Stránka 2 z 2
Napsal: 02 kvě 2007, 09:42
od psmuraj1
tak moje rezonance byla převážně způsobena volným těsněním výfuku...
trochu se to zatáhlo a je to lepší, čekám na nové těsnění, pak to snad bude dobrý - je to mezi motorem a prvním dílem výfuku a pak ještě to druhé za ním.... no, taky už chápu, že lambda musela být úplně zmatená...
Napsal: 02 kvě 2007, 14:07
od vlastaFR
zmatena lambda?? ta by mela byt co nejbliz k motoru a ne az u prvni casti vyfuku. sice sem ji nevidel u lantry ale ucil sem se to...
Napsal: 02 kvě 2007, 16:04
od kibut
jj LAMBDA sonda je v zbernom potrubi...
ale preco zmatena ?
Napsal: 02 kvě 2007, 19:35
od psmuraj1
no, ono toho bylo (a jeste je) rozhasenyho vic, takze se to nastrada...
.. a zmatenyho je tam taky vic (vcetne me - ja nikdy tak slozitej motor nevidel..tak sory, jestli obcas placnu uplnou hovadinu .. v tomto pripade tlumocim tatovu verzi, ale je mozny, ze rikal na lambda, ale rid.jedn.
)
Napsal: 03 kvě 2007, 19:51
od Michal.Orlova
kibut píše:jj LAMBDA sonda je v zbernom potrubi...
ale preco zmatena ?
Takže nejdříve je sběrné potrubí, pak kus ohnuté trubky, pak vlnovec a teprve za vlnovcem před katalyzátorem je lambda. Má to snad někdo na Lantře jinak?
Napsal: 04 kvě 2007, 09:37
od kibut
Ano, ja mam LAMDU sondu hned v zbernom potrubi este pred tym kusom ohnutej trubky, vlnovcom a katalyzatorom.
Napsal: 05 kvě 2007, 22:35
od psmuraj1
ahoj ridici a ridicky
tak jsem si to nechal od taty vysvetlit podrobne a dosel jsem k tomuto
lambda je kdesi (nevidel jsem) za/ve sbernem potrubi (4trubky sbihajici se do dvou) a prave mezi tema styrma a motorem je to prvni tesneni vyfuku (no, ja to bral az o jedno dal - sory za ty zmatky) - to bylo poskozene a cucalo to vzduch (a rachotilo) - lambda z toho byla dost mimo. Ono to dalsi tesneni tomu nepridalo (bylo taky v haji) - po nutnem osetreni klesla spotreba z 12,5 (10,3 pri VELMI USPORNE jizde) na 8,6
Taky uz to neskube a tak, takze z toho bude mozna i normalne pojizdne supr auti. tak to jen pro upresneni