen ti navrhnout variantu výměny papírového filtru,která je jednoduchá a účinná.
Napsal: 11 bře 2007, 22:28
od MartasZ
Neboj se toho.. mám to tak zhruba rok a je to supr, za prvý to jde líp do otáček a za druhý i bez laděnýho vejfuku to má brutální zvuk a to ti potvrdí každej kdo se se mnou setkal..
Jinak to čidlo v tý krabičce je skutekně teplotní čidlo a nemusíš kupovat žádnou redukci.. já sem jen ZA FILTREM PŘÍMO V TÝ GUMOVÝ HADICI vyseknul otvor na to čidlo a připevnil ho silikonem.. nemám s tim sebemenší problm, auto neškube, prostě pohoda..
A tim že k tomu filtru dáš tu trubku co bude k nárazníku to ještě zlepšíš.. i když ti to bude sát asi i slušnej bordel od vozovky.. schválně si dej na ten otvor sání ruku, PŘED FILTREM, NE ABY TĚ NAPADLO HO TAM JEN NA CHVILKU NEMÍT
a protůruj motor a uvidíš jak slušnej je to vysavač
.. já to chci vyřešit výdechem do kapoty.. uvidim jak to půjde.. jinak si myslim, že díky tomu že ten filtr má to opláštěnní, tak už je aspoň trochu izolovanej, ale je fakt, že nějakej plech na lepší odstínění od motoru to chce každopádně..
Jo a samozřejmě počítej s tím, že s více vzduchem tam půjde i více benzínu, takže vyšší spotřeba
Napsal: 12 bře 2007, 09:48
od mirec
a co tak dat tam nejaky ten green ? co vy nato ? ja by som ho aj vzal ale tak za tie prachy je tam dodrzane ze cena/kvalita ?
Napsal: 12 bře 2007, 11:15
od Petr HC
mirec píše:a co tak dat tam nejaky ten green ? co vy nato ? ja by som ho aj vzal ale tak za tie prachy je tam dodrzane ze cena/kvalita ?
Schválně se koukni jaké filtry se nejběžněji používají v Motorsportu, třeba ve WRCech a tp.
Napsal: 12 bře 2007, 11:27
od mirec
no tak to si mi aj KONKRETNE poradil to ako fakt ze jo
Napsal: 12 bře 2007, 12:22
od pener_jack
KN to jisti
Napsal: 12 bře 2007, 12:26
od Petr HC
mirec píše:no tak to si mi aj KONKRETNE poradil to ako fakt ze jo
No to bude asi tim, že jsem to tu psal na minulé stránce, tak mi přišlo zbytečné to opakovat.
Napsal: 12 bře 2007, 12:28
od antec
MartasZ mam to taky pres rok a je to lepsi a bez problemu.s tim co jsi napsal souhlasim i zpusob montaze jsme resili stejne
Napsal: 12 bře 2007, 13:05
od MartasZ
No vida
Já teď přemejšlim že si nechám vyrobit nerez trubku která bude kratší a natvarovaná tak, aby šel ten filtr přímo do výdechu v kapotě.. takový napůl náporový sání.. bude to asi mazec, ale zkusit to musim
Napsal: 12 bře 2007, 13:15
od antec
ja si to udelat musim protoze si chci trosku barevne sladit motor a filtr na obic hadici nic moc vzhledove a navic ta hadice neni ve vnitr rovna ale vroubkovana na cirkulaci vzduchu to neni ideal.
mas na mysli neco takoveho ze??jen treba v chromu
Napsal: 12 bře 2007, 13:17
od antec
[
Napsal: 12 bře 2007, 13:37
od Petr HC
antec píše:...
Přesně tohle je to nejhorší, jak se to dá udělat....otevřenej filtr hned vedle motoru....snížení výkonu (za určitejch podmínek) je zaručený.