Stránka 2 z 2

Napsal: 20 dub 2007, 08:48
od Petr HC
Sokyno píše:Neni zapotreba dlouha trasa ale pozadne vyrajtovat motor i pres 4800 otacek pak to jede do vysokych rychlosti to nejde tezko ale prdjet auto to jde ztezi chybi tomu strat z mista, jezdil sem na octavke je rychlejsi ale v zakrutach je slaba a pohodli je o nicem, nechci to zrovnavat ale na to ze jeto diesel tak by se mel chovat jako diesel do kopce to spomaluje jako 120 embecka, nejde do toho dostat treba nejaky turbo??? nebo sem videl nejaku rouru s vrtulkama co se dava pred sani???taky pri jde upravit cerpadlo nevi otom nikdo nic.???
No co se turba týče, tak je to stejný jako dávat turbo na atmosferickej benzínovej motor....s tim že tam to má teda smysl....tady ne. Každopádně, pokud by ses do toho chtěl opravdu pustit, tak počítej s investicí cca 100tis.Kč. To už by bylo jednodušší, a výrazně levnější, dát tam třeba 1.9 tdi od VW. Já na tvim místě bych to ale prodal a koupil jiný auto.

Napsal: 20 dub 2007, 11:13
od Tommas33
Sokyno píše:Jenze moje de taky 170 mozna i vic kdyz nemas strach, ale nejde to vydrzet ten hluk motoru do kopce z vozikem se jednoducho prehreje, taky to zere olej tak 1L/1300 km je to normalne a kouri a kouri hlavne u kopcu, jo a mam motor DJY to my kto vysvetli ????.A jinac dekuji ze mi radite.
Pokud tomu dáváš jak se říká kapki tak ta spotřeba oleje je v normně.....jinak co dáváš za specifikaci?Měl bys dávat 10w--40 a výměna po 10000km nebo půl roce.

Napsal: 20 dub 2007, 13:00
od Hardcam
Petr: no, nevim, co kdo od auta ceka, ale svagrovi to po dvou bourackach stacilo. Tech 170 se dalo vytahnout nejen na dalnici, proste normalni auto. S Fabii to srovnavat nelze. Horsi byla spotreba, kolem 7 litru, coz na malyho dizla nic moc. A denne to jezdilo 100km.

Napsal: 20 dub 2007, 14:14
od v.Parnik6045
Hardcam píše:Jak uz jsem nekde psal, sestra tenhle motor mela ve 206 1.9D a jelo to slusne, 170 to jelo bez problemu...a zapla klima taky nebyl problem.
Já jsem měl 405 s tím samým motorem,jen byl o 3kW slabší,ale oproti Lantře byl Peugeot stíhačka.A to je o cosi těžší.Podezřívám korejské soudruhy,že udělali někde chybu.Možná kdyby u francouzskýho motoru nechali i francouzskou převodovku,bylo by to jiný.

Napsal: 20 dub 2007, 14:50
od Hardcam
Jj, mas pravdu, mel 47kW...dynamika mi prisla stejna, jako ve Fabce SDi..jooo, bastlit cizi motory, to neni dobrej napad.

Napsal: 20 dub 2007, 21:05
od ivan
Hardcam píše:Jak uz jsem nekde psal, sestra tenhle motor mela ve 206 1.9D a jelo to slusne, 170 to jelo bez problemu...a zapla klima taky nebyl problem.
To je omyl Lantra měla DJZ nebo DJY oba dva měli obsah 1905 ale výkonově se lišily ten první ten první (DJZ) má výkon 47Kw/ a 60 koní!!
A ten druhý (DJY) má výkon 50Kw a 68 koní!! Je to nepatrný rozdíl!! :oops:
A 1.9d-tky u P206 ,tak tam je jiný motor obsah 1868 a výkon 59 Kw a 68 koní!! Ale tenhle typ(WJZ- DW8) spatřil světlo světa s uvedením 206 -stky na trh!! Jinak se dělal jen chvíly byla to taková záplata než je plně nahradily 1.4 Hdi!! :wink:

Napsal: 21 dub 2007, 11:09
od Hardcam
No, i ty to mas spatne, koukalo jsem do technicaku, 51kW.

Napsal: 21 dub 2007, 12:22
od Andy4
PSA diesle máme doma od roku cca 1996 spomínaný 1,8D mal otec v prvom berlingu 2miestnom, malo to myslím 43kW ..auto má teraz 400tis KM za sebou a Ide bez problémov. V max 140 km/h :) Dynamika žiadna ale kilometrová výdrž, skrátka držiak.

V druhom berlingu už mal spomínanú 1,9D 51kW a to bolo naozaj LENIVÉ AUTO. To bol už 5miestny multispace. Dynamické vlastnosti na úrovni 40kW favoritu, pri zapnutej klíme problém sa rozbehnut do kopca na 2. prevodovom stupni !! Obehnút kamión, adrenalínový zážitok Spotreba nejakých necelých 6lit, pri tej váhe je to relatívne dobré ... V MAX tacho 180km/h . Má cez 200 tis KM a stále ide ako hodinky, okrem pravidelného servisu s ním nebol nikdy problém ..

A HDi v 2. generácii je už o niečom inom ..

Tieto motory majú asi prednosť v niečom inom, než v tom čo od neho očakávaš ...

Napsal: 23 dub 2007, 06:24
od Sokyno
no jo motor peugot a prevodovky mitcubichi :? no jo a obejit dva kamiony najednov to da tolik adrenalinu az se bojim zda nedostanu infarkt :P vi nekdo o sportovim filtru ktery se dava do originalniho boxu?? jestli jo tak poradte, mel sem sportovni filtr ale houbu a motor bezel jen na 500 otacek ve volnobehu, ale zato byl zivsi?? jo a mam problem jel sem po dalnici asi 150 a lantra kourila jako troktor co to muze bejt????

Napsal: 24 dub 2007, 21:04
od ivan
Hardcam píše:No, i ty to mas spatne, koukalo jsem do technicaku, 51kW.
Špatně to nemám,ale hádat se nebudu,ale ta odchylka v těch Kw motorů je zdůvodu jaké je tam čerpadlo a jaký systém recirkulaci spalin je v autě namontován,pěkně to ubírá na výkonu!! :( Si vzpomenu když se dováželi 205-tky na začátku 90-átých let z Německa,tak se to Erge ventily vyndavaly ven,bač to s nima skoro nejelo a docela dost to papalo!! :wink:

Napsal: 25 dub 2007, 16:41
od v.Parnik6045
Jsou v zásadě tři aspekty,který znatelně a citelně ubírají dieselový Lantře na výkonu - špatně seřízený předvstřik,nefungující ventil přepouštějící část spalin do sání a vysypaný lapač sazí alias katalyzátor.Auto jsem dnes dovezl ze servisu,předvstřik jsem měl skutečně špatně nastavený.Auto jede o poznání lépe.Ještě vykostím kat a vyřadím z provozu výše zmíněný ventil,který mi nefunguje a budu trhat asfalt :lol: :lol:

Napsal: 26 dub 2007, 05:50
od Sokyno
v.Parnik6045 píše:Jsou v zásadě tři aspekty,který znatelně a citelně ubírají dieselový Lantře na výkonu - špatně seřízený předvstřik,nefungující ventil přepouštějící část spalin do sání a vysypaný lapač sazí alias katalyzátor.Auto jsem dnes dovezl ze servisu,předvstřik jsem měl skutečně špatně nastavený.Auto jede o poznání lépe.Ještě vykostím kat a vyřadím z provozu výše zmíněný ventil,který mi nefunguje a budu trhat asfalt :lol: :lol:
Jeste se prosimte podivej na sani vzduchu.odober hadici ktera de k ty stribny casti sani na motoru a dej tam palec jestli tam mas taky olej., nebo v ty cerny hadici, a kde je ten ventil??? jak zistim ci ten muj funguje??? a jak ho vyradim???a to chces rozrezat katalizator??? nebo jak ho vykostis??? a co pak na technicke kontrole????